هتل هرمز بندر عباس را بشناسید

منبع: پارس ناز

6

1401/9/8

09:36


هتل هرمز بندر عباس را بشناسید

امروزه بندر عباس به‌عنوان یکی از مناطق گردشگری در کشور ایران شناخته شده است. این بندر به علت جاذبه‌های دیدنی بسیاری که دارد، توانسته است، طرف‌داران زیادی پیدا کند؛ بنابراین هرسال افراد زیادی به این بندر زیبا سفر می‌کنند.

 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد هنگام سفر به بندر عباس، پیداکردن هتل مناسب است. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند قبل از آغاز سفر خود، اقدام به رزرو هتل بندر عباس کنند. اما بسیاری از آن‌ها اطلاع ندارند که چگونه این کار را انجام دهند. به همین دلیل، ما در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

معرفی هتل هرمز بندر عباس

 

هتل بین‌المللی هرمز یک هتل پنج‌ستاره بوده که در مجاورت ساحل خلیج‌فارس ساخته شده است. مساحت این هتل بالغ بر 50 هزار مترمربع بوده که در 7 طبقه ساخته شده و دارای امکانات رفاهی متعددی است. چشم‌انداز هتل نیز بسیار زیبا بوده و می‌تواند اوقات حضور افراد در هتل را دلنشین‌تر کند.

 

این هتل بندر عباس، موفق به دریافت گواهینامه‌های C. S و SFT شده است. همچنین مجموعه هرمز توانسته بالاترین نشان سبز محیطی کشور را کسب کند؛ بنابراین این مکان می‌تواند یک محل مناسب برای اقامت افرادی باشد که دررابطه‌با محیط‌زیست دارای دغدغه هستند.

 

افراد می‌توانند برای رزرو هتل هرمز به سایت اسنپ تریپ مراجعه و به‌راحتی آن را برای مدت‌زمان اقامتشان رزرو کنند.

 

امکانات هتل هرمز بندر عباس

 

این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری است که می‌توانند باعث زیباتر و دلپذیرتر شدن سفر شما شوند. در ادامه به برخی از امکانات هتل هرمز اشاره خواهیم کرد.

 

1-   امکانات رفاهی و خدماتی هتل

این هتل بندر عباس دارای لابی به مساحت 1400 مترمربع، 365 اتاق مبله و 22 سوئیت است، همچنین در هتل هرمز مرکز خریدی قرار دارد که باعث می‌شود افراد برای خریدکردن نیازی به خروج از هتل نداشته باشند.

 

2-   ایمنی و حفاظت

هتل هرمز از لحاظ ایمنی بسیار پیشرفته است. این هتل مجهز به سیستم اعلام حریق، پله اضطراری و همچنین سیستم برق اضطراری است. حفظ امنیت مسافران و مهمانان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت و کارکنان این هتل است.

 

3-   تاکسی سرویس

مجموعه هرمز، خدمات بسیاری از جمله تاکسی سرویس برای افزایش آسایش و رضایت مهمانان خود ارائه می‌دهد. تاکسی سرویس هتل با ماشین‌های مرتب و راننده‌های مجرب در تمام طول روز آماده ارائه سرویس به مسافران است.

 

4-   پارکینگ

هتل هرمز بندرعباس، پارکینگی با ظرفیت 70 خودرو و 15 اتوبوس در جنب هتل در اختیار مهمانان و مسافران قرار داده است. این پارکینگ مجهز به دوربین‌های مداربسته است و به طور مداوم به کمک این دوربین‌ها چک می‌شود.

 

5-   امکانات ورزشی و تفریحی

این هتل برای رفاه حال مهمانان خود، امکانات ورزشی بسیاری را مهیا کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به میز‌های بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد. فضای آرام و معماری زیبای محیط ورزشی هتل، باعث خواهد شد لذت ورزش‌کردن در این مکان، چندین برابر شود.

 

6-   رستوران‌های مدرن

در هتل هرمز، رستوران‌های بسیاری وجود دارند، این رستوران‌های مدرن دارای ظرفیت بالایی هستند. همچنین غذا‌های این رستوران‌ها دارای کیفیت و تنوع بالایی هستند. شما می‌توانید انواع غذا‌های سنتی و فرنگی را در هتل هرمز بندرعباس، سفارش دهید. علاوه بر رستوران، این هتل دارای کافی‌شاپ و سفره‌خانه نیز هست و مسافران می‌توانند در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه کنند.

 

چگونه می‌توان از طریق مجموعه اسنپ تریپ هتل هرمز را رزرو کرد؟

 

برای آنکه بتوانید قبل از ورود به بندرعباس، رزرو هتل خود را انجام دهید، تنها کافی است وارد سایت اسنپ تریپ شوید. پس از ورود به سایت، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن، نام و تمام مشخصات هتل‌های بندرعباس آورده شده‌اند. شما می‌توانید از طریق این سایت و پس از پرداخت هزینه، اتاق یا سوئیت موردنظر خود را به‌راحتی رزرو کنید.

 

قیمت اقامت در هتل هرمز چقدر است؟

 

نمی‌توان یک قیمت کلی برای تمامی اتاق‌های این هتل در نظر گرفت. قیمت هر اتاق باتوجه‌به امکانات آن، متفاوت است. شما برای آنکه بتوانید از قیمت اتاق‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آگاهی پیدا کنید، می‌بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید. در این سایت، تمام اتاق‌ها با قیمت و امکانات آن‌ها برای شما نمایش داده خواهند شد و شما می‌توانید به‌راحتی اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید.

هتل هرمز بندر عباس را بشناسید

جمع‌بندی

 

بندرعباس یکی از شهر‌های ساحلی زیبا بوده که امکانات خوبی به مسافران عرضه می‌کند و یکی از آن‌ها، هتل هرمز است. اگر تمایل دارید یکی از اتاق‌های آن را برای اقامت خود در بندر عباس رزرو کنید، تنها کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید.

 

همچنین به یاد داشته باشید که شما می‌توانید از طریق این سایت از تخفیف‌های ویژه آگاه شوید و هتل خود را با پرداخت کمترین هزینه رزرو کنید. اسنپ تریپ به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما در زمینه رزرو هتل و بلیط است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو