25 پیشنهاد برای استایل مام جین

25 پیشنهاد برای استایل مام جین


منبع: مدیسه

24

1401/9/8

11:36


شلوار جین از محبوب‌ترین شلوارهایی بوده که تمامی افراد از کوچک تا بزرگ و با هر جنسیتی را به خود

25 پیشنهاد برای استایل مام جین

شلوار جین از محبوب‌ترین شلوارهایی بوده که تمامی افراد از کوچک تا بزرگ و با هر جنسیتی را به خود جذب می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی که ما می‌توانیم با شلوار جین داشته باشیم، استایل مام جین بوده که هم اکنون طرفداران بیش‌تری نسبت به شلوارهای جین تنگ پیدا کرده است. شاید دلیل آن میزان راحتی این مدل شلوار نسبت به مدل‌های تنگ‌تر آن بوده است. به لطف دنیای مد، مدل‌های مختلف شلوارها و لباس‌ها پس از گذشت چند سال دوباره ترند شده و مورد توجه قرار می‌گیرند.

شلوار مام نیز از این قائده مستثنی نبوده و هم اکنون جزو ترندهای جهانی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که چه استایل‌هایی را می‌توانید با این مدل شلوار تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید. ما 25 پیشنهاد شگفت انگیز را برای شما در این مقاله گرد هم آورده‌ایم.

شلوار جین مام چیست و چه تفاوت‌هایی با سایر مدل‌ها دارد؟

برای داشتن استایل مام جین، اول از همه باید شلوار جین مامی تهیه کرده که دارای ویژگی‌هایی نظیر فاق بلند و ساق گشاد باشد. کلمه مام در زبان انگلیسی به معنای مادر بوده و همانطور که از نام این استایل پیداست، این مدل، شلواری است که مادران ما در دهه 80 و 90 میلادی می‌پوشیدند و در آن زمان، طرفداران بسیاری داشت.

دلیل پر طرفداری شلوار مام این بود که باعث می‌شد، افراد با کمر باریک‌تری ظاهر شوند. تفاوت شلوار مام با مدل بوی‌فرند در این است که شلوارهای بوی‌فرند، قد کوتاه‌تری داشته و دارای برشی راسته است، اما شلوارهای مام دارای برشی مخروطی هستند. حال که با این مدل شلوار جین آشنا شدید، 25 استایل زیبا با این شلوار را بررسی خواهیم کرد.

یک نمونه شلوار جین مام

25 استایل با شلوار مام جین

استایل‌های مختلفی که شما با مدل شلوار مام استایل جین می‌توانید داشته باشید، نامحدود هستند، اما اگر باز هم دچار سردرگمی هستید و نمی‌دانید این شلوار را با چه لباس‌هایی ست کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

جین مام با تی‌شرت سفید و کت چرمی

یک نمونه استایل شلوار مام با تی‌شرت سفید و کت چرمی و بوت

نمونه دیگری استایل شلوار مام با پیراهن سفید و کت چرمی و کفش پاشنه بلند

بعضی از اوقات بهترین استایل‌ها با پایه‌ای ترین لباس‌ها ساخته می‌شوند. این استایل مام جین نیز فوق العاده است. به جای تی‌شرت سفید می‌توانید از پیراهن سفید استفاده کرده و با بوت یا کفش‌ پاشنه بلند ترکیبی فوق العاده داشته باشید.

جین مام با تی‌شرت‌های گشاد

یک نمونه استایل شلوار مام با تی‌شرت‌های گشاد دخترانه

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با تی‌شرت‌های گشاد پسرانه و کتانی سفید

نمونه سومی از استایل شلوار مام با تی‌شرت مشکی و کتانی مشکی

تی‌شرت‌های گشاد با شلوار جین مام استایل دخترانه و حتی پسرانه یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها خواهند بود. تی‌شرت‌های سفید، مشکی و طوسی بهترین گزینه‌ها برای این استایل بوده و به همراه کتانی سفید مشکی استایلی ایده‌آل می‌شوند.

جین مام با کفش‌های کتانی یا بوت و کت ترنچ

یک نمونه استایل شلوار مام با کفش‌های کتانی و کت ترنچ

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با بوت و کت ترنچ

در این استایل مام شما با ترکیب کردن لباس‌های کلاسیک و مد روز استایلی شایسته و عالی برای پاییز و حتی زمستان خواهید داشت.

جین مام با بلوز بافت

یک نمونه استایل شلوار مام با بلوزهای بافت و کفش پاشنه بلند

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با بلوزهای بافت و کفش‌های کتانی

شلوار مام استایل جین دخترانه به همراه بلوزهای بافت ترکیبی شیرین خواهد بود که می‌توانید آن‌ها را هم با کفش‌های کتانی و هم با کفش‌های پاشنه بلند بپوشید و با هر دو این موارد هم خوشتیپ به نظر برسید.

قیمت انواع شلوار زنانه و دخترانه

جین مام با کت تک

یک نمونه استایل شلوار مام با تک کت مشکی

نمونه دیگری استایل شلوار مام با تک کت طوسی

همانطور که گفته شد ترکیب لباس‌های کلاسیک مثل تک کت با شلوار‌های مدرنی همچون جین مام، یک استایل مام‌جین عالی است که می‌تواند با هر نوع کفشی از قبیل کتانی، راحتی و … تکمیل شود.

جین مام با هودی

یک نمونه استایل شلوار مام با هودی

نمونه دیگری از استایل شلوار مام فیت با هودی

هودی‌ها برای فصل پاییز که نیاز به کاپشن یا ترنچ کت ندارید، گزینه‌ای خوب برای همراهی با شلوارهای مام محسوب می‌شوند. هودی‌ها را می‌توانید در استایل با شلوار جین مام فیت نیز گزینه‌ای عالی به حساب بیاورید.

جین مام با شکت

یک نمونه استایل شلوار مام با شکت

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با شکت برای پلاس سایزها

شکت‌ها لباس‌هایی بوده که در مرز بین ژاکت و پیراهن قرار گرفته‌اند و به نوعی هر دو این موارد را شامل می‌شوند. در سال‌های اخیر ترکیب شکت‌ها با مام جین در فصول پاییز و زمستان مورد توجه دختران زیادی قرار گرفته است.

مطالب کاربردی :  شکت چیست؟ چند نکته برای ست کردن شکت

جین مام با کاپشن

یک نمونه استایل شلوار مام با کاپشن کوتاه بادی

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با کاپشن اورسایز و بلند

اگر جزو طرفداران استایل‌های old school هستید، کاپشن‌های بادی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. با پوشیدن بوت نیز می‌توانید استایل خود را قدیمی‌تر کنید، اما به هر حال کفش‌های کتانی نیز می‌توانند در این استایل مورد استفاده قرار گیرند.

جین مام با پیراهن یا مانتوی چهارخانه

یک نمونه استایل شلوار مام با پیراهن چهارخانه

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با مانتوی چهارخانه

چهارخانه از پرطرفدارترین طرح‌هایی بوده که جنسیت نمی‌شناسد و همه افراد می‌توانند لباس‌هایی با این طرح داشته باشند. خوشبختانه این طرح پرطرفدار در استایل مام جین نیز مانند سایر استایل‌ها عالی بوده و می‌توانید پیراهن و مانتوهای چهارخانه خود را به راحتی با شلوار مام استایل بپوشید.

جین مام با بامبر جکت

یک نمونه استایل شلوار مام با بامبر جکت چرمی

نمونه دیگری از استایل شلوار مام با بامبر جکت طرحدار

نمونه سومی از استایل شلوار مام با بامبر جکت ورزشی

بامبر جکت‌ها یا ژاکت‌های خلبانی می‌توانند به همراه شلوار مام و مام فیت استایلی دیدنی را ایجاد کنند. از هر نوع بامبر جکت از قبیل چرمی، جیر، پلی استری و … می‌توانید در این استایل استفاده کنید.

استایل مام جین با بوت‌های سفید

یک نمونه استایل شلوار مام با بوت سفید چلسی

یک نمونه استایل شلوار مام با بوت سفید نوک تیز

شلوارهای مام در اغلب اوقات دارای رنگ‌هایی روشن بوده و به همین دلیل با بوت‌های سفید ترکیبی خوب را به ارمغان خواهند آورد.

مطالب کاربردی :  آشنایی با انواع شلوار جین زنانه و دخترانه

کلام آخر

شلوارهای جین همیشه و همیشه در استایل‌های مختلفی کاربرد داشته‌اند و استایل مام جین نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله تنها 25 نمونه یا پیشنهاد از این استایل برای شما گرد هم آورده شده بود، اما یقین داشته باشید که با این شلوارهای پرکاربرد می‌توانید بیش از 100 استایل مختلف را تجربه کنید. اگر شلوار مام جین را در کمد لباس‌هایتان ندارید، همین حالا دست به کار شوید و یک شلوار مام جین همه‌کاره تهیه کرده و استایل‌های پیشنهادی ما را تجربه کنید.

 

منبع : glamourmagazine

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو