دانلود بازی INDUSTRIA – Anniversary برای کامپیوتر

دانلود بازی INDUSTRIA – Anniversary برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

20

1401/9/8

14:52


3/5 - (5 امتیاز)

بازی INDUSTRIA در دوران سقوط دیوار برلین جریان دارد. روزی از روزها، زن جوانی وارد یک جهان موازی شده و در شرایط اسرارآمیزی قرار می‌گیرد. حمعیت زیادی در زیر اشغال نیروهای برلین شرقی قرار دارند و نورا موفق می‌شود که با این روش فرار کند. او به لایه‌های نامعلومی از زمان رفته است و مشخص نیست که چه سرنوشتی برایش رقم خواهد خورد. داستان عمیقی را در این بازی می‌بینیم که در سبک شوتر اول شخص دنبال شده و کاراکتر بازی، ما را با ویژگی‌های بیشتری از جهان آن آشنا خواهد کرد. یک داستان کلاسیک را داریم که با چهار ساعت گیم‌پلی مفید، می‌تواند شما را سرگرم کند.

INDUSTRIA Anniversary v1.3.0 PC-GOG | GOLDBERG

دانلود-بازی-INDUSTRIA

فضایی تنگ و تاریک را در این بعدهای زمانی شاهد هستیم که طراحی عاشقانه و البته پر رمز و رازی دارد. حقیقت ماجرا به‌صورت سیاه و سفید در این بعد دیده می‌شود و باید با همراهی وی، بتوانید معماهای بازی را حل کرده و از خطرات چنین جهانی دوری کنید. بازی خطرات مرگباری را در هر گوشه به شما معرفی می‌کند که برای مقابله به آن‌ها تنها چهار سلاح متنوع خواهید داشت. محیط بازی را تاکنون در جایی ندیده‌اید و برلین را در شرایطی نظاره خواهید کرد که به یک شهر صنعتی سورئال تبدیل شده است و خطر همیشه در کمین ساکنین آن قرار دارد. موسیقی متن بازی هم از سازهای مالیخولیک الهام گرفته است و سازندگان برای اولین بار آن را روی آثار خود تست می‌کنند.

جستجوی نهایی شما برای همکاری است که در این بعد گم شده است و به واسطه وی، به مرکز این جهان خواهید رفت. درست در قلب جهان، زمان ایستاده است و چالش‌های ذهنی جالبی در بازی INDUSTRIA برای شما رقم خواهد کرد. بینش‌های ترسناکی در این جهان وجود دارد که با حل معماهای آن، عمیق و عمیق‌تر می‌شوند.

info

INDUSTRIA is a first-person shooter that takes you from East Berlin into a parallel reality, shortly before the end of the Cold War. On the search for a missing work colleague, you decypher a dark past in a mysterious parallel dimension.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 64-bit (latest Service Pack)

Processor: 3.2 GHz Quad-Core Processor

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 1060 / Radeon RX 580 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 64-bit (latest Service Pack)

Processor: 3.2 GHz Quad-Core Processor

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Geforce RTX 2060 / AMD RX 5600 XT or equivalent

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی INDUSTRIA – Anniversary برای کامپیوتر

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو