استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته


منبع: روزیاتو

14

1401/9/9

15:32


استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه استخر پیش ساخته را به جرات می توان بهترین و با کیفیت ترین جایگزین برای استخرهای بنتی سنتی دانست که در بسیاری از باغ ها ، ویلا ها و حیات های منازل با سختی های بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند . استخر های پیش ساخته با توجه به مزیت های بسیاری که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم برای استفاده در محیط های مختلف باز کند . اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که استخر پیش ساخته چیست ؟ در جواب به این سوال باید بگوییم ، این محصولات سازه هایی از پیش آماده شده هستند که فضای بسیار کمی را در حالت جمع شده اشغال می کنند اما به هنگام باز شدن برای شما استخر با ستون هایی محکم و قابل استفاده در ابعاد کوچک ، متوسط تا بزرگ را فراهم می کنند که ابعاد آن ها در هنگام خرید توسط شما تعیین می شود و بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانند از آن ها بهره مند شوید.

استخر پیش ساخته

مزایای استخر پیش ساخته

برخی از مزیت های این محصولات که شما را به خرید استخر پیش ساخته می تواند ترغیب کند را برای شما بیان می کنیم که خود تصمیم گیرنده این امر باشید . اولین مزیتی که در انتخاب استخر پیش ساخته به چشم میخورد سهولت در راه اندازی می باشد ، با نگاهی به سابقه استخرهای بتنی می توان متوجه شد که راه اندازی این استخرها در کوتاه ترین زمان های ممکن در ابعاد کوچک می تواند وقتی بالغ بر بیست روز تا یک ماه را از شما بگیرد ؛ این در حالی است که استخر آماده در مدت زمان تقریبی یک الی سه ساعت بسته به ابعادی که دارد قابل نصب و استفاده می باشد . مزیت دیگر این محصولات ابعاد بسیار متنوع آن ها می باشد که توسط برندهای جهانی و داخلی تولید و به بازار عرضه می شوند که البته بهتر است این استخرها را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید . شاید استخرهای بتنی از شما هزینه بسیاری زیادی را با توجه به قیمت مصالح در ایران به هدر بدهند اما قطعا استخرهای پیش ساخته چنین نیستند و با توجه به بررسی های صورت گرفته هزینه های بسیار پایین تری را به نسبت استخرهای بتنی از شما صرف می کنند که این امر بسیار حائز اهمیت می باشد.

استخر پیش ساخته

مصارف استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته با توجه به مزیت هایی که برای شما نیز برخی از آن ها را بازگو کردیم در بسیاری از صنعت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند . اگر بخواهیم مصارف استخر پیش ساخته را دسته بندی کنیم باید بگوییم که علاوه بر مصارف تفریحی در مصارفی همچون پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده های گوناگونی از آن ها می شود که باعث فروش فوق العاده این محصولات شده است . استخر پیش ساخته پرورش ماهی از جمله مهمترین مصارف این محصولات در صنعت است که با توجه به بدنه مقاوم و فوق العاده مستحکمی که دارند به راحتی قابل استفاده برای پرورش انواع ماهی ها هستند . همچنین با توجه به ابعاد بسیار متنوعی که دارند می توانید از آن ها برای شنا و آب تنی در محیط های خانگی و ویلایی خود استفاده کنید . یکی از پرمصرف ترین استفاده ها از استخر پیش ساخته همین مصارف تفریحی می باشد که به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده است .

پس از نگاه دقیق به کارایی استخر پیش ساخته و همچنین نکات ابتدایی بهتر است تا به طور تجملی با برندهای تولید کننده استخر پیش ساخته در جهان و ایران آشنا بشوید زیرا اطلاعات لازم در مورد این برند ها قبل از خرید میتواند بسیار کمک کننده باشد .  باید گفت که بدون شک بهترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته در دنیا برند اینتکس می باشد که معروف ترین و با کیفیت ترین استخرها را تولید و به بازار عرضه می کند ؛ اما این برند در پشت سر خود رقیب های بسیار سرسختی را دارد که در سال های گذشته توانسته اند بخش عمده ای از بازار استخر پیش ساخته را به خود اختصاص دهند و دلیل آن هم کیفیت فوق العاده به همراه مدل های متنوع تولید بوده است و باید گفت که بله درست حدس زدید و این برند همان کمپانی بست وی می باشد که در سال گذشته به خوبی خود را در دنیای استخر پیش ساخته مطرح کرده است . اما در میان این دو برند مطرح جهانی می توان به برند فوق العاده با کیفیت ایرتکس نیز اشاره داشت که شرکتی ایرانی می باشد که دست به تولید استخر پیش ساخته زده است و توجه بسیاری از افراد را به خود اختصاص داده است . استخر پیش ساخته ایرتکس نیز به همانند استخرهای پیش ساخته در نمونه جهانی دارای تنوع بسیار گسترده تر ، قیمت های بسیار مقرون به صرفه تر و کیفیت کاملا قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد . انتخاب استخر پیش ساخته از برندهای مختلف ذکر شده بسته به سلیقه و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید دارد و باید خاطر نشان کرد که نمایندگی مستقیم فروش استخر پیش ساخته از هر سه برند ذکر شده در ایران با قیمت های بسیار پایین نسبت به بازارهای داخلی و کیفیت فوق العاده و ضمانت و خدمات پس از فروش حرفه ای فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

استخر پیش ساخته از کجا بخرم ؟

فروشگاه های بسیاری در کشور اقدام به عرضه استخرهای پیش ساخته کرده اند که در این زمینه با تحقیق های بسیار می توانیم به شما عزیزان فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تهران را پیشنهاد بکنیم که با سابقه بلند بالایی که دارد بهترین گزینه برای خرید می باشد . سابقه فعالیت این فروشگاه به پانزده سال گذشته باز می گردد که به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران اقدام به فروش استخر پیش ساخته و همچنین محصولات بادی کرد . از طرفی این محصولات به دلیل وارداتی بودن شامل ضمانت نمی شوند و بهتر است که از فروشگاهی تخصصی خرید خود را انجام دهید که با بهره گیری از کارشناسان کارآزموده به راحتی بتواند در صورت بروز هر گونه مشکل در کنار شما باشد . نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران بر روی تمامی استخرهای پیش ساخته خود ضمانت یک ساله به همراه خدمات پس از فروش پنج ساله ارائه می دهد که این امر می تواند خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت کند . باید گفت علاوه بر استخر پیش ساخته ، می توانید کلیه لوازم جانبی این محصولات اعم از پمپ تصفیه آب ، نردبان های ضد زنگ و زیرانداز و درپوش را با کیفیت فوق العاده و ارزان ترین قیمت تهیه نمایید . همچنین این فروشگاه امکان ارسال فوری محصولات به سراسر کشور و راه اندازی در محل دلخواه شما را فراهم آورده است که شما را از دردسرهای این کار به طور کلی خلاص می کند و پس از نصب دو ساعته استخر پیش ساخته می توانید با خیالی راحت به آب تنی درون استخر بپردازید.

فروش و پیاده سازی استخر پیش ساخته

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم استخرهای پیش ساخته دارای تنوع بالایی می باشند که به همراه خود لوازم جانبی بسیاری نیز خواهند داشت که شرایط استفاده را برای شما هر چه راحت تر می کند . از این رو بهتر است که اگر سابقه استفاده از استخرهای پیش ساخته را ندارید برای اولین بار نصب و راه اندازی این محصولات به همراه لوازم جانبی آن ها را به تکنسین های کارآزموده بسپارید تا بهترین عملکرد را از محصول خود مشاهده کنید . باید گفت که برای نصب استخرهای پیش ساخته می توانید از دی وی دی موجود در بسته بندی استفاده کنید که مراحل به صورت دقیق و مرحله به مرحله توضیح داده شده است . در رابطه با نصب استخرها باید بگوییم که این محصولات قابلیت نصب به صورت توکار و روکار را دارند که برای نصب توکار بهتر است به ابعاد استخر پیش ساخته زیر سازی های لازم را انجام دهید اما به دلیل مستحکم بودن بدنه ، بسیاری از افراد استفاده روکار را ترجیح می دهند .

آدرس و اطلاعات تماس فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تهران :

فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر وب سایت جامع خود که درون آن اطلاعات استخر پیش ساخته به همراه قیمت و سایر مشخصات را درج کرده است ، دارای فروشگاه حضوری می باشد که با مراجعه به آن می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده و در صورت نیاز خرید خود را نهایی کنید . آدرس شعب نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : http://bia2safa.net/goto/web/url/3038247

استان تهران : تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک ۱۸۸ واحد ۱

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن های تماس و مشاوره : ۴۴۳۸۴۰۹۰-۰۲۱  –  ۴۴۳۸۴۰۸۰-۰۲۱

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو