استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

37

1401/9/8

01:29


استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟ استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟ احتمالاً بارها شنیده اید که هنگام رفتن به مصاحبه شغلی، جلسه مهمی در محل کار و موقعیت های مشابه باید از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برای موقعیت‌های گفته شده هستند، اما دقیقاً […]

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟ احتمالاً بارها شنیده اید که هنگام رفتن به مصاحبه شغلی، جلسه مهمی در محل کار و موقعیت های مشابه باید از رنگ های خنثی استفاده کنید.

رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برای موقعیت‌های گفته شده هستند، اما دقیقاً چه چیزی وجود دارد و چگونه آنها را بپوشیم؟ در این مقاله همه چیز را در مورد آن بیابید.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

رنگ های خنثی چیست؟

رنگ های خنثی رنگ هایی هستند که در چرخه رنگ نشان داده نمی شوند. رایج ترین رنگ های خنثی سفید و سیاه هستند و در حالی که ما آنها را رنگ می نامیم، از نظر کلی اینطور نیستند.

سفید ترکیبی از تمام رنگ های رنگین کمان است و مشکی فقدان رنگ است. علاوه بر این، رنگ خاکستری وجود دارد که بین سفید و مشکی است بنابراین سایه های زیادی دارد و وقتی صحبت از مد می شود، قهوه ای، بژ، سرمه ای، سبز زیتونی و خاکستری همگی رنگ های خنثی در نظر گرفته می شوند از جمله سایه های مختلف آنها.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

به همین دلیل است که لباس‌هایی که رنگ‌های خنثی دارند، انتخابی عالی برای کمد لباس هستند اکثر آن‌ها به خوبی با یکدیگر ست می‌شوند و معمولاً ساده و زیبا هستند.

تعداد لباس هایی که در کمد لباس قرار می دهید واقعاً به شما بستگی دارد می تواند پنج تکه لباس باشد یا اگر لباس و فضای کافی برای آنها دارید صد عدد باشد.

نکته این است که وقتی مطمئن نیستید چه بپوشید یا زمان کافی برای چیدن یک لباس ندارید، به کمد لباس کپسولی خود بروید.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

چگونه رنگ های خنثی بپوشیم؟

رنگ‌های خنثی برای موقعیت‌های رسمی خوب در نظر گرفته می‌شوند زیرا بر خلاف برخی رنگ‌های روشن مانند نارنجی، زرد یا سبز، حالتی آرام و حرفه‌ای را از خود می‌دهند.

البته آنها نه تنها برای موقعیت های رسمی خوب هستند بلکه رنگ های خنثی را می توان برای هر موقعیتی پوشید و ترکیب آنها بسیار آسان است. بیایید ببینیم چگونه آنها را به بهترین شکل بپوشیم.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

چگونه سفید بپوشیم

سفید، تا همین اواخر، یک رنگ خسته کننده در مد محسوب می شد. ناگفته نماند که این گفته به دور از واقعیت است. کارهای جذاب زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از این رنگ با لباس خود انجام دهید و حتی اگر چند اکسسوری اضافه کنید.

تنها نقطه ضعفی که می توانم به آن فکر کنم احتمال زیاد لکه شدن است برای نشستن در پارک یا غذا خوردن مناسب نیست زیرا حتی کوچکترین لکه اگر روی لباس سفید باشد قابل مشاهده است.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

لباس سفید یک لباس کلاسیک است که برای هوای گرم عالی است می توانید آن را با کفش های کتانی، صندل، کفش پاشنه دار بپوشید و تقریباً برای هر موقعیتی بسته به استایل مناسب است شام، مهمانی استخر، پیاده روی، قرار ملاقات و…

بدون هیچ اکسسوری هم می‌توان آن را پوشید اما اگر یک هدبند با رنگ روشن یا رژ لب قرمز بزنید این لباس زیباتر می‌شود. اگر لباس ساده و گشاد است یک کمربند متناسب با کفش خود اضافه کنید.

همین امر در مورد لباس های کاملا سفید مانند شلوار سفید و پیراهن سفید نیز صدق می کند.

لباس های سفید را می توان به معنای واقعی کلمه با هر رنگ دیگری ست کرد. قرمز، زرد، آبی، بنفش و غیره – به همین دلیل است که داشتن چند تکه لباس سفید برای هر کمد لباس ضروری است.

تنها رنگ پیچیده برای ترکیب با سفید و سیاه است. آنها متضاد هستند، بنابراین ترکیب آنها یک انتخاب جسورانه است.

یکی از ایده هایی که می توانید انتخاب کنید این است که یک لباس سفید یا کت و شلوار بپوشید، یک کمربند مشکی روی کمر خود قرار دهید و آن را با کفش های کتانی یا بوت مشکی ترکیب کنید.

استایل رنگ خنثی چیست و چگونه آنها را بپوشیم؟

چگونه مشکی بپوشیم

مشکی بدون شک یکی از مهم ترین رنگ های مد است. یک لباس کاملا مشکی در هر کمد لباسی ضروری است می تواند شما را حرفه ای جلوه دهد می تواند مرموز باشد و برای یک شب بیرون رفتن عالی است. لباس های مشکی به راحتی نگهداری می شوند و با رنگ های دیگر نیز به خوبی ست می شوند.

روی آوردن به رنگ مشکی برای لباس‌های گران‌تر، مانند کت و بوت ، یک شرط مطمئن است. در حالی که ست  لباس ها با رنگ های زنده مانند قرمز یا سبز دشوار است، اما مشکی تقریباً با هر چیزی ست می شود.

چگونه مشکی بپوشیم

داشتن چند جفت شلوار و پیراهن مشکی یا ژاکت های همرنگ به این معنی است که دیگر نگران این نخواهید بود که چه بپوشید.

اگر چیزی که برای پوشیدن آن برنامه ریزی کرده بودید از بین برود، اگر درست قبل از بیرون رفتن لباس هایتان لکه دار شد، یا اگر فراموش کردید لباسی را که می خواستید بپوشید بشویید، همیشه آن ترکیب مشکی را خواهید داشت که می تواند شما را عالی جلوه دهد در تمام طول سال.

اکسسوری نیز بخش مهمی است چند گوشواره طلایی یا نقره ای، سایه چشم رنگی یا یک کیف رنگارنگ رنگ مشکی را به رنگ مشکی می بخشد و شما بدون توجه به موقعیت مورد توجه قرار نمی گیرید.

چگونه مشکی بپوشیم

چگونه خاکستری بپوشیم

ترکیب رنگ خاکستری کمی پیچیده تر از سیاه و سفید است. بر خلاف پوشیدن تنها یکی از این دو رنگ، پوشیدن تنها خاکستری ممکن است ساده به نظر برسد. خاکستری یک رنگ عالی برای محیط کار است – هیچ چیز باکلاس‌تر از کت و شلوار خاکستری نیست، درست است؟

به نظر می رسد بسیار زیبا در کنار ایجاد یک فضای بسیار حرفه ای. اگر می‌خواهید آن را با رنگ دیگری در یک محیط رسمی ست  کنید، سفید بهترین انتخاب است شلوار خاکستری یا دامن با پیراهن سفید بپوشید و مطمئناً عالی به نظر خواهید رسید.

علاوه بر این خاکستری با رنگ‌های خنثی دیگر مانند سبز زیتونی، بژ، صورتی و سرمه‌ای به خوبی هماهنگ می‌شود.

تنها رنگ خنثی که من شخصاً با خاکستری ترکیب نمی‌کنم قهوه‌ای است، اما اگر احساس خلاقیت می‌کنید، چرا که نه؟ به غیر از رنگ های خنثی، خاکستری می تواند در ترکیب با بنفش، سبز، قرمز، زرد و آبی عالی به نظر برسد.

چگونه خاکستری بپوشیم

چگونه قهوه ای بپوشیم

رنگ قهوه ای روز به روز محبوب تر می شود و رنگی عالی برای استفاده با رژ لب های نود و آرایش ملایم است.

می توانید آن را با رنگ های سفید، بژ، سرمه ای، مشکی و نارنجی بپوشید. اگر احساس الهام بیشتری می کنید، حتی می توانید آن را با صورتی ترکیب کنید! این ترکیب معمولی نیست، اما مطمئناً باید در نظر گرفته شود.

رنگ قهوه ای برای کت، ژاکت، و نیم بوت نیز انتخاب خوبی است. مورد علاقه من ترکیب قهوه ای تیره با بژ است  ژاکت قهوه ای و نیم بوت با شلوار بژ و مقداری جواهرات طلا بهترین انتخاب برای موقعیت های مختلف است.

چگونه قهوه ای بپوشیم

موارد دیگری که به خوبی با رنگ های خنثی ست می شوند

اگر به دنبال ارتقای کمد لباس خود با لباس هایی با رنگ خنثی هستید، برخی از اکسسوری ها و اقلام لباس را فراموش نکنید که ترکیب رنگ های خنثی را آسان تر می کند در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

رنگ های خنثی

کفش کتانی سفید

اگر عاشق پوشیدن رنگ های خنثی هستید داشتن کفش های کتانی سفید ضروری است. آنها به معنای واقعی کلمه با هر لباسی مانند لباس، دامن، شلوار، شلوار و غیره ست می شوند. می توانید آنها را با لباس های حرفه ای و هنگام رفتن به باشگاه بپوشید، بنابراین داشتن آنها بسیار مهم است.

حتی یک لباس ساده، مانند شلوار جین، پیراهن سفید، و کفش ورزشی سفید، عالی به نظر می رسد. حتی لازم نیست نگران اکسسوری یا آرایش کردن باشید.

کفش کتانی سفید

خلاصه

رنگ های خنثی سایه هایی هستند که در چرخه رنگ نشان داده نمی شوند آنها برای تشکیل یک کمد لباس  عالی هستند زیرا همه آنها به خوبی با یکدیگر ست می شوند. شما می توانید آنها را در محیط های رسمی و غیررسمی بپوشید و ست آنها با رنگ های دیگر بسیار مناسب است.

اگر تعداد زیادی لباس با رنگ خنثی ندارید مطمئن شوید که کمد لباس خود را در اسرع وقت تغییر دهید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو