8 زوج‌ هالیوودی که رابطه خود را پنهان می‌کنند + عکس!

8 زوج‌ هالیوودی که رابطه خود را پنهان می‌کنند + عکس!


منبع: نی نی بان

8

1401/9/9

20:36


۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

به نقل از روزیاتو: بسیاری از زوج های سلبریتی تصاویر خودنمایانه ای از ابراز محبت شان به یکدیگر در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و طرفداران شان هم از دیدن این تصاویر لذت می برند، چون دانستن اسرار دیگران به طور طبیعی برای ما آدم ها جذاب است. اما زوج های سلبریتی ای هم هستند که تصمیم گرفته اند رابطه ی خود را دور از انظار عمومی نگه دارند که در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

تیلور سوئیفت و جو آلوین

تصاویر پاپاراتزی از تیلور سوئیفت و شرکای عاطفی اش همواره در فضای مجازی منتشر شده است. اما درمورد شریک عاطفی آخر او، جو آلوین، بازیگر، چندان اینگونه نیست. به ندرت عکسی از آن ها در کنار هم منتشر می شود و به گفته ی منبعی نزدیک به سوئیفت، این زوج قصد دارند همین رویه را ادامه دهند.

سوئیفت در ابتدای رابطه شان با هواپیمایی شخصی به دیدن آلوین در انگلیس می رفت. پاسپورت او هم در داخل هواپیما چک می شد تا مجبور به عبور از ترمینال فرودگاه نباشد. و اینطور که گفته می شود وقتی باهم بیرون می روند، سوئیفت با ظاهر مبدل سر قرار حاضر می شود. اما به نظر می رسد این تدبیرها برای رابطه ی این زوج مفید بوده چرا که گفته می شود آن ها رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند.


بیشتر بخوانید: نامزدی پنهانی خواننده مشهور آمریکایی فاش شد!


۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

اوا مندس و رایان گاسلینگ

اوا مندس و رایان گاسلینگ از سال ۲۰۱۱ با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند و از همان زمان رابطه ی خود را خصوصی نگه داشته اند. آن ها ۲ دختر دارند اما مندس از انتشار چهره ی آن ها در شبکه های اجتماعی خودداری می کند. او گفته تا زمانی که فرزندان شان آنقدری بزرگ نشده باشند که به او اجازه دهند، تصویر آن ها را منتشر نمی کند.

اما علیرغم رابطه ی بسیار خصوصی این زوج، مواقعی هم بوده که این زوج اشاره ای به یکدیگر داشته باشند. رایان گاسلینگ بعد از دریافت جایزه ی گلدن گلوب خود برای فیلم «لا لا لند» (La La Land) از شریک زندگی خود به خاطر اینکه مادری فوق العاده برای فرزندان شان است، تشکر کرد. مندس هم وقتی در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود، با دیدن تصویری از گاسلینگ هیجان زده شد و گفت: «او را ببین!»

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

مارگو رابی و تام اکرلی

مارگو رابی با تام اکرلی، دستیار کارگردان و تهیه کننده، در سال ۲۰۱۳ در جریان ساخت یک فیلم آشنا شد. آن ها به همراه ۵ تن از دوستان شان با یکدیگر همخانه شدند اما بالاخره به هم دل باختند و رابطه عاشقانه ی خود را مخفیانه شروع کردند. این زوج در سال ۲۰۱۶ در یک مراسم خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند. رابی در اینباره گفته: «متأهل بودن جالب ترین کاری است که تا به حال انجام داده ام… حالا مسئولیت همسر کسی بودن را دارم و می خواهم آدم بهتری باشم.»

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

جنیفر لارنس و کوک مارونی

جنیفر لارنس و همسرش کوک مارونی، گالری دار هنری، رابطه ی خود را عمدتاً دور از انظار عمومی نگه داشته اند. آن ها امسال صاحب فرزند شدند اما لارنس قصد ندارد اطلاعات زیادی درباره ی بارداری و فرزند خود بروز دهد. او می خواهد مرزهایی را در رابطه با خانواده اش حفظ کند.


بیشتر بخوانید: سلبریتی ها و روش‌های عجیب تربیت فرزندانشان!


۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید در جریان ساخت فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) با یکدیگر آشنا شدند که میلپید در آن طراح رقص بود. این زوج در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند، در مراسمی بسیار خصوصی که در منزلی شخصی و با حضور خانواده و دوستان شان برگزار شد.

پورتمن اهمیت زیادی برای زندگی خصوصی خود قائل است و آن را اولویت خود می داند. او در موردی نادر، به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج شان تصویری از خود و همسرش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

اِما استون و دیو مک کری

اِما استون و دیو مک کری، از نویسندگان برنامه تلویزیونی مشهور «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live)، رابطه ی خود را عمدتاً خصوصی نگه داشتند. تا اینکه در سال ۲۰۱۹ استون تصویری از خود به همراه مک کری در حال به رخ کشیدن انگشتر نامزدی اش منتشر کرد. این زوج در سال ۲۰۲۱ صاحب یک دختر شدند و منابع مختلف زندگی مشترک آن ها را مستحکم توصیف کرده اند.

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

زندایا و تام هالند

شیمی غیر قابل انکار میان تام هالند و زندایا در فیلم «مرد عنکبوتی» (Spider Man) گمانه زنی هایی درباره ی وجود رابطه عاشقانه میان آن ها ایجاد کرد. آن ها این موضوع را به طور رسمی اعلام نکردند اما منبعی تأیید کرد که هالند و زندایا حین ساخت این فیلم با یکدیگر وارد رابطه شدند. این منبع به رسانه ها گفته بود: «آن ها بسیار مراقب اند که رابطه شان خصوصی و به دور از انظار عمومی بماند، اما با هم به سفر رفته اند و سعی می کنند تا جایی که فرصت شود باهم وقت بگذرانند.»

وقتی تصویری خصوصی از این دو بازیگر در حال ابراز محبت به یکدیگر منتشر شد، هالند از این اتفاق انتقاد کرد و گفت احساس می کند حریم خصوصی شان از آن ها ربوده شده است. او در اینباره گفت: «لحظه ی میان ۲ نفر که به همدیگر علاقمند هستند حالا با همه ی دنیا به اشتراک گذاشته شده.» هالند همچنین تأکید کرد از آنجایی که به عنوان یک چهره ی مشهور تا کنون چیزهای زیادی درباره ی خود به اشتراک گذاشته، برای دور نگه داشتن زندگی خصوصی اش از کانون توجه مصر است.

۸ زوج مشهور هالیوود که چیزی از رابطه خود بروز نمی دهند

داکوتا جانسون و کریس مارتین

داکوتا جانسون و کریس مارتین، خواننده ی گروه موسیقی کلدپلی، در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، چند سال پس از جدایی مارتین از گوئینت پالترو، بازیگر مشهور هالیوود. آن ها چیزی از رابطه ی خود بروز نداده اند، اما به نظر می رسد ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. آن ها اغلب در قرارهای عاشقانه ی خودمانی و سفرهای خانوادگی شان به همراه فرزندان مارتین با یکدیگر دیده می شوند. و البته گهگاه اشاره هایی به رابطه ی خود داشته اند؛ مثل زمانی که مارتین در یکی از کنسرت های کلدپلی آهنگی را به جانسون تقدیم کرد. او گفت: «این آهنگ درباره ی دنیای من است و او همین جا است.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو