بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ + جزئیات

منبع: شبونه

76

1401/9/8

12:58


بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ جزئیات بیماری نگار جواهریان بازیگر کشورمان و بستری شدن در بیمارستان را ادامه بخوانید. بیماری نگار جواهریان چیست؟ خبری درباره بیماری نگار جواهریان در فضای مجازی منتشر شده که برخی از هواداران این بازیگر را نگران کرده است. ماجرای انتشار این خبر تصاویری بوده که از نگار …

بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ جزئیات بیماری نگار جواهریان بازیگر کشورمان و بستری شدن در بیمارستان را ادامه بخوانید.

بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ + جزئیات

بیماری نگار جواهریان چیست؟

خبری درباره بیماری نگار جواهریان در فضای مجازی منتشر شده که برخی از هواداران این بازیگر را نگران کرده است.

ماجرای انتشار این خبر تصاویری بوده که از نگار جواهریان بر روی تخت بیمارستان در فضای مجازی منتشر شد که این تصاویر مربوط به بازی خانم نگار جواهریان در فیلم هایش میباشد.

بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ + جزئیات

متاسفانه برخی از پیج های اینستاگرامی و سایت های خبری برای اینکه مخاطبان را به سمت خود بکشاند اقدام به انتشار چنین اخبار کذبی می کنند.

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بوده و در حال حاضر در صحت و سلامت به سر می برد و اخبار مبنی بر بیماری این بازیگر واقعیت ندارد.

همچنین ببینید:

نگار جواهریان سالهاست که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد او با فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم وارد عرصه بازیگری شد و به همراه ترانه علیدوستی اولین گام خود را در سینما برداشته و سپس در فیلم ها و سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخت.

بیماری نگار جواهریان چیست؟ آیا او سرطان دارد؟ + جزئیات

سریال زیر تیغ از مهمترین کارهای خانم نگار جواهریان در تلویزیون بوده که در کنار چهره‌های شاخصی همچون پرویز پرستویی بازی کرده است.

خانم نگار جواهریان چند سال است که با رامبد جوان ازدواج کرد و حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر به نام نوردخت میباشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو