بیوگرافی هادی حجازی فر و عکس های دو نفره با همسرش

بیوگرافی هادی حجازی فر و عکس های دو نفره با همسرش


منبع: آرگا

15

1401/9/8

10:49


برای آشنایی با بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر توانمند عرصه تصویر و تماشای عکس های جدید وی و همسرش می توانید در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

در این مطلب بیوگرافی هادی حجازی فر را مرور می کنیم. وی بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر می باشد که در ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی، یکی از شهر های آذربایجان غربی به دنیا آمده است، در ادامه می توانید با آثار این بازیگر آشنا شده و از تصاویر گردآوری شده برای این بخش دیدن نمایید.

بیوگرافی هادی حجازی فر به همراه تصاویر وی و همسرش

هادی حجازی فر بازیگر ۴۲ ساله کشورمان و دارای لیسانس نمایش عروسکی از پردیس هنر های زیبای دانشگاه تهران می باشد. او در کنار بازیگری کارگردانی تئاتر را نیز انجام می دهد.

وی با بازی در نقش حاج احمد متوسلیان در فیلم و سریال ایستاده در غبار شناخته شد، علاوه بر آن از جمله فیلم های سینمایی موفق دیگری که حجازی فر در سال های اخیر به نقش آفرینی در آنها پرداخته است، می توان به لاتاری، ماجرای نیمروز، به وقت شام اشاره کرد.

فیلمشناسی و بیوگرافی هادی حجازی فر

بازی زیبای وی در نقش موسی در فیلم لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان و با بازی بازیگرانی چون ساعد سهیلی، جواد عزتی، نادر سلیمانی، حمید فرخ نژاد، زیبا کرمعلی و … از جمله نقش های ماندگار وی می باشد.

عکس های جدید و زندگینامه هادی حجازی فر

او در سال ۱۳۷۰ و در ۱۵ سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر های دانش آموزی شروع کرد که نمایش «فریاد تا نهایت» آنها توانست، تئاتر برگزیده جشنواره کشور شود.

زندگینامه کامل هادی حجازی فر

از آنجا که پدر حجازی فر، رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود، بنابراین وی با حمایت پدرش و به همراه بچه های مدارس از سالن های تئاتری این سازمان برای انجام نمایش های تئاتر استفاده می کردند که معمولا تماشاگران آنها نیز بچه های کانون و مدرسه بودند.

زندگینامه درباره هادی حجازی فر

او در مورد کسب درآمد از تئاتر در یکی از مصاحبه هایش می گوید : “مدتی با امور تربیتی آموزش و پرورش قرارداد همکاری بستیم و حتی شب ها برای مردم اجرا و بلیط فروشی می کردم در آن دوره واقعا از تئاتر درآمد داشتم.”

بیوگرافی و تصاویری از هادی حجازی فر

هادی حجازی فر در کودکی علاقه چندانی به درس و مدرسه نداشت و می گوید؛ “راستش رو بخواهید هر کاری می کردیم تا درس نخوانیم، از کلاس فرار می کردیم و خیلی هم خوش می گذشت.”

بیوگرافی هادی حجازی و تصاویر وی

وی اولین بار در سال ۱۳۸۲ و در فیلم سینمایی «مزرعه پدری» ساخته رسول ملاقلی پور بازیگری در سینما را تجربه کرد و بعد از آن نیز تمرکز اصلی اش را بر روی کارگردانی تئاتر قرار داد، تا اینکه با بازی «در ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان به شهرت رسید و بعد از آن نیز تا کنون در فیلم های سینمایی زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متاهل بوده و نام همسرش الهام محمودی است و ثمره این ازدواج پسری به نام هامون می باشد.

تصاویر و زندگینامه جدید هادی حجازی فر

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی هادی حجازی فر دعوت می نماییم تا از مجموعه عکس های منتشر شده و جدید وی در این بخش دیدن نمایید.

بیوگرافی هادی حجازی+عکس

عکس هادی حجازی فر در جشنواره فیلم فجر

عکس های جدید و بیوگرافی هادی حجازی فر

نیکی کریمی و هادی حجازی فر

بیوگرافی جالب و تصاویر هادی حجازی فر

حضور هادی حجازی فر در برنامه خندوانه

عکس های جالب و بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر و لیلا اوتادی در اکران کاتیوشا

بیوگرافی هادی حجازی فر+عکس

عکس هادی حجازی فر و همسرش

تصاویر دیدنی و بیوگرافی هادی حجازی فر

     هادی حجازی فر و همسرش در جشن حافظ

زندگینامه جذاب هادی حجازی فر

عکس و بیوگرافی هادی حجازی فر

زندگینامه خواندنی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر و حمید فرخ نژاد

سرگذشت هادی حجازی فر

عکس بازیگر نقش احمد متوسلیان در پشت صحنه فیلم

زندگی نامه جدید هادی حجازی فر

گریم متفاوت هادی حجازی فر در ژن خوک

زندگی نامه و تصاویر هادی حجازی فر

  عکس جدید هادی حجازی فر

زندگینامه و فیلمشناسی هادی حجازی فر

فیلم شناسی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر اگرچه سالهای زیادی است که در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت می کند، اما در چند سال اخیر به شهرت زیاد یدست یافت، وی مشهور بودن خود را بیشتر مدیون بازی در فیلم های سینمایی محمدحسین مهدویان و بازی در فیلم شوق پرواز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد، در اینجا می توانید با آثار سینمایی و تلویزیونی وی آشنا شوید :

فیلم های سینمایی

دوزیست (۱۴۰۰)، موقعیت مهدی (۱۴۰۰)، بی همه چیز (۱۳۹۹)، آتابای (۱۳۹۸)،پیتوک (۱۳۹۸)، منطقه پرواز ممنوع (۱۳۹۸)، آباتای (۱۳۹۸)، دوزیست (۱۳۹۸)، ماجرای نیمروز (رد خون) (۱۳۹۷)، ژن خوک (۱۳۹۷)، لاتاری (۱۳۹۶)، به وقت شام (۱۳۹۶)، کاتیوشا (۱۳۹۶)، شاه کُش (۱۳۹۸)، آستیگمات (۱۳۹۶)، دارکوب (۱۳۹۶)، پیلوت (۱۳۹۶)، آرا (۱۳۹۶)، گیلدا (۱۳۹۵)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، نسبت خونی (۱۳۹۵)، ایستاده در غبار (۱۳۹۴)، مزرعه پدری (۱۳۸۳)

زندگی نوشته و نصاویر هادی حجازی فر

سریال

دوپینگ (۱۳۹۹)، زیر خاکی (۱۳۹۸)، نفس (۱۳۹۶)، ایستاده در غبار (۱۳۹۴) در تلویزیون

پوست شیر (۱۴۰۱)، پیشگو (۱۴۰۰)، ممنوعه (۱۳۹۷) در شبکه نمایش خانگی

زندگی نوشته هادی حجازی فر

تئاتر

هوس و هفت دقیقه (مشاور کارگردان، ۱۳۹۸)، تایم لپس (تهیه کننده، ۱۳۹۸)، پروانه الجزایری (تهیه کننده، ۱۳۹۸)، پرواز شماره ۷۴۵ (طراح، ۱۳۹۶)، ملاقات با بانوی سالخورده (کارگردان، ۱۳۹۳)، رومئو و ژولیت (کارگردان، ۱۳۸۸)، جایی دیگر (کارگردان، ۱۳۸۶)، پرزنت (کارگردان، ۱۳۸۴)

بیوگرافی حجازی فر بازیگر ایرانی

جوایز و افتخارات

  • برنده تندیس بهترین بازیگر مرد برای فیلم لاتاری از هجدهمین جشن سینمایی حافظ در سال ۱۳۹۷
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ماجرای نیمروز از نوزدهمین جشن سینمای ایران در سال ۱۳۹۶
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ماجرای نیمروز از یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در سال ۱۳۹۶
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ماجرای نیمروز از جشنواره فیلم فجر سی و پنجم در سال ۱۳۹۵
  • نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم نسبت خونی از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۵
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم ایستاده در غبار از هجدهمین دوره جشن سینمای ایران در سال ۱۳۹۵

زندگینامه جدید هادی حجازی فر

پوست شیر

پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی با بازی هادی حجازی فر در کنار بازیگران مشهوری چون شهاب حسینی، مهرداد صدیقیان، پانته آ بهرام، پردیس احمدیه و … در ژانر درام جنایی می باشد که حجازی فر در این سریال که از شبکه نماش خانگی پخش می شود، نقش مردی زندانی را بازی می کند که بعد لز آزادی از زندان به دیدن دخترش می رود اما دخترش توسط عده ای دزدیده و کشته می شود و او به دنبال قاتل دخترش است.

زندگی نوشته جذاب هادی حجازی فر

عکس های متنوع تری از هادی حجازی فر

در این بخش از بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر توانمند و موفق این روزهای سینمای کشورمان، می توانید تصاویر جدیدتری از وی را در اینجا ملاحظه نمایید.

زندگی نوشته جالب هادی حجازی فر

زندگی نوشته متفاوت هادی حجازی فر

عکسهای هادی حجازی فر

زندگی نوشته از هادی حجازی فر

زندگی نوشته درمورد هادی حجازی فر

گالری عکس هادی حجازی فر

سرگذشت هادی حجازی فر

زندگی نوشته درباره هادی حجازی فر

عکسها و بیوگرافی هادی حجازی فر

عکس و زندگی نوشته هادی حجازی فر

شرح حال زندگی هادی حجازی فر

زندگی نوشته خواندنی هادی حجازی فر

جدیدترین بیوگرافی هادی حجازی فر

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید، از شما کمال تشکر را داریم، در صورت تمایل برای خواندن بیوگرافی سایر هنرمندان و بازیگران مشهور و مشاهده تصاویر جدید آنها می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو