مشخص شدن حجم بازی The Callisto Protocol روی پلی استیشن 5

منبع: زومجی

173

1401/9/8

17:34


مشخص شدن حجم بازی The Callisto Protocol روی پلی استیشن 5

جمعه همین هفته بازی The Callisto Protocol قرار است منتشر شود و نقدهای بازی هم همان روز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. حجم این بازی ترسناک بقا روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نزدیک به ۷۵ گیگابایت است و حال اکانت توییتری PlayStation Game Size گزارش می‌دهد این اثر روی پلی استیشن 5 حجمی نزدیک به ۴۳ گیگابایت خواهد داشت.

در ابتدا این اکانت نوشته بود حجم بازی ۴۲.۷۹۴ گیگابایت است؛ هرچند با انتشار آپدیت جدید بازی به شماره ۰.۱.۰۰۴.۰۰۰ که نزدیک به ۱۱.۵ گیگ است، حجم بازی درنهایت به ۴۳.۰۰۵ گیگابایت می‌رسد. هفته پیش گفته شده بود حجم آپدیت روز اول بازی روی پلی استیشن 4 حجمی نزدیک به ۲۶.۹ گیگ دارد؛ پس ممکن است این همان آپدیت روز اول بازی باشد. گفتنی است قابلیت پری‌لود بازی از امروز شروع خواهد شد.

بازی The Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance ساخته شده است که گلن اسکافیلد، خالق مجموعه بازی Dead Space وظیفه ساخت و کارگردانی آن را برعهده داشته است. این بازی درباره زندان Black Iron در کالیستو است که با یک فاجعه رو‌به‌رو شده و موجودات ترسناک در آن شیوع پیدا می‌کنند. بازیکن در نقش جیکوب لی، یک زندانی قرار می‌گیرد و باید از این مخمصه فرار کنند؛ هرچند به نظر دسیسه دیگری در راه است.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو