هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را رفع می‌کند

هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را رفع می‌کند


منبع: دلتا پیام

17

1401/9/8

10:03


رفع مشکلات پوستی با بخور یک روش آسان و ارزان برای شماست. این کار می‌تواند باعث از بین رفتن چربی اضافه پوست، حذف آلودگی و محو کردن سلول‌های البته بدون خشک کردن پوست کمک کند.

هر یک از این بخورها یک مشکل پوستتان را رفع می‌کند

رفع مشکلات پوستی با بخور یک روش آسان و ارزان برای شماست. این کار می‌تواند باعث از بین رفتن چربی اضافه پوست، حذف آلودگی و محو کردن سلول‌های البته بدون خشک کردن پوست کمک کند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

رفع مشکلات پوستی با بخور

در این مطلب چند مورد بخور طبیعی و خوش‌بو را به شما آموزش می‌دهیم که هر کدام یک خاصیت جداگانه برای پوست شما دارند.

بخور بابونه و گلبرگ رز

مواد لازم: گلبرگ خشک شده گل رز به مقدار لازم وگل بابونه خشک

با مخلوط کردن گل بابونه و گلبرگ رز خشک شده با آب، می‌توانیم ترکیبی عالی برای داشتن بخوری آرام‌بخش ایجاد کنیم. این بخور برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورت مؤثر است و از بروز پف زیر چشم جلوگیری می‌کند. بنابراین این گیاهان برای رفع مشکلات پوستی با بخور بسیار موثر هستند.

گل بابونه و گلبرگ رز خشک شده را با آب مخلوط کنید و ترکیب عالی برای داشتن بخور آرامش‌بخش ایجاد کنیم. از فواید این بخور می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورت
  • از بین بردن پف زیر چشم

بخور بابونه و گلبرگ رز

بخور گل ختمی و ریحان

مواد لازم: سه یا چهار برگ ریحان خشک شده و به مقدار لازم از گلبرگ‌های خشک شده گل ختمی

گل ختمی دارای خواص پاک‌کنندگی است. لازم به ذکر است این گیاه می‌تواند آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید را رفع کند. ریحان نیز باعث مرطوب شدن پوست می‌شود. این بخور برای پوست‌های چرب عالی و مانند یک معجزه است. بنابراین رفع مشکلات پوستی با بخور گل ختمی و ریحان را فراموش نکنید.

بخور گل ختمی و ریحان

بخور برگ بو و اسطوخدوس

مواد لازم: برگ بوی طبیعی به مقدار لازم و جوانه‌های تازه گل اسطوخدوس

اسطوخودوس از زمان‌های قدیم راز زیبایی پوست بوده است. این گیاه دارای خواص ضد التهابی و بسیار آرامش‌بخش است. لازم به ذکر است که این گیاه خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد همچنین ضد قارچ است. این بخور یک ترکیب عالی برای افرادی است که دارای پوست خشک و حساس دارند. رفع مشکلات پوستی با بخور برگ بو و اسطوخدوس را در روتین پوستی خود قرار دهید.

بخور میخک و رزماری

مواد لازم: روغن درمانی رزماری به مقدار لازم و روغن گیاه میخک با خلوص ۱۰۰ درصدی

مخلوط این دو گیاه آن قدر خوش‌بو و فوق‌العاده است که با استفاده از آن لذت می‌برید. این گیاه خاصیت ضدمیکروبی و ضدعفونی‌کنندگی دارد. باید بدانید که رزماری باعث نرم شدن پوست و رفع مشکلات پوستی با بخور می‌شود. همچنین خاصیت جوان‌کنندگی دارد. ترکیب روغن میخک و رزماری با آب برای بخور دادن به صورت باعث جوانسازی پوست می‌شود.

بخور میخک و رزماری

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این شامپوی خانگی ریزش موی شما را از بین می‌برد را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو