دانلود بازی TerraTech v1.4.22 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی TerraTech v1.4.22 – Deluxe Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

28

1401/9/8

12:26


4.4/5 - (13 امتیاز)

TerraTech یک بازی ماجراجویانه با دنیایی جهان باز است که شما می توانید ابتدا به طراحی و ساخت ماشین آلات مختلف بپردازید و سپس از آنها برای کاوش جهان بازی و نابودی همه چیز استفاده کنید. خلاقیت به طور کامل در دستان شما قرار دارد و می توانید ایده های ناب خود را در ساخت این ماشین آلات به کار گیرید. می توانید ماشین های خصمانه ای طراحی کنید که رحمی ندارند و هرچیزی را نابود می کنند. شما در واقع یک معدنچی هستید که به دنبال سود خود هستید و بخش داستانی بازی هم همین چیز را از شما می خواهد.

گشت و گذار در بازی اهمیت بالایی دارد و باید بتوانید چالش ها را تا حد ممکن به سرانجام برسانید. حالت های بسیاری در بازی وجود دارد و باید آنها را به حد نصاب برسانید، تا اجازه شرکت در مراحل بعدی را داشته باشید. در آینده ای دور منابع طبیعی از بین خواهند رفت و از شما خواسته می شود که به عنوان یک کاوشکر به سیاره های دیگر بروید منابع جمع آوری کنید. سفر به سیارات دیگر شغل شما است و باید برای حفاظت همه چیز خود را به میان آورید.

TerraTech v1.4.22 PC-P2P

دانلود-بازی-TerraTech

با دانلود بازی TerraTech جهان زیبا را خواهید دید که گستردگی زیادی دارد و خلاقیت شما را برای قدم زدن در ان می طلبد. باید پایگاه های پردازش طراحی کنید و ترکیبی از عناصر را جهت ساخت ماشین آلات جدید به کار گیرید. رقیبان سعی می کنند که بر شما تسلط یابند و شما باید برای نشان دادن خودتان، حیله گر باشید و همه چیز ارزشمند را برای خود جمع آوری کنید. کلید موفقیت شما این است که پایگاه های خود را توسعه دهید و از همه مهمتر، لشکر زرهی خود را برای نبردهای آینده آماده کنید. این لشکر می تواند ترکیبی از سفینه پیماها و ماشین آلات سنگین روی زمین باشد.

info

TerraTech is an open-world, sandbox adventure game, where you design and build your own creations through a mix of crafting, combat and discovery. Explore a hostile alien landscape, or design with creative freedom. The choice is yours.

Start your career as an Intergalactic miner on a randomly generated infinite world in search of profit and glory in Campaign, sit back and build to your hearts content in Creative mode or pit your Techs against the clock and dare to run the Gauntlet Challenge. There are many game modes available in TerraTech to stretch your Tech building imagination to the limits!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core2 Duo T7600 @ 2.33GHz or AMD Athlon 64 FX-60 Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 520M or Intel HD 4000

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Three-button mouse strongly recommended. Spec may be subject to revisions.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit or newer

Processor: Intel Core i5 750 @ 2.67GHz or AMD Phenom II X4 945

Memory: 6 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 5670

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Three-button mouse strongly recommended. Spec may be subject to revisions.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی TerraTech v1.4.22 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

لینک دانلود

دانلود نسخه فشرده GOLDBERG آپدیت شده تا v1.4.22

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو