نمایشگر گلکسی S23 اولترا با شکست آیفون 14 پرو مکس، بهترین نمایشگر جهان خواهد بود

منبع: تکراتو

10

1401/9/8

16:31


مطابق هر سال و با توجه به انتظارات، کره‌ای‌ها برای پرچمدار جدید خود نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا نمایشگر گلکسی S23 اولترا بهترین عملکرد را داشته باشد.

نمایشگر گلکسی S23 اولترا با شکست آیفون 14 پرو مکس، بهترین نمایشگر جهان خواهد بود

مطابق هر سال و با توجه به انتظارات، کره‌ای‌ها برای پرچمدار جدید خود نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا نمایشگر گلکسی S23 اولترا بهترین عملکرد را داشته باشد.

تنها چند ماه تا رونمایی از جدیدترین سری پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی‌های سری گلکسی اس 23 فاصله داریم و طبیعتا باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن‌ها باشیم. اکنون، شایعه‌ای جدید می‌گوید که قدرتمندترین عضو خانواده، یعنی گلکسی اس 23 اولترا با درخشان‌ترین صفحه‌نمایش در تاریخ دنیای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه باتری آیفون 14 پرو مکس با گلکسی S22 اولترا ، آیفون 14 پرو و پیکسل 7 پرو [+ویدیو]

نمایشگر گلکسی S23 اولترا

بعد از اینکه مطلع شدیم سری گلکسی اس 23 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند، حال به نظر می‌رسد آنها نمایشگرهای روشنی نیز خواهند داشت، اگرچه به نظر می‌رسد این مورد تنها برای قدرتمندترین عضو خانواده معنادار باشد.

طبق اطلاعاتی که از سوی یک منبع دنیای فناوری به نام «RGcloudS» در توییتر منتشر شده است، روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا به 2150 نیت می‌رسد که نه تنها از گلکسی S22 اولترا، بلکه از آیفون 14 پرو مکس هم بالاتر است. بنابراین ظاهراً با روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند روبه‌رو می‌شویم.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی اکانت «RGcloudS» در توییتر منتشر شده، روشنایی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا تا 2150 نیت خواهد رسید که این قضیه به این معنی است که این نمایشگر، نه تنها از گلکسی اس 22 اولترا، بلکه از آیفون 14 پرو مکس تازه نفس نیز عملکردی درخشان‌تر خواهد داشت و یکبار دیگر قدرت سامسونگ در ساخت بهترین پنل‌های نمایشگر به تمامی اهالی فناوری به رخ کشیده خواهد شد.

نمایشگر گلکسی S23 اولترا با شکست آیفون 14 پرو مکس، بهترین نمایشگر جهان خواهد بود

طبق این توییت، این احتمال وجود دارد که روشنایی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا دقیقاً 2150 نیت نباشد، اما با این حال کمتر از 2100 نیت هم نخواهد بود. در حقیقت روشنایی نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ بین 2100 تا بیش از 2200 نیت گمان زده می‌شود.

در مقام مقایسه باید به این موضوع اشاره کنیم که روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا به 1750 نیت می‌رسد و حداکثر روشنایی صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس هم برابر 2000 نیت است.

انتظار می‌رود قدرتمندترین عضو خانواده گلکسی S23‌ به نمایشگر 6.8 اینچی امولد خمیده با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود. همچنین این دستگاه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را در دل خود خواهد داشت و در بالاترین نسخه احتمالاً با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

از بخش جذاب این پرچمدار هم غافل نشویم؛ جای که روی پنل پشتی این دستگاه احتمالاً دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و در کنار دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 10 برابری در قسمت ستاپ دوربین‌ها، صف‌آرایی خواهند کرد.

همچنین از سایر مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 و آخرین نسخه رابط کاربری جذاب سامسونگ یعنی One UI اشاره کرد. این گوشی هوشمند همراه با سایر اعضای گلکسی S23 اوایل سال 2023 معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگر گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو