آزمون دقت: ۱۳ ثانیه وقت دارید تا گربه را پیدا کنید!

منبع: خبرنما

20

1401/9/8

10:33


آزمون دقت گربه پنهان: در این تصویر توهم نوری، گربه ای در میان کبوترها پنهان شده است. اگر بتوانید گربه را در کمتر از 13 ثانیه پیدا کنید…

آزمون دقت: ۱۳ ثانیه وقت دارید تا گربه را پیدا کنید!

آزمون دقت گربه پنهان: در این تصویر توهم نوری، گربه ای در میان کبوترها پنهان شده است. اگر بتوانید گربه را در کمتر از 13 ثانیه پیدا کنید، شما جزو 5 درصد خواهید بود. اکنون با انجام این چالش توهم نوری، بینایی و دقت خود را بیازمایید.

توهم نوری چیست؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه آزمون های دقت ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

برای شما: تست دقت تصویری؛ آیا می توانید اشتباه تصویر را در ۸ ثانیه تشخیص دهید؟

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند

آزمون دقت گربه پنهان: امروزه کاربران شبکه های اجتماعی از چالش‌های توهم نوری لذت می‌برند. چون این چالش ها هم راهی سرگرم کننده برای سرگرمی و هم راهی برای اثبات هوش خود به دوستان و همسالان است.

مطالعات نشان می دهد آزمون دقت گربه پنهان می تواند تمرکز، دقت و بینایی شما را بهبود بخشد.

برای شما: تست دقت و بینایی: آیا می توانید کلید گمشده خانم را پیدا کنید؟

آیا می خواهید بدانید در نگاه کرده چقدر دقت دارید؟ پس با این آزمون دقت خود را بیازمایید!

تصویر آزمون دقت گربه پنهان

آزمون دقت گربه پنهان

این تصویر توسط یک برند غذای حیوانات خانگی بریتانیایی طراحی شده است. به هر حال در تصویر کبوترهای مختلف و تقریبا یکسانی وجود دارد. اما جایی در میان کبوترها یک گربه به خوبی پنهان شده است. چالش شما این است که گربه پنهان را در کمتر از 13 ثانیه پیدا کنید.

زمان شما از حالا شروع می شود.

برای شما: آزمون دزد مهمانی: فقط ۹ ثانیه زمان دارید تا دزد مهمانی را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

آزمون دقت گربه پنهان: به سرنخ نیاز دارید؟

.

برای شما: آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

.

گربه در سمت چپ تصویر نیست!

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می بینید که تعداد زیادی کبوتر با رنگ های مختلف مانند خاکستری، خاکستری تیره و سفید وجود دارد.

افرادی که دقت و بینایی عالی دارند می توانند آزمون دقت گربه پنهان را در کمتر از 13 ثانیه پیدا کنند. خوب، آیا توانستید گربه را در زمان تعیین شده تشخیص دهید؟

آن‌هایی که گربه را در کمتر از 13 ثانیه پیدا کرده اند، جز 5 درصد برتر هستند.

برای شما: تست بینایی خرس قطبی: آیا می توانید خرس قطبی را در ۱۵ ثانیه پیدا کنید؟

گربه پنهان

آزمون دقت گربه پنهان: ما گربه را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

گربه پنهان

امیدواریم از انجام این آزمون لذت برده باشید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

تست ها و آزمون های بیشتر:

تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

آزمون تشخیص بتمن: آیا می توانید در ۱۱ ثانیه بتمن را در میان گربه ها پیدا کنید؟

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

آزمون ببر پنهان: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند ببر پنهان شده در تصویر را پیدا کنند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو