کسب در آمد از یوتیوب

منبع: بیتوته

14

1401/9/9

17:19


کسب در آمد از یوتیوب



سابسکرایبر یوتیوب

سابسکرایبر یوتیوب

 

لایک یوتیوب

خرید ویو یوتیوب

ویو یوتیوب

سابسکرایبر یوتیوب

خدمات یوتیوب

 

برخی از کاربران یوتیوب علاقه مندند روش‌های کسب درآمد از یوتیوب را تجربه کنند و از این طریق به درآمد‌های دلاری دست پیدا کنند. متاسفانه برخی از این افراد فکر می‌کنند که نمی‌توانند به دلیل تحریم یوتیوب در ایران به این کار اقدام کنند در حالی که اینطور نیست. 

کسب درآمد از یوتیوب خیلی جذاب است به ویژه اینکه این کار از طریق فیلم و ویدیو انجام می‌گیرد. یکی از ایده‌آل ترین راه های ارتباطی جوامع بشری ویدئو است. جالب است که بدانید یوتیوب در مقابل مشاهده فیلم های شما، به شما پول می دهد.

 

زمانی که صحبت از کسب درآمد از طریق یوتیوب می شود، اکثر مردم فکر می کنند که برای این کار باید یک کانال ایجاد کنند و از طریق کانال و با افزایش دیده شدن ویدئوهای خود به درآمد برسند. ممکن است این روش مشکلی باشد اما غیر ممکن نیست. با این حال، این تنها روش کسب درآمد از یوتیوب نیست. برای اینکه با دیگر شیوه ها و راه کارهای کسب درآمد از یوتیوب آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

آیا واقعا در ایران کسب درآمد از یوتیوب امکان پذیر است؟ 

بطور خلاصه می توان گفت کسب درآمد در همه جای دنیا امکان پذیر است. حتی اگر در ایران نیز باشید می توانید به کسب درآمد از طریق یوتیوب به صورت غیر مستقیم و مستقیم بپردازید.

 

منظورمان از کسب درآمد مستقیم این است که در این روش پولتان را مستقیم از یوتیوب می گیرید و کسب درآمد غیر مستقیم از یوتیوب نیز این گونه است که از طریق خود یوتیوب به درآمد برسید. 

 

با وجود اینکه سایت یوتیوب ایران را تحریم کرده و این پلتفرم نیز در ایران فیلتر است ولی کسب درآمد از یوتیوب در داخل ایران علیرغم اینکه سخت است، ولی غیرممکن نیست. در ابتدا داشتن حساب گوگل ادسنس برای کسب درآمد در ایران لازم است که البته این کار ممکن نیست. به دلیل اینکه لازم است یک حساب کاربری در کشوری به جز ایران داشته باشید. برای این کار اگر در خارج از ایران آشنایی دارید که می‌توانید به او اطمینان کنید از وی درخواست کنید که به نام خودش برای شما یک حساب گوگل ادسنس ایجاد کند و شما از این طریق می توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب کنید.

 

باید بدانید که دستورالعمل‌های یوتیوب خیلی پیشرفته هستند و شما به هیچ وجه نمی توانید در زمینه‌ی کسب و کار، یوتیوب را دور بزنید. از این رو تلاش کنید برای کسب درآمد از یوتیوب از راه‌های اصولی و تعریف شده استفاده کنید.

 

چگونه می توانیم با یوتیوب تسویه حساب کنیم؟

در اینجا سوال مهمی که پیش می‌آید این است که با وجود تحریم یوتیوب و اینکه ما در ایران زندگی می‌کنیم. چگونه می‌توانیم درآمدی که از طریق یوتیوب کسب کرده ایم را دریافت کنیم؟ درست است که یوتیوب ایران را تحریم کرده است ولی برای ما ایرانی‌ها، همیشه راه‌هایی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها این است که توسط دوستان و آشنایانی که در خارج از ایران هستند با ایجاد و راه اندازی یک کانال، در یوتیوب عضو شویم.

 

بهتر است همه‌ی کارهای مربوط به ایجاد حساب کاربری و ساخت کانال توسط دوست و آشنای مقیم خارج انجام شود و سپس شما به عنوان سرپرست کانال انتخاب شوید. این کار آسانی است تنها کافی است ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران کانال ثبت کنند. بعد از این مرحله، سرپرست واقعی کانال شما خواهید بود. برای درآمدزایی باید همه ی کارها را خودتان انجام دهید و فقط برای تسویه حساب از دوست یا آشنای خود در خارج از ایران کمک بگیرید. 

 

بعدا همان شخص می تواند پول شما را از طریق صرافی، به حسابتان در ایران واریز کند. تنها راه مطمئن همین است چون در این صورت یوتیوب، هیچ وقت به شما شک نکرده و تمام کارها به صورت قانونی پیش می رود. 

 

روش دیگر این است که میتوانید به مدت زمان طولانی یک سرور مجازی ایجاد کنید که هم از آن طریق برای خود یک حساب پی پال راه اندازی کنید و هم از آن طریق می توانید تمام کارهای مربوط به یوتیوب خود را انجام دهید. اما این روش خیلی خطرناک است. در ضمن یک مشکل بزرگ دیگری هم است و آن باز کردن یک حساب در خارج از ایران هست که برای راه اندازی آن به یک آدرس واقعی نیاز دارید. 

 

چگونه یوتیوب به شما پول می دهد؟ 

یوتیوب برای دادن پول به شما قانونی دارد که طبق آن باید کانال شما از هزار عضو فعال بهره مند باشد. دوم این که میزان بازدید ویدئو‌هایتان از 4 هزار دقیقه بیشتر باشد یعنی اینکه در مجموع 4000 دقیقه از ویدئو‌های شما دیده شده باشد. 

 

در مرحله بعد داشتن سرویس گوگل ادسنس برای شما الزامی است و باید شما در آن عضو باشید به دلیل اینکه پولتان از طریق گوگل ادسنس داده خواهد شد. در ضمن عضو شدن در این سیستم خیلی آسان است. 

 

نکته بسیار حایز اهمیت این است که باید مشخصات حساب شما در یوتیوب و گوگل ادسنس با مشخصاتتان در حساب بانکی همخوانی داشته باشد. حتی باید مشخصات پارتنر شما در خارج از کشور، با مشخصات حساب بانکی و حسابتان در یوتیوب و گوگل ادسنس یکی باشد تا اینکه همه‌ی امور طبق روال طبیعی پیش برود و فرض بر این باشد که پارتنر شما دارد از یوتیوب کسب درآمد می‌کند. برای همین لازم است که مشخصاتش در همه جا یکسان باشد.

 

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب 

برای اینکه به کسب درآمد میلیونی از یوتیوب برسید لازم است ابتدا قسمت کسب درآمد از کانال یوتیوب خود را فعال کنید. در این صورت یوتیوب مجاز است در اول ویدئوهای شما تبلیغات کلیکی خودش را به نمایش بگذارد. همینطور نمایش های همه ویدئوهای شما، با فعالسازی کسب درآمد از یوتیوب محاسبه می شود.

 

چطوری به روش یوتیوبرهای حرفه ای از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

ارائه ویدئو‌های جذاب یک امر بسیار اساسی و مهم برای کسب درآمد از یوتیوب است. از آنجایی که می‌خواهیم با افزایش بازدید ویدئوها و تعداد اعضای کاربران در یوتیوب به درآمد برسیم لذا با اشاره به روش‌هایی، می‌خواهیم مانند یوتیوبرهای حرفه‌ای از این پلتفرم کسب درآمد کنیم.

 

-تولید ویدئوهای آموزشی

ویدئوهای آموزشی در همه جای دنیا، در شبکه‌های اجتماعی مختلف، مخاطبان ویژه‌ی خود را دارند. آموزش، از جالب ترین موضوعات برای مردم است. تلاش کنید در زمینه‌ای که تخصص دارید آموزش های تخصصی یا عمومی که نیاز اصلی کاربران است را درکانال یوتیوب خود بارگذاری کنید.

 

 -تولید کردن ویدئوهای بهتر 

هر چه قدر ویدئوهای تولیدی شما بهتر باشد به همان اندازه جذابیت آنها برای مخاطبان بیشتر خواهد بود. هر چیز بهتری اعم از بهترین فیلم، بهترین روش درآمد و ... در هر زمانی مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است.

 

 -تولید ویدئوی گیم پلی 

ایجاد ویدئوهای مرتبط با گیم پلی و مشخصات بازی های به روز، از بهترین شیوه‎‌ها برای تولید محتوا در یوتیوب است. ویدئو هایی که به بازی های جدید مربوط می‌شوند طرفداران زیادی دارند و در یوتیوب بیشتر بازخورد دارند.

 

-تولید ویدئوهای نقد و بررسی

مطالب نقد و بررسی، یکی دیگر از پر طرفدارترین مطالب در یوتیوب است. نقد و بررسی فیلم‌های ایرانی و خارجی، گوشی‌های موبایل و ... جذابیت زیادی برای مخاطبان دارند. برای بالا بردن بازدید کانال یوتیوب خود، می‌توانید از تولید ویدئوهای نقد و بررسی استفاده کنید. 

 

-تهیه ویدئو از بررسی و نقد محصولات 

فیلم‌هایی که به نقد و بررسی محصولات مربوط می‌شوند از جمله فیلم‌ها یا ویدئوهایی هستند که در بین کاربران محبوب هستند. از جمله این ویدئوهایی که در یوتیوب زیاد به چشم می خورد می‌توان به سایت دیجی کالا بخش دیجی مگ اشاره کرد. 

 

-استفاده از عنوان های جذاب برای ویدئوها 

سعی کنید برای ویدئوی خود، یک عنوان جذاب انتخاب کنید که افراد بیشتری به مشاهده‌ی ویدئوهای شما رغبت پیدا کنند. در صورتی که عنوان ویدئوی شما خوب نباشد حتی با داشتن محتوای خیلی خوب، انتظار نداشته باشید که ویدئوی شما دیده شود.

 

-استفاده از عکس های سفارشی برای ویدئو

جذاب ترین چیزی که پس از عنوان باعث دیده شدن ویدئوی شما می‌شود اولین تصویر آن است که عکس سفارشی نامیده می‌شود.

 

-استفاده از وب سایت یا دیگر شبکه های اجتماعی

برای اینکه ویدئوهای شما بیشتر دیده شوند در صورت داشتن وب سایت، مخاطبان خود را به کانال یوتیوب خود دعوت کنید. از ویدئوهای یوتیوب خود در وب سایتتان به صورت مستقیم استفاده کنید که این روش از بهترین راهکارها برای افزایش بازدید ویدئوهای شما خواهد بود.

 

-افزایش تعامل با دنبال کنندگان کانال 

سعی کنید به نظرات کاربران خود احترام بگذارید و همیشه با آنها در تعامل باشید و بهتر است بیشتر موضوعاتی را تولید کنید که دنبال کنندگان کانالتان در یوتیوب به آن موضوع ها علاقه مند هستند.

 

لایک یوتیوب

لایک یوتیوب

 

یوتیوب به عنوان دومین پلتفرم محبوب دنیا پس از متا یا فیسبوک سابق، یک بستر بسیار مهم برای کاربران دنیای اینترنت و انتشار اخبار و ویدئوهای به روز به شمار می رود. افراد زیادی در جهان از طریق فعالیت در این پلتفرم و یا راه اندازی کسب و کار در آن در حال حاضر به درآمد می رسند. کاربران ایرانی زیادی نیز وجود دارند که با وجود فیلتر بودن این پلتفرم در ایران، به کسب در آمد از این پلتفرم می پردازند. با این حال، همانند سایر پلتفرم ها، وجود تعداد قابل توجهی از اعضا برای کسب درآمد از این پلتفرم شرط لازم محسوب می شود.

 

این کار نیز با روش های مختلفی قابل انجام است که در کنار آنها می توانید از خرید فالوور، خرید بازدید، خرید ویو، خرید سابسکرایب واقعی و فعال برای افزایش بازدید یوتیوب خود استفاده نمایید. می توانید برای استفاده از این خدمات به یکی از وب سایت های ارائه دهنده معتبر در این زمینه به نام کافه فالوور مراجعه نمایید.

 

ویو یوتیوب

ویو یوتیوب

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو