انتخاب سونی پیکچرز به‌عنوان خانه جدید فیلم های لجندری، سازنده Dune و گودزیلا

منبع: زومجی

39

1401/9/9

00:18


انتخاب سونی پیکچرز به‌عنوان خانه جدید فیلم های لجندری، سازنده Dune و گودزیلا

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه جدید فیلم‌های لجندری پیکچرز مشخص شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، شرکت Legendary Entertainment اعلام کرد که از این به بعد فیلم‌های آینده این استودیو توسط سونی پیکچرز اکران جهانی خواهند شد. سونی پیکچرز اکران فیلم‌های لجندری را در تمامی کشورهای جهان به‌جز کشور چین بر عهده خواهد داشت که در چین، Legendary East وظیفه اکران این فیلم‌ها را بر عهده دارد.

سونی همچنین مسئولیت پخش برنامه‌های سرگرمی خانگی و تلویزیونی استودیو لجندری را بر عهده خواهد داشت. این قرارداد البته شامل مجموعه فیلم Dune و مجموعه Monsterverse که شامل گودزیلا و کینگ کونگ می‌شود، نخواهد بود و این فیلم‌ها همچنان توسط برادران وارنر پیکچرز اکران خواهند شد. ازطرفی این قرارداد شامل سرویس‌های استریم نیز نخواهد بود و بدین ترتیب همکاری لجندری با سرویس‌های استریم به‌صورت مستقل ادامه خواهد داشت که از جمله آن می‌توان به همکاری لجندری با نتفلیکس برای فیلم‌های انولا هولمز اشاره کرد.

جاش گراد، مدیرعامل لجندری در بیانیه منتشر شده گفت که سونی متعهد به نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما است و سیاست آن‌ها با دیدگاه و ارزش‌های لجندری در مورد این موضوع مطابقت دارد. روابط لجندری پس از اینکه فیلم‌های برادران وارنر به شکل همزمان در سالن‌های سینما ازطریق شبکه HBO Max پخش شدند، با این شرکت تیره و تار شد و درنهایت لجندری تصمیم به قطع همکاری با برادران وارنر گرفت.

صد البته لجندری همچنان به تعهدهای خود به وارنر پایه‌بند باقی‌ خواهد ماند، اما به‌نظر می‌رسد که مدیریت جدید برادران وارنر دیسکاوری نیز نتوانسته است این روابط را بهبود دهد. در حال حاضر مشخص نیست که سونی در فیلم‌های لجندری سرمایه‌گذاری خواهد کرد یا نه، اما احتمال آن بسیار بالا به‌نظر می‌رسد.


نظرات


تصویری


ویدئو