تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

منبع: شبونه

15

1401/9/8

11:32


آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  چهارشنبه 9 آذر ماه 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، …

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  چهارشنبه 9 آذر ماه 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا چهارشنبه 9 آذر ماه مدارس تعطیل است؟

خیر فردا مدارس هیچ شهری تعطیل نیست.

آلودگی هوا در کشورمان یکی از معضلات اساسی می باشد و بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

با کاهش دمای هوا بسیاری از آلاینده‌ها در آسمان تشکیل می شود و باعث می گردد که آلودگی سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

شاید برخی از افراد بپرسند که چرا در دمای پایین و با سرد شدن هوا و آلودگی به وجود می آید به دلیل چگالی آلاینده ها بوده که وزن سنگینی داشته و بر روی سطحی از از آسمان متوقف می شوند و سرمای هوا اجازه نمیدهد که آلاینده ها پراکنده شوند.

به هر حال چند سالی است که کلان شهرهای ایران درگیر آلودگی هوا هستند و دولت تاکنون برنامه حساب شده برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر رو به افزایش بوده و خانواده های دانش آموزان معتقد هستند که باید مدارس تعطیل شود.

در حال حاضر مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید به مدرسه بروند در هفته گذشته شاخص آلودگی هوای تهران و البرز افزایش یافت و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مدارس تعطیل شد.

جالب است بدانید که ناسا اعلام کرده منابع تولید گاز متان که از آلاینده های خطرناک از در تهران یافت شده است و تصاویر هوایی آنها این مورد را به خوبی نشان می دهد.

گویا گاز های متان به دلیل سوخت های زباله ها و برخی از کارخانه ها در تهران شکل میگیرند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو