فیلم کامل مصاحبه علی کریمی و مکس امینی را ببینید + حواشی

منبع: شبونه

34

1401/9/8

11:25


فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید با حواشی و جزئیات مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید. علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان سالها سابقه بازی در تیم ملی ایران و باشگاه های بزرگ همچون بایرن مونیخ را در کارنامه دارد. فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی او این …

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی و مکس امینی را ببینید + حواشی

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید با حواشی و جزئیات مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را ببینید.

علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان سالها سابقه بازی در تیم ملی ایران و باشگاه های بزرگ همچون بایرن مونیخ را در کارنامه دارد.

فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی

او این روزها به یک لیدر اغتشاشگر و ضد انقلاب تبدیل شده است و به قول رسانه های اصولگرا علی کریمی شمشیر خود را از رو بسته است.

با اغتشاشات در کشورمان علی کریمی ابتدا حمایت های پراکنده ای از معترضان می کرد اما بعد از گذشت یک ماه و در اوایل آبان ماه به صورت رسمی به عنوان یک لیدر علیه نظام فعالیت کرد.

حالا علی کریمی با یکی از خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال به نام مکس امینی مصاحبه انجام داده است و بی‌پروا علیه نظام موضع می‌گیرد و صحبت می کند.

همچنین ببینید:

 

علی کریمی معتقد است نباید اغتشاشات پایان یابد و تا براندازی کامل باید در خیابانها ماند.

علی کریمی گفته می شود که در حال حاضر در دبی به سر میبرد قبل از اینکه به دبی مهاجرت کند همه اموال خود را در ایران فروخته و سپس مهاجرت کرده است چرا که مراجع قضایی حکم توقیف اموال او را در کشور داده بودند که چیزی نصیب آنها نشد.

علی کریمی سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت حرفه‌ای داشته و به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران شناخته می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو