بهترین سریال های مارول و دی سی که قبل از مرگ باید ببینید

بهترین سریال های مارول و دی سی که قبل از مرگ باید ببینید


منبع: فیگار

37

1401/9/9

00:44


ژانر ابرقهرمانی سال‌هاست دنیای سینما را تسخیر کرده اما این محبوبیت حال به سریال هم رسیده. در این مقاله قصد داریم بهترین سریال های مارول و دی سی را بررسی…

بهترین سریال های مارول و دی سی که قبل از مرگ باید ببینید

ژانر ابرقهرمانی سال‌هاست دنیای سینما را تسخیر کرده اما این محبوبیت حال به سریال هم رسیده. در این مقاله قصد داریم بهترین سریال های مارول و دی سی را بررسی کنیم. با ما باشید.

کامیک بوک یا همان کتاب مصور به یکی از محبوب‌‌ترین رسانه‌ها تبدیل شده است. این مدیوم تنها مختص کودکان نیست و شامل گروه‌های سنی مختلف می‌شود و حتی بزرگسالان هم می‌توانند آن‌ها را بخوانند. اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از این دنیاهای پر جوش و خروش و رنگارنگ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شیفته خود کرده است.

کمپانی‌های بزرگی مانند مارول و دی‌سی سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کنند و تا به حال کمیک‌های بسیار زیادی را که حتی قابل شمارش هم نیستند، منتشر کرده‌اند. در سال‌های اخیر مارول و دی‌سی به ساخت سریال‌هایی بر اساس کمیک‌ مشغول بوده‌اند که بعضی از آن‌ها بسیار موفق بوده است و بعضی دیگر ضعیف عمل کردند.

از آن طرف، بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا سال‌هاست روی بسیاری از پلتفرم‌ها در حال پخش هستند. این سریال‌ها سهم بزرگی از تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی چون نتفلیکس، دیزنی پلاس و HBO را دارند. بد نیست چند نمونه از بهترین سریال های مارول و دی سی را بشناسیم. با ما همراه باشید تا سریال های برتر مارول و دی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

بهترین سریال های مارول و دی سی که قبل از مرگ باید ببینید

  • معرفی بهترین سریال های ابرقهرمان جهان

شما می‌توانید فهرست بهترین سریال های مارول و دی سی که قبل از مرگ باید ببینید را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین سریال های دی سی و مارول

بهترین سریال های دی سی و مارول

در این مقاله ابتدا به سراغ برترین سریال های DC مارول خواهیم رفت.

بهترین سریال های DC

در مورد بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا، دسته سومی نیز به غیر از عاشقان و منکران وجود دارد. آن افرادی که معتقدند DC و فیلم‌ها و سریال های DC از مارول بهتر است.

آن هم به دلیل فضای سنگین‌تری که بر کامیک‌ها و تولیدات هنر هفتمی این کمپانی اکم است. این که سریال های مارول و دی سی کدامشان بهتر هستند ح سلیقه‌ای است اما می‌توانم بگویم به نظر بنده بهترین سریال DC کدام است. در ادامه لیستی از بهترین سریال های DC را خواهیم داشت. با ما بمانید.

سریال واچمن Watchmen

بازیگران: رجینا کینگ، جرمی آینز، یحیی عبدالمتین دوم، تیم بلیک نلسون

جدیدترین سریال های مارول

جدیدترین سریال های مارول

بعید به نظر می‌رسد وقتی از کسی درباره بهترین سریال های مارول و دی سی سوال می‌شود، واچمن به ذهنش خطور کند. این سریال کمی مهجور است و با وجود دریافت جوایز متعدد بین طرفداران بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا کمتر از چیزی که حقش است شناخته شده. این سریال تقریباً دنباله‌ای بر کامیک بوکی به همین نام محسوب می‌شود. متاسفانه من نیز تا چند سال پیش تنها کاراکترهای لیگ عدالت شامل بتمن و سوپرمن را می‌شناختم و در مورد بیشتر مخاطبان همین مسئله صادق است. واچمن اما شخصیت‌ها و دنیایی مجزا از لیگ عدالت (Justice League) دارد.

این سریال از جایی شروع می‌شود که پلیس زن سیاهپوستی به نام آنجلا را می‌بینیم که رئیسش و همسرش را برای شام به منزل خود دعوت کرده است. آنجلا و همسرش سه فرزند دارند که البته آن‌ها را به سرپرستی گرفته‌اند. همان شب بعد از تمام شدن مهمانی، رئیس آنجلا به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد. در ادامه ماجراهای بزرگ‌تری در راه است که دلیل این قتل را مشخص می‌کند.

برای سر در آوردن از این سریال بهتر است به طور اجمالی چهار قهرمان اصلی کامیک بوک را بشناسید. اگر وقت یا حوصله خواندن کامیک بوک را ندارید یک گزینه دیگر برای شما تماشای فیلم سینمایی آن است که با تماشای آن هر آنچه راجع به شخصیت‌ها باید بدانید را یاد می‌گیرید. به عقیده من این مینی سریال نه تنها بهترین سریال های مارول و دی سی و یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا است بلکه یکی از بهترین سریال‌های تمام ادوار است و تماشای آن حتی به کسانی که از ژانر ابرقهرمانی خوششان نمی‌آید هم توصیه می‌شود.

سریال فلش The Flash

بازیگران: گرنت گاستین، کندیس پتون، دنیل پانابیکر

سریال فلش / سریال The Flash

سریال های برتر مارول و دی سی

بری آلن Barry Allen یک دانشمند پزشک قانونی است که در یک حادثه سهمگین، صاعقه به او برخورد می‌کند. بری پس از 9 ماه به هوش می‌آید و متوجه می‌شود مفهوم زمان برایش به کلی عوض شده و می‌تواند با سرعت‌ بسیار زیادی حرکت کند.

این کاراکتر متعلق به دنیای سینمایی مارول است و در فیلم‌ها و سریال‌های لیگ عدالت حضور دارد. همچنین در فیلم جامعه عدالت حضور دارد که به تازگی اکران شده و آنجا می‌فهمیم قابلیت‌های فلش بسیار فراتر از سریع دویدن است. در سریال فلش، نقش اصلی به عهده گرنت گاستین Grant Gustin است. این سریال جزو لیست سریال های برتر مارول و دی سی قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های فلش

سریال سوپرگرل Supergirl

بازیگران: ملیسا بنو، شیلر لی، دیوید هیروود، کیتی مک گرت

بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا

بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا

سوپرگرل با نام اصلی کارا دنور Kara Danver از فامیل‌های سوپرمن است و به همنی دلیل قدرت‌های سوپرمن را دارد. او مجبور می‌شود برای محافظت از شهر National City محافظت کند و در مقام یک قهرمان ظاهر شود. این سریال 6 فصل دارد و از 2015 شروع به پخش کرده است.

سریال ارو Arrow

بازیگران: استفن امل، امیلی بت ریکاردز، ویلا هالند

بهترین سریال DC

بهترین سریال DC

این سریال داستان یک مولتی میلیونر را روایت می‌کند که پس از گذراندن تمرینات دشوار و استاد شدن در کار با تیر و کمان، به شهر برگشته و خود را در قامت قهرمانی به نام ارو (به معنی تیر) پنهان کرده و با جرم و جنایت و فساد موجود در شهر می‌جنگد. نام واقعی این ابر قهرمان اولیور کیین Oliver Queen است و این نقش توسط استفان امل ایفا شده است. سریال ارو در 8 فصل پخش شده و از سال 2012 است که مهمان خانه‌های طرفداران DC است. سریال ارو متعلق به دورانی است که لیست بهترین سریال های مارول و دی سی زیاد شلوغ نبود و توانست طرفداران قابل توجهی به دست بیاورد.

سریال سوپرمن و لوئیس Superman And Lois

بازیگران: تایلر هاچلین، بیتزی تولاش، امانوئل کریکی

سریال بتمن و لوئیس

برترین سریال های مارول و دی سی

تعداد اقتباس‌های سینمایی، سریالی و کارتونی از کاراکتر سوپرمن بسیار زیاد است. با این حال جدیدترین آن‌ها یعنی سریال سوپرمن و لوئیس به گزارش بینندگان از بهترین نسخه‌های آن است. شاید پوستر این سریال زیاد جدی به نظر نرسد اما برخی آن را بهترین سریال DC می‌دانند. فعلا یک فصل از آن پخش شده است و قرار است فصل دوم سریال سوپرمن و لوئیس به زودی ساخته و اکران شود.

احتمال اینکه این سریال با فصل‌های بعدی جایگاه ویژه‌ای بین بهترین سریال های مارول و دی سی پیدا کند اصلاً بعید نیست. باید ببینیم سریال سوپرمن و لوئیس در آینده چه چیزی در چنته خواهد داشت.

در این سریال، نقش سوپرمن را تایلر هاچلین Tyler Hoechlin و نقش لوئیس را بیتزی تولاش بازی می‌کنند. هر کدام از آن‌ها به ترتیب در سریال گرگ نوجوان Teen Wolf و سریال فانتزی اکشن گریم Grimm به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال جزو لیست برترین سریال های مارول و دی سی قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های سوپرمن

سریال کارتونی هارلی کویین Harley Quinn

بهترین سریال های DC

بهترین سریال های DC

هارلی کویین معشوقه جوکر، ضد قهرمان و دشمن بتمن است. این کاراکتر همواره از مشهورترین کاراکترهای دنیای DC بوده است اما بین ایرانیان با نقش‌آفرینی مارگو رابی در فیلم جوخه خودکشی The Suicide Squad شناخته شد.

وقتی عبارت بهترین سریال های مارول و دی سی را می‌شنوید، احتمالا سریال‌های لایو اکشن برایتان تداعی می‌شود. این سریال همانطور که گفته شد کارتونی است، اما نباید گول ظاهر این مدیوم را بخورید. سریال‌های کارتونی DC چه بسا از فیلم‌ها و سریال‌های رئال آن بسیار بهتر و با کیفیت‌تر هستند که احتمالاً به دلیل مناسب بودن کارتون برای برگرداندن تصاویر و حال و هوای کامیک بوکی به زبان صدا و تصویر است.

در این سریال، اعلام می‌شود که شهر گاتهم Gotham (شهری خیالی که ماجراهای بتمن و دشمنانش در آن اتفاق می‌افتد) دیگر جزوی از خاک ایالات متحده نیست و Injusice League سعی می‌کنند کنترل اوضاع را با دور زدن هارلی در دست بگیرند.

بهترین کمیک های هارلی کویین

سریال کارتونی Teen Titans

بهترین سریال های مارول

بهترین سریال های مارول

تین تایتنز بخش مهمی از نوستالژی بچه‌های سراسر جهان را تشکیل می‌دهد. این سریال در سال 2003 آغاز شده و 5 فصل دارد. احتمالاً رابین، دست راست بتمن را می‌شناسید. رابین دوستان ابرقهرمان دیگری نیز دارد که با هم در جنگ با شر و دشمنان خبیث شهر ماجراهای جذابی را رقم می‌زنند. از دیگر کاراکترهای مشهور تین تایتنز می‌توان به ریون Raven، استار فایر Star Fire، بیست بوی Beast Boy و سایبورگ Cyborg اشاره کرد. اگر کارتون دوست دارید یا به فضای دی سی علاقه دارید، این سریال می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در بین بهترین سریال‌های مارول و دی سی باشد.

در پایان بخش بهترین سریال DC دو سریال از DC داریم که کمتر کسی از اصلیت کامیک بوکی آن‌ها خبر دارد. با ما در ادامه بهترین سریال های مارول و دی سی همراه باشید.

سریال دندان شیرین Sweet Tooth

بازیگران: کریستین کانوری، نونسو آنوزی، جیمز برالین، ویل فورت

بهترین سریال مارول

بهترین سریال مارول

پیش از این در مقاله نقد سریال دندان شیرین اشاره کرده بودیم که، با اینکه از ظاهر این سریال پیدا نیست اما متعلق به یکی از زیر مجموعه‌های DC Comics است. کامیک بوک Sweet Tooth تحت لیبل DC Vertigo یا Vertigo منتشر شده است. این انتشارات تحت نظر دی سی فعالیت داشته و متاسفانه همین اواخر به فعالیت آن پایان داده شده است. مخاطبان این دسته از کتاب‌های مصور عمدتاً بزرگسالان بودند. کامیک دیگری که در این انتشاراتی به محبوبیت زیادی دست یافته همان لوسیفر است که پیش از این در مقاله نقد سریال لوسیفر به تفصیل راجع به آن نوشته‌ایم.

دندان شیرین دنیایی پسا آخرالزمانی را برایمان به تصویر می‌کشد که در آن دو اتفاق بزرگ برای بشریت رخ می‌دهد: انتشار ویروسی مرگبار که جهان را تکان می‌دهد، و تولد کودکانی که به نظر ترکیبی از انسان و حیوان هستند. قهرمان قصه ما کودکی است که شاخ گوزن بر سرش دارد. عده کثیری از مردم این کودکان را علت شیوع ویروس دانسته و شروع به قتل این بچه‌ها می‌کنند. گاس، نقش اصلی این سریال اما توسط پدرش از همگان مخفی می‌شود ولی بالاخره تصمیم می‌گیرد خانه را ترک کرده و دنیای آن بیرون را کشف کند.

سریال لوسیفر Lucifer

بازیگران: تام الیس، لورن جرمن

سریال های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱

سریال های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱

همان طور که در بالا اشاره شد، لوسیفر تحت نام DC Vertigo چاپ شده است و فصل جدید سریال آن همین اواخر به پایان رسیده. طرفداران این سریال برای تمدید فصل جدید و به تعویق انداختن اتمام این سریال امضا جمع کردند و اتفاقاً موفق هم شدند. لوسیفر یک بار دیگر با فصل ششم برگشته و پس از آن تمام می‌شود.

لوسیفر شیطانی است که از جهنم خسته شده و به زمین می‌آید تا کمی تفریح کند. چارچوب ذهنی او اما وقت یبا یک کارآگاه جذاب به نام کلویی آشنا می‌شود برای همیشه تغییری بنیادین می‌کند. این دو با هم به حل کردن پرونده‌های قتل می‌روند در عین حال که رابطه‌ای عاشقانه بینشان شکل می‌گیرد.

لوسیفر بدون شک بهترین سریال DC نیست اما طرفداران سریال‌های پر تب و تاب رمانتیک و عاشقان سریال‌های ماوراءالطبیعه احتمالاً شیفته این سریال خواهند شد. شاید این سریال در لیست بهترین سریال های مارول و دی سی جایگاه بالایی نداشته باشد اما به هیچ وجه بد نیست و ممکن است شما آن را دوست داشته باشید.

خب، نوبتی هم که باشد، نوبت مارول است. ممنون که در مرور بهترین سریال های دی سی با ما بودید. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا به سراغ بهترین سریال های مارول برویم و ببینیم از بین جدیدترین سریال های مارول کدام سریال‌ها ارزش دیدن دارند.

بهترین سریال های مارول

مارول در سال جاری بسیار فراتر از انتظار عمل کرده است. سریال های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱ خبر از آینده روشن این استودیو در سال‌های آتی می‌دهند. جدیدترین سریال های مارول ورق را برگردانده و بازی را عوض کرده‌اند. سالیان سال ساختن فیلم و تولیدات تلویزیونی در این سریال‌ها به بار نشسته است.

سریال شوالیه ماه Moon Knight

بهترین سریال های مارول و دی سی

بهترین سریال های مارول و دی سی

شوالیه ماه یکی از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد. نقش اصلی این سریال را اسکار آیزاک بازی می‌کند و به خوبی توانسته بینندگان را مجذوب هنرنمایی خود بکند. این سریال شخصیت جدید شوالیه ماه را وارد دنیای سینمایی مارول کرد و تا به حال یک فصل از این سریال از شبکه دیزنی پلاس منتشر شده است.

نقد سریال Moon Knight

سریال وانداویژن Wandavision

بازیگران: الیزابت اولسن، کاترین هان، پال بیتانی

بهترین سریال های دی سی و مارول

بهترین سریال های دی سی و مارول

جدیدترین سریال های مارول بازار سریال را قبضه کرده‌اند. سریال وانداویژن نه تنها به عقیده بسیاری، بهترین سریال مارول است بلکه یک سیت کام ارزنده است که تماشای آن از سوی منتقدان به شدت توصیه شده است. داستان این سریال واندا و ویژن را دنبال می‌کند که با هم یک زندگی بی‌نظیر در مرکز شهر دارند. اما کم کم به بی نقص بودن همه چیز شک می‌کنند و حقیقت بر آن‌ها فاش می‌شود. این سریال با وجود سیت کام بودن، آنجایی که لازم است احساسات شما را نشانه می‌گیرد و تا مدت‌ها در قلب و ذهن شما می‌ماند. کاترین هان اینجا در نقش ویلن ظاهر شده که بسیار قابل قبول است.

سریال شوالیه ماه Moon Knight

بهترین سریال های مارول و دی سی

بهترین سریال های مارول و دی سی

سریال چه می‌شد اگر… یکی از سریال‌های انیمیشنی مارول است که توانست طرفداران را شگفت زده کند. این سریال رویدادهای فیلم‌های مارول را به نوع دیگری بیان می‌کند و در انتها یک نبرد چندجهانی چشمگیر را به تصویر می‌کشد. فصل دوم این سریال در دست ساخت قرار دارد و در سال‌های آینده منتشر خواهد شد.

حقایق سریال What If

سریال لوکی Loki

بازیگران: تام هیدلستون، اوون ویلسون

جدیدترین سریال های مارول

جدیدترین سریال های مارول

سریال لوکی نیز بدون شک یکی از بهترین سریال های مارول و دی سی به حساب می‌آید. در این سریال، برادر خرابکار ثور، خدای رعد و برق، توسط یک سازمان دستگیر می‌شود. این سازمان وظیفه نظارت بر انواع خطوط زمانی برای حفظ نظم جهانی را بر عهده دارد. این سازمان توسط سه نفر بنا شده که معتقد بودند باید از خط زمانی “مقدس” حفاظت کنند. وقتی لوکی – طبق معمول – تمام معادلات را بر هم می‌زند، مجبور می‌شود خود در زمان سفر کرده و شرایط را بهبود ببخشد. این سریال از جدیدترین سریال های مارول به حساب می‌آید.

مارول در سال جاری سه سریال پخش کرده که با توجه به کیفیت و نوآوری به کار رفته در آن‌ها جای تحسین دارد. لوکی چهاردهم جولای امسال به پایان می‌رسد و ممکن است تا آن زمان در بین بهترین سریال های دی سی و مارول به رتبه یکم برسد. پیش از این در مقاله نقد سریال لوکی به تفصیل راجع به آن حرف زدیم.

علت تحسین بینندگان و منتقدان درباره لوکی، این است که در این سریال مارول از حاشیه امن خود فاصله گرفته و دست به خلق دنیایی جدید با کاراکترهایی جدید زنده است. سریال های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱ به دنبال بازتولید سناریوهای تکراری نیستند و می‌خواهد به مخاطب دلیلی برای تماشا کردن داشته باشند

نقد فصل اول سریال لوکی (2021 Loki)

سریال جسیکا جونز Marvel’s Jessica Jones

بازیگران: کریستن ریتر، ریچل تیلور، دیوید تنانت

بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا

بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا

جسیکا جونز مدت کوتاهی به عنوان ابرقهرمان فعالیت می‌کرده اما به دلایلی مجبور می‌شود آن را کنار بگذارد و به کارآگاهی روی بیاورد. هدف جسیکا نجات دنیا نیست، بلکه نجات زندگی روزمره خود و حفظ آپارتمانش است در عین حال که باید با سندروم اضطراب پس از تروما کنار بیاید.

سریال دردویل Marvel’s Daredevil

بازیگران: چارلی کاکس، دبورا ان وول، الدن هنسون

بهترین سریال DC

بهترین سریال DC

مت مرداک در کودکی در اثر حادثه‌ای بینایی خود را از دست داده که باعث شده سایر توانایی‌ها و حواسش تقویت شوند. او از این حواس تیز و قوی در جنگیدن با جرم جنایت حاکم بر شهر پس از غروب آفتاب استفاده می‌کند.

دیردویل، جسیکا جونز و چند قهرمان دیگر (با سریال‌های مستقل) همه در سریال مدافعان Defenders حضور دارند. اگر از دو سریال قبلی خوشتان آمده شاید از مدافعان و سایر سریال‌های مربوطه نیز لذت ببرید.

از بین جدیدترین سریال های مارول، سریال فالکون و سرباز زمستان در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد چرا که به نوعی ادامه ماجراهای فیلم‌ های سینمایی مارول است و نتوانسته زیاد از آن فضا فاصله بگیرد. اما به جز آن، سریال های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱ بسیار موفق عمل کرده و لایق تحسین هستند.

بهترین دیالوگ های دردویل در دنیای سینمایی مارول

حضور افتخاری: سریال Invincible

بهترین سریال های مارول

بهترین سریال های مارول

سریال شکست ناپذیر یا Invincible سریال قابل توجهی است اما جالب است بدانید متعلق به ایمج کامیکز Image Comics است. هر موقع صحبت از بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیا می‌شود همه ما بی اختیار به یاد بهترین سریال های مارول و دی سی می‌افتیم، اما گویا رقیب جدیدی برای این دو غول کامیک بوکی پیدا شده و می‌تواند معادله تولیدات ابرقهرمانی را به موازنه تبدیل کند. هر چقدر تعداد رقبا در هر ژانری بیشتر باشد به نفع بینندگان است، حتی در مورد بهترین سریال های ابرقهرمانی.

نقد سریال Invincible

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های مارول و دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون 500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی 500 تا سریال های برتر MCU سریال واچمن Watchmen سریال فلش The Flash سریال سوپرگرل Supergirl سریال ارو Arrow سریال سوپرمن و لوئیس Superman And Lois سریال کارتونی هارلی کویین Harley Quinn سریال کارتونی Teen Titans سریال دندان شیرین Sweet Tooth سریال لوسیفر Lucifer سریال شوالیه ماه Moon Knight سریال وانداویژن Wandavision سریال چه می‌شد اگر… What If سریال لوکی Loki سریال جسیکا جونز Marvel’s Jessica Jones سریال دیردویل Marvel’s Daredevil حضور افتخاری سریال invincible بهترین کمیک های فلش بهترین کمیک های سوپرمن بهترین کمیک های هارلی کویین نقد سریال دندان شیرین نقد سریال لوسیفر نقد سریال Moon Knight حقایق سریال What If نقد سریال لوکی نقد فصل اول سریال لوکی 2021 Loki بهترین دیالوگ های دردویل در دنیای سینمایی مارول سریال شکست ناپذیر یا Invincible نقد سریال Invincible سریال های برتر دی سی 2022 DC بهترین سریال های 2023 که قبل از مرگ باید دید بهترین قسمت ها از سریال های مارول نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های علمی تخیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو