14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت

منبع: همگردی

10

1401/9/8

19:30


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، 14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت.

سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ابراز داشت: هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در 52 رشته مانند سفالگری، میناکاری، معرق کاری، منبت کاری، سرامیک، بافت های داری و چرم دوزی فعالیت دارند و دست سازه های خود را در بازار عرضه می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بازار فروش محصولات صنایع دستی استان سمنان افزود: از تمام ظرفیت ها کمک خواهیم گرفت تا در کنار توسعه، ترویج و آموزش، در زمینه فروش محصولات تولیدی استان از صنعتگران حمایت و موجب دلگرمی آنان شود.

سلطانی پور تصریح کرد: راه اندازی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی فرصتی مناسب برای عرضه کالاهای دست ساز و فروش و رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان این عرصه است و فروش صنایع دستی استان سمنان در نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی و مناسبتی که از نظر هنرمندان رضایت بخش بود و تداوم برپایی بازارچه های صنایع دستی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: تولید محصول کاربردی و باکیفیت، متناسب با نیاز روز و توجه به مؤلفه خلاقیت و نوآوری، نقش مؤثری در فروش دارد و انتظار می رود هنرمندان با عرضه تولیدات متنوع و باکیفیت، به میزان فروش مناسب دست یابند.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: چهار هزار و 500 هنرمند در استان در 52 رشته صنایع دستی فعالیت دارند.

14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو