شادترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

شادترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)


منبع: تالاب

17

1401/9/9

07:18


شادترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

هر فردی دراین دنیا با خصوصیات رفتاری خاصی متولد می شود ولی بر اساس علم اخترشناسی، خلق و خوی متولدین هرماه شبیه هم اسـت. ما دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب شـما رابا شاد و پرانرژی ترین افراد کـه متولد چه ماهی هستند آشنا میکنیم.

 

شادترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

لبخند مسری اسـت، حتی در مطالعات علمی ثابت شده اسـت بنابر این جای تعجب نیست کـه ما بـه سمت افرادی کـه طبیعتاً شخصیت هاي‌ شاد و دوستانه اي دارند گرایش پیدا کنیم. اگر احساس می‌کنید در زندگی خود بـه این مثبت بودن دست دوم نیاز دارید، ممکن اسـت بخواهید زمانی رابا کسانی کـه در زمان هاي‌ خاصی از سال متولد شده اند بگذرانید. زیرا بـه گفته اخترشناسان، عده اي از طالع بینی ها حباب تر از بقیه هستند.

 

6. فروردین

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

این رهبران متولد شده، نگرش می توانند انجام دهند کـه بسیار نشاط آور اسـت. «در حالی کـه برج حمل خوش شانس نیست، اما نگرش نسبتاً امیدوارکننده و الهام‌بخشی دارد و می تواند با چالش‌ها رو در رو با لبخندی بر لب روبه‌رو شود».

 

این یک ویژگی خوشایند دریک همکار اسـت، اما دریک شریک نیز عالی اسـت، زیرا انها می توانند بـه شـما کمک کنند تا در زمان هاي‌ سخت کنار بیایید. اما بـه خاطر داشته باشید کـه با این طرز فکر جاه طلبانه یک نفس بزرگ بـه وجود می‌آید. “وقتی فکر میکنید کـه در همه ی چیز عدد یک هستید، چه چیزی وجوددارد کـه از ان خوشحال نباشید؟” “تا زمانی کـه آن ها در جایگاه اول باقی بمانند، همه ی آن ها آفتاب و گل سرخ خواهند بود.”

 

5. تیر

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

تیر ماهی ها بـه بدخلق بودن شهرت دارند، اما وقتی این خلق و خوی خوب باشد، یکی از شادترین نشانه هاي‌ اطراف هستند. این پرورش دهنده متولد شده وقتی احساس اسانی می کند و توسط افراد مورد علاقه خود احاطه شده اسـت، مثبت ترین حالات را ایجاد می کند. «نگرش شادی دارند کـه روز خودرا برای مراقبت از عزیزانشان و خانه‌هاي‌ دنج خود سپری میکنند». اما از آنجایی کـه این علامت بسیار احساسی توسط ماه اداره می شود، خلق و خوی انها بـه اسانی تغییر می کند. دراین موارد، زمانی کـه احساس می کنند از عنصر خود خارج شده‌اند، احتمالاً در پوسته‌هاي‌ خود عقب‌نشینی می کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین و شادترین فستیوال های جهان در سال 2022

 

4. مهر

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

مهر ماهی ها متعادل هستند و “حافظان صلح زودیاک” درنظر گرفته می شوند. “انها تمام تلاش خودرا می کنند تا زندگی را یکنواخت نگه دارند.” این خلق و خوی ثابت بـه این معنی اسـت کـه انها بـه ندرت نکته را دریافت می کنند و می توانند هردو طرف موقعیت هایي را ببینند کـه در غیر این صورت ممکن اسـت ناراحت کننده باشند. مهر ماهی ها کـه بـه عنوان خشنود کنندگان زودیاک شناخته می شوند، در تلاش برای حفظ آرامش، غیر قابل تقابل هستند. اما آن ها رابا یک علامت منفعل-تهاجمی تر مانند تیر ماهی ها اشتباه نگیرید. آن ها بـه سادگی موقعیت‌هایي را کـه پیش می آیند مطرح می کنند و سپس انها را رها می کنند، کـه منجر بـه شادی می شود.

 

3. خرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

خردادی ها برای رفت و آمد زندگی می کنند. این علامت پرحرف بـه قدری حباب‌دار و باز اسـت کـه می تواند شبی روی مبل را شبیه یک مهمانی خانگی کند. از آنجایی کـه آن ها توسط عطارد تیز هوش و ارتباطی اداره می شوند، “همیشه چیزی در ذهن خود دارند و چیزی برای گفتن دارند.” این باعث می شود کـه وقتی با افراد جدیدی ملاقات میکنند کـه در غیر این صورت ممکن اسـت احساس عصبی یا ناخوشایندی داشته باشند، شادی آن ها مسری‌تر میشود. اما توجه داشته باشید کـه وضعیت برون گرا بودن باعث شده اسـت کـه آن ها بـه مرکز توجه بودن عادت کنند. وقتی آن ها نیستند، ان لبخند می تواند بـه سرعت تبدیل بـه اخم شود.

 

2. مرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

مرداد ماهی نیز مانند خرداد ماهی عاشق نورافکن اسـت «بـه هرحال خورشید آن ها را اداره می کند». آن قدر زیاد کـه اغلب کمدین یا خواننده می شوند. در خارج از صحنه، این حیوانات مهمانی از چیزی جز سرگرم کردن دوستان و خانواده خود با داستان هاي‌ خنده دار خود و شروع فعالیت هاي‌ سرگرم کننده لذت نمی‌برند. «این شیرها خودرا با افراد شادی احاطه کرده‌اند کـه بـه سادگی آن ها را می‌پرستند»؛ بنابر این شاداب ماندن برای انها آسان اسـت. اگر یک مردادی در خلق و خوی بدی قرار بگیرد، مدت زیادی دوام نخواهد آورد. بـه محض این‌که با یکی از عزیزانشان برگشتند یا ماجراجویی جدیدی را در آغوش گرفتند، ان رفتار شاد باز خواهد گشت.

 

1. آذر

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

آذر ماهی ها “توسط مشتری خوش شانس اداره می شوند و تمایل دارند بهترین نگرش را در میان همه ی علائم زودیاک داشته باشند.” برخلاف تعداد زیادی از علائم دیگر، آن ها چیزها را بیش از حد تجزیه و تحلیل نمیکنند، بـه این معنی کـه می توانند در لحظه بمانند و حالت آفتابی خودرا حفظ کنند.

 

«ان‌ها یک دوست عالی پیدا می کنند کـه بـه شـما کمک میکند ذهنت ان را از روزهای سخت دور کنید. “این علامت نه تنها شادترین اسـت، بلکه بهترین نشانه برای کمک بـه شادی شماست.” انها همیشه چیزی برای شاد بودن دارند، چه برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی خود یا رفتن برای تعطیلات آخر هفته پر از آدرنالین” بنابر این وقتی دوست آذرماهی شـما را بـه چتربازی دعوت می کند یا با شـما تماس میگیرد تا شـما رابا داستان هایي از بهترین هاي‌ خود سرگرم کند، تعجب نکنید. 

 

شوخ طب ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

همه ی ما ان دسته از افرادی را می شناسیم کـه درکتاب سال مدرسه، دلقک کلاس را بـه عنوان یک برتری می شناسیم. آن ها خوش قلب هستند، دوست دارند دیگران را بخندانند و بـه طور کلی می خواهند اوقات خوبی داشته باشند. آیا تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه حماقت از کجا می‌آید؟ بـه احتمال زیاد ربطی بـه طالع بینی دارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی شادترین جشنواره های جهان «عکس»

 

6. فروردین

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

فروردینی، نخستین علامت زودیاک، با ضربان طبل خود حرکت می کند. انها کمی بیرون هستند و شوخ طبعی انها ممکن اسـت همیشه برای دیگران معنا نداشته باشد، اما این بخشی از چیزی اسـت کـه آن ها را بسیار سرگرم کننده و منحصر بـه فرد می کند. فروردینی شوخ طب اسـت زیرا انها بـه سادگی اهمیتی نمی‌دهند کـه خودشان را شاد کنند. انها نگران این نیستند کـه دیگران در مورد آن ها چه فکر می کنند. انها دوست دارند در مرکز توجه باشند و برایشان اهمیتی ندارد کـه آیا این بـه معنای بازی کردن در بازی اسـت. نگران نباشید اگر در حضور این نشانه هاي‌ آتش باشید همیشه سرگرم خواهید شد.

 

5. مهر

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

مهر ماهی ها تماماً بـه تعادل و مثبت اندیشی میپردازند، بنابر این اگر چه گاهی اوقات می توانند جدی باشند، اما تعجبی ندارد کـه طرف احمقانه خودرا نیز در آغوش بگیرند. خوشبختانه، شوخ طبعی این علامت طبق معمول جنبه توهین آمیز ندارد. این علائم هوایی همیشه بـه دنبال شاد کردن دیگران هستند و اغلب اوقات بـه طرز مسخره اي اینکار را انجام میدهند!

 

4. شهریور

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

شهریور ماهی ها نسبت بـه سایر نشانه‌ها جدی تر و انتقادپذیرتر بـه نظر می رسند، اما این فقط بـه این دلیل اسـت کـه بهترین‌ها را برای اطرافیان خود میخواهند. با این حال، زمانی کـه احمقانه آن ها آشکار می شود، طبق معمولً از طریق طعنه یا طنز اسـت. با عطارد بـه عنوان سیاره حاکم، این افراد می دانند کـه چگونه بـه خوبی ارتباط برقرار کنند و می توانند بـه درستی بفهمند کـه چه زمانی رفتار احمقانه مورد نیاز اسـت. شهریوری ها در شوخی کردن یا گفتن چیزهای سرگرم کننده مهارت دارند. انها شوخ طب هستند، زیرا می دانند چگونه چیزهای کاملاً نامناسب را بیان کنند. آن ها حمایت کننده و قابل اعتماد هستند و بی شک روحیه شـما را افزایش می‌دهند.

 

3 مرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

مردادی ها دوست دارند در کانون توجه باشند و برایشان مهم نیست کـه چه اقداماتی آن ها را دراین موقعیت قرار می‌دهد. اگر ذهن خودرا روی ان بگذارند و ان را جدی بگیرند، میتوانند استندآپ کمدین‌هاي‌ شگفت‌انگیزی بسازند. رفتار احمقانه این علامت آتش، اگر احساس درماندگی کنند آشکار می شود. این احتمال وجوددارد کـه آن ها طغیان هاي‌ مضحک یا عصبانیت هاي‌ احمقانه اي داشته باشند تا مطمئن شوند کـه در اوج باقی می‌مانند.

 

2. خرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

بـه عنوان یکی از نشانه‌هاي‌ هوا، خرداد ماهی ها با جریان حرکت میکنند و چیزهای زندگی را خیلی جدی نمیگیرند. این افراد یک شوخی خوب را دوست دارند و با کمال میل از شوخ طبعی خود استفاده می کنند تا شرایط را سبک تر کنند. «آن ها پهنای باندی ندارند کـه بی‌حرکت بنشینند و افکار متمرکز زیادی را دریک زمان دریک چیز قرار دهند، بـه طوری کـه انرژی پراکنده در تعداد زیادی از شرایط احمقانه بـه نظر می رسد. این نشانه هاي‌ معاشرتی دوست دارند در هر مکالمه اي شرکت کنند، اما شـما هرگز نمی‌دانید چه می گویند و این چیزی اسـت کـه آن ها را بسیار سرگرم کننده می کند.

 

1. مرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

مردادی ها طبق معمولً عجیب‌وغریب هستند و دوست دارند برجسته شوند و برخلاف هنجارها حرکت کنند فقط بـه این دلیل کـه می توانند. این نشانه‌هاي‌ هوایی الزاماًً سعی در سرگرم کردن دیگران ندارند، اما بـه این دلیل از بین می روند کـه استعداد طبیعی برای عضویت دریک گروه دارند. این چیزهایی اسـت کـه انها را بـه شوخ طب ترین علامت زودیاک تبدیل می کند. ان‌ها حس شوخ‌طبعی عجیبی هم دارند، ان‌ها بـه نوعی جدی، شوخ، بازیگوش و بـه طرز آزاردهنده‌اي باهوش هستند. 

 

پرحرف ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه چرا همکارتان حتی پس از چند نکته ظریف صحبت کردن دریک جلسه را متوقف نمی‌کند؟ یا چرا دوست شـما هر بار کـه بیرون هستید، مکالمه را در انحصار خود در می آورد؟ بـه گفته اخترشناسان، عده اي از نشانه ها بیش از دیگران گفت‌وگو و برون گرا هستند. این‌که آیا انها درگیر گوش دادن هستند یا فقط آزاردهنده هستند، خوب، این داستان دیگری اسـت.

 

بیشتر بخوانید: یکی از شادترین کشورهای جهان سومی «عکس»

 

6. اردیبهشت

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

اردیبهشتی ها بیشتر بـه خاطر تماشا کردن شهرت دارند تا این‌که یک مایل در دقیقه صحبت کنند، اما تمام تفکر دقیق آن ها باعث می شود تقریبا همه ی چیز را عمیقاً آگاه کنند. از آنجایی کـه آن ها بـه همه ی مسائل فیزیکی، از غذا گرفته تا ورزش یا هر چیزی کـه میخواهید در مورد ان صحبت کنید، علاقه زیادی نشان میدهند، و ناظران جدی هستند، مکالمه گران بسیار خوبی هستند. 

 

5. دی

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

دی ماهی ها بـه خاطر سخت کوش بودن و موفقیت هاي‌ بالا مشهور هستند. از آنجایی کـه ان‌ها بسیار هیجان‌زده هستند، اغلب دیگران را تشویق می کنند کـه بـه همین شکل عمل کنند. اگر دوست یا همکار برج جدی دارید، انها احتمالاً بارها و بارها بـه شـما گفته اند کـه چه کاری انجام دهید – بهترین خواربار برای خرید، بهترین تعطیلات و حتی بهترین راه برای نزدیک شدن بـه روابط دوستانه. اما دلیلی وجوددارد کـه آن ها در تشویق شـما بسیار مطمئن هستند. انها در گفتن بـه مردم چه کاری انجام دهند، بلکه در نحوه انجام ان تخصص ندارند، زیرا دانش عمیقی برای پشتیبانی از اظهارات خود دارند.

 

4. فروردین

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

فروردین ماهی ها رهبران پر انرژی زودیاک هستند، بـه این معنی کـه آن ها حرف هاي‌ زیادی برای گفتن دارند. انها بـه عنوان «خودجوش، صریح، و باز، اما خود محور و اراده‌خواه» توصیف میشوند، در حالی کـه هوای بی‌گناهی را حفظ می کنند. برخلاف نشانه هاي‌ دیگر، آن ها الزاماًً سعی نمیکنند در مرکز توجه قرار گیرند، انها فقط معتقدند کـه شایسته ان هستند. منیت ان‌ها بـه این معنی اسـت کـه بدشان نمی آید نقش مدافع شیطان را بازی کنند. در واقع این علامت استدلالی و تحلیلی از فشار دادن دکمه ها لذت می‌برد. انها وقتی در مورد موضوعات صحبت میکنند پرشور هستند و همیشه در حال مناظره هستند.

 

3. آذر

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

این نشانه‌هایي کـه بـه خوبی سفر میکنند ذاتاً «سرگرم‌کننده و خوش‌بین هستند»؛ انها همیشه بـه دنبال یافتن دوستان جدیدی هستند کـه بتوانند داستان‌هایي از آخرین ماجراجویی خودرا با انها بـه اشتراک بگذارند. بـه عنوان برون گراهای طبیعی، شخصیت حبابی آن ها مردم را بلافاصله جذب می کند. ان‌ها اغلب از تجارب هیجان‌انگیز خود بـه‌عنوان فرصت‌هاي‌ آموزشی استفاده می کنند و بـه دیگران می گویند کـه در طول دوران بيرون از کشور آموخته‌اند. وقتی بتوانید آن ها را برای مکالمه مشخص کنید، میدانند چگونه با بینش‌هاي‌ خود شـما را شگفت‌زده کنند.

 

2. بهمن

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

بهمنی ها عاشق ارائه سخنرانی هاي‌ طولانی، فلسفه ورزی و بحث هستند. از آنجایی کـه عطارد، سیاره ارتباطات، “در بهترین شکل خود” در بهمن عمل می کند، آن ها “ارتباط دهنده هاي‌ فوق العاده موثری هستند.” این علامت آزاده و تخیلی باهوش‌ترین علامت زودیاک نیز درنظر گرفته می شود. انها اعتقادات بسیار قوی دارند و می خواهند آن ها رابا همه ی بـه اشتراک بگذارند، صرف نظر از این‌که علاقه مند هستند. انها دوست دارند بـه دیگران راه جدیدی برای فکر کردن در مورد چیزی بدهند. ایده‌ها و نظرات ان‌ها ممکن اسـت برای دیگران کمی عجیب باشد، اما انها همیشه با صداقت صحبت میکنند و طبق معمولً حقایق و منابعی برای حمایت از هر انچه می گویند دارند. اگر انها در مورد یک موضوع پرشور صحبت کنند، دست از صحبت کردن بر نمی دارند.

 

1. خرداد

پرحرف ترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ (2023)

 

آیا تا بـه حال با یک خردادی ملاقات کرده‌اید کـه کاملاً اهل گفت‌وگو نباشد؟ این پروانه هاي‌ اجتماعی هنگامی کـه مردم رابا سوء استفاده هاي‌ وحشیانه خود حيرت زده می کنند، رشد می کنند. آن ها اغلب بـه یک ماجراجویی «خواه تعطیلات یا قرار ملاقات» صرفاً برای داستان می روند. سیاره حاکم بر خرداد، عطارد اسـت، بنابر این انها می دانند کـه چگونه هر زمان کـه لازم باشد صحبت کنند. انها می توانند با هرکسی گفت و گو کنند ودر یک گردهمایی مطمئن می شوند کـه حتی درونگراترین مهمان هم کاملا آسان اسـت. اما فکر نکنید کـه فقط بـه این دلیل کـه انها پرحرف ترین هستند، آن ها بهترین ارتباط دهنده نیز هستند. انها همیشه نقطه خاصی ندارند، و از یک موضوع بـه موضوع بعدی بسیار سریع می پرند. هر چند این ریشه در جای خوبی دارد. آن ها مشتاق هستند کـه با مردم ارتباط معنادار برقرار کنند و اینکار رابا غرغر کردن انجام دهند.

 

در پایان

دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب شـما رابا متولدینی کـه شاد و پرانرژی هستند آشنا کرده ایم. با خواندن این 3 مورد می‌توان تشخیص داد کـه احتمالا افراد متولد خرداد افرادی پر انرژی تر و شادتر نسبت بـه بقیه متولدین هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو