انواع کرم پودر(تیوپی ، پمپی و کاسه ای) + نحوه استفاده

انواع کرم پودر(تیوپی ، پمپی و کاسه ای) + نحوه استفاده


منبع: نم نمک

18

1401/9/9

06:54


انواع کرم پودر و کرم پودر تیوپی و کرم پودر پمپی و کرم پودر کاسه ای و روش استفاده از آن انواع کرم پودر و خرید کرم پودر و پودر شفاف کننده و  کرم پودر حرفه ای و استفاده از کرم پودر و آموزش آرایش و طرز استفاده از کرم گریم و طرز استفاده از کرم پودر و انواع کرم پودر برای پوست های چرب و نحوه استفاده از کرم پودر فشرده و طرز استفاده از کرم پودر مایع و طرز زدن کرم پودر روی صورت و کرم پودر چک و علت تیره شدن کرم پودر روی صورت در نم نمک.

انواع کرم پودر(تیوپی ، پمپی و کاسه ای) + نحوه استفاده

معرفی انواع کرم پودر مایع ، تیوپی ، پمپی و کاسه ای

کرم پودر از لوازم آرایش اصلی است و آرایش صورت بدون پوشش با کرم پودر معنا ندارد و زیبا نمی شود. پس بهتر است انواع کرم پودر را بشناسید و کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید ، کرم پودر ی که رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد. علاوه بر این باید کرم پودر باید به روش صحیح مصرف شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

انواع کرم پودر(تیوپی ، پمپی و کاسه ای) + نحوه استفاده

انواع کرم پودر(تیوپی ، پمپی و کاسه ای) + نحوه استفاده

انواع   کرم پودر

کدام کرم پودر مناسب است ؟

به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. این ماده آرایشی مهم ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می توانید جوش ها و لکه های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شود. این ماده آرایشی می تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

چگونه کرم پودر طبیعی به نظر برسد؟

کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید ، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک شما از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این کار باعث می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی تر به نظر برسد.

هنگام خرید کرم پودر به چه مواردی توجه کنید؟

کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود ، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید ، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید 3رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید ، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می شود یا نه؟ اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد.

کرم پودر   مناسب پوست

انواع کرم پودر بر اساس نوع پوشش

کرم پودر ها براساس نوع پوشش تقسیم بندی می شوند :

1- کرم های مرطوب کننده رنگی : که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می بخشد این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.

2- فون مایع که رایج ترین و محبوب ترین شکل کرم پودر است : زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می دهد این کرم ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند..

3- کرم پودر : این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصا مناسب پوستهای خشک می باشند و چون بافت تقریبا سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

4- کرم پودر فشرده یا پنکیک : این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولا به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولا به کمک اسفنج می باشد که روی آن در نظر گرفته شده است.

5- پن استیک : این کرم پودر دارای بافت سنگین می باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب می باشد. مقداری از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.

صورتتان را مرطوب کنید و بگذارید کرمتان جذب شود. این موضوع سبب می شود که کرم پودرتان کاملا در سطح پوست بماند.

کرم پودر را بزنید و فورا پخش کنید.

با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنید. نگران ماتی جلای چهره تان نباشید. کرم پودر را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان درخشان و طبیعی جلوه کند. پس از اتمام کار با یک دستمال ایجاد نم نمک روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود.

هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند. دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید. یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید. پس از اتمام آرایش ، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.

روش استفاده از   کرم پودر

طرز زدن کرم پودر حرفه ای

1-رنگ ایده آل پوستتان را پیدا کنید

کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز آن را چک کنید. اگر بدون مالیدن ، رنگ ناپدید شد ، رنگ کرم پودر عالی است.

2- پوستتان را آماده کنید

برای داشتن زمینه ی مناسب ، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود.

3-کرم پودر را صحیح روی صورت تان پخش کنید

حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر پوشش کم می خواهید ، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنید. برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید.کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید. از وسط شروع و به اطراف محو کنید. برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنید.

4-بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید

پیش از استفاده از کرم پودر ، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد. و زمینه ی کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شود. از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. کانسیلر خیلی روشن ، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره ی زیر چشم از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنید. اگر عیوب ریز دیگر صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدند ، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید.

5-پودر شفاف کننده

پودرهای جدید شفاف که نور را منعکس کرده و باعث درخشندگی پوست می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو