خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI در جام جهانی قطر

منبع: تکراتو

11

1401/9/9

10:01


مسئولان قطری سرمایه‌گذاری عظیمی برای خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی دنیا، یعنی جام جهانی فوتبال، داشته‌اند.

خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI در جام جهانی قطر

مسئولان قطری سرمایه‌گذاری عظیمی برای خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی دنیا، یعنی جام جهانی فوتبال، داشته‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی جهان که جام جهانی فوتبال است، در حال حاضر بیش از یک هفته‌ است که در قطر آغاز شده است. قطر کشور میزبان این رویداد، جهت برگزاری آن سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در بخش‌های مختلف کرده؛ یکی از این بخش‌های سرمایه‌گذاری شده به منظور خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌های جام جهانی قطر بدافزارهایی خطرناک هستند!

خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI

در این زمینه قطری‌ها از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری MSI برای استادیوم الثمامه (Al Thumama)، یکی از استادیوم‌های میزبان بازی‌های جام‌جهانی، کمک گرفته است. بدین جهت گزارش شده است که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استادیوم‌های فوتبال با مشخصات رده بالا توسعه یافته و این میزان از کیفیت به خصوص در استادیوم Al Thumama توجه جهانی را به خود جلب کرده است.

در این راستا شرکت MSI FUNTORO که از زیرمجموعه‌های کمپانی اصلی تایوانی MSI محسوب می‌شود، در حوزه توسعه سیستم‌های مولتی مدیای خودرو، سرویس‌های مدیریت ابری و همچنین راهکارهای مدیریت و مانیتورینگ حمل و نقل عمومی و هتل‌ها کار می‌کند. این شرکت پس از اینکه جایزه‌ای در کامپیوتکس 2018 جهت طراحی سیستم‌های مربوطه در استادیوم Vodafone Park استانبول دریافت کرد، در حال حاضر دستاوردهایی در زمینه کیفیت رده بالای سیستم‌های آن‌ها در آوردگاه جام جهانی فوتبال نیز به دست آورده و برای کار بر روی سیستم‌های استادیوم الثمامه در قطر منتخب شده و کار خود را شروع کرده است.

خدماتی که از سوی این شرکت زیرمجموعه MSI ارائه شده، واکنش‌های مثبتی را به همراه داشته و طبق گزارش‌ها این سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمک بسیاری به تعامل بیشتر تماشاگران در حین بازی ورزشی کرده است.

خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI

این شرکت به منظور خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI به تخصیص دقیق پورتال محتوا و سرور رسانه‌ای و توسعه مکانیزم‌های بازیابی سیستم در صورت خطا پرداخته، و قادر خواهد بود که یکی از بهترین روش‌های مولتی مدیا برای استادیوم‌های بزرگ و ورزشی باشد. علاوه بر این‌ها، سرویس تحت نظارت این کمپانی می‌تواند کنترل کاملی را حتی برای یک تیم مدیریتی با پرسنل بسیار اندک در حد یک نفر فراهم کرده و با کمک یک کنسول هوشمند مرکزی و سیستم مدیریت ابری، کنترل کامل خدمات ارائه شده توسط FUNTORO Stadium & Arena را بدست بگیرد.

در همین جهت در حال حاضر اعلام شده که همه‌ی طرفداران حاضر در استادیوم الثمامه دوحه با نمایشگرها و سخت‌افزار قرار گرفته شده بر روی صندلی قادر خواهند بود تا علاوه بر لذت بردن از سرویس‌های پخش زنده، سفارش غذا، هایلایت‌های بازی، رای‌گیری‌های مرتبط و خرید کالا، تبلیغات و قابلیت‌های دیگری را نیز در این پلتفرم‌ها تجربه کنند. اما با نگاهی به عکس‌های موجود در اینترنت، متوجه می‌شویم که تنها این سیستم مانیتوری در قسمت VIP استادیوم قرار گرفته است. همین سیستم در صورت استفاده گسترده می‌تواند رابطه تعاملی تماشاگر با بازی ورزشی و لذت نهایی او را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خدمت رسانی به تماشاگران با تجهیزات MSI در جام جهانی قطر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو