انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند

انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند


منبع: تیپ زا

11

1401/9/9

21:27


انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند : شلوارهای زنانه متناسب با اندام از جمله لباس هایی هستند که در شیک پوشی هر فردی تاثیر زیادی دارند. چند سالی است که انواع شلوار زنانه طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است. همچنین […]

انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند

انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند : شلوارهای زنانه متناسب با اندام از جمله لباس هایی هستند که در شیک پوشی هر فردی تاثیر زیادی دارند. چند سالی است که انواع شلوار زنانه طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است. همچنین این روزها مدل های متنوع و جذاب در انواع رنگ ها و پارچه ها در بازار موجود است.

این زیبایی و تنوع هر زنی را وسوسه می کند که خرید کند. در این میان برای داشتن بهترین استایل با شلوار توجه به نکاتی بسیار مهم است.

بدون شک با بررسی این چند نکته مهم که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، می توانید بهترین و مناسب ترین شلوار را برای خود انتخاب کنید.

انواع شلوار زنانه که استایل شما را جذاب میکنند

بدن خود را بشناسید

اگر می خواهید استایلی راحت داشته باشید بهتر است قبل از خرید هر لباسی فرم بدن خود را بشناسید. مدل های شلوار زنانه به گونه ای دوخته می شوند که هر مدلی می تواند برای تیپ خاصی از اندام مناسب باشد. با انتخاب مدل بدنه مناسب می توان حتی عیوب بدن را نیز تا حد زیادی برطرف کرد.

مثلاً با انتخاب مدل خاصی از شلوار می توانید قدتان را بلندتر از حد معمول نشان دهید یا حتی اندامتان را لاغرتر نشان دهید. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب شلوار مورد علاقه خود ابتدا فرم اندام خود را ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: استایل با شلوار جین رنگی

سایز مناسب شلوار خود را پیدا کنید

نکته مهم و اصلی خرید شلوار زنانه و مردانه خرید سایز مناسب است. برای این کار ابتدا سعی کنید سایز شلوار خود را پیدا کنید.

دانستن سایز شلوار می تواند کار شما را هنگام خرید حضوری و آنلاین آسان تر کند. برای پیدا کردن سایز خود، باید اندازه دور کمر، دور باسن، طول داخل شلوار و طول بیرونی شلوار را اندازه بگیرید.

پس از این می توانید اندازه های به دست آمده را با سایزهای راهنمای سایز مقایسه کنید و سایز مناسب خود را بیابید.

از آنجایی که سایزهای ذکر شده روی شلوار ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، این روش اندازه گیری اندازه گیری دقیق تری را در اختیار شما قرار می دهد.

به دوخت و جنس شلوار دقت کنید

از دیگر عوامل مهمی که در ساییدگی شلوار به خصوص شلوار پارچه ای تاثیر زیادی دارد می توان به جنس و نوع دوخت شلوار اشاره کرد.

شلوار را می توان در انواع پارچه دوخت؛ بنابراین سعی کنید شلواری را انتخاب کنید که پارچه آن مناسب فصل باشد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید شلوار جین برای زمستان را دارید به سراغ شلوار جین ضخیم بروید. علاوه بر پارچه، به دوخت شلوار هم دقت کنید.

شلوار اگر درست و تمیز دوخته نشود جلوه خوبی نخواهد داشت. این نکته توجه به جنس پارچه و دوخت به ویژه در خریدهای اینترنتی که امکان بررسی فیزیکی لباس وجود ندارد بسیار مهم است. بنابراین در خرید اینترنتی شلوار حتما به توضیحات جنس و سایز لباس و همچنین جزئیات و جزئیات شلوار دقت کنید.

مدلی متناسب با شرایط و سن خود بپوشید

لباس های متناسب با موقعیت، موقعیت اجتماعی و حتی سن یک فرد نشان دهنده شخصیت آن فرد است پس برای داشتن یک استایل ایده آل این نکته را در نظر داشته باشید برای انتخاب شلوار مناسب برای مکانی که در آن هستید ویژگی های آن موقعیت و افرادی که آنجا هستند را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر قصد شرکت در یک مصاحبه شغلی را دارید، از شلوارهای پارچه ای، رسمی و در عین حال راحت استفاده کنید.

به طور کلی شلوارهای پارچه ای کلاسیک با خط اتو مانند شلوارهای راسته مناسب ترین مدل ها برای موقعیت های رسمی هستند.

علاوه بر موقعیت سن نیز عامل مهم دیگری برای انتخاب شلوار است.در این راستا توصیه می کنیم دختران نوجوان بیشتر از شلوارهای کژوال و اسپرت در استایل خود استفاده کنند.

انواع شلوارهای شیک و خاص زنانه

حالا که با نکات مهم خرید شلوار زنانه آشنا شدیم با ما همراه باشید تا چند مدل از شلوارهای کاربردی و شیک این روزها را به شما معرفی کنیم.

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات یا شلوار گشاد، شلوارهایی هستند که از کمر تا زانو می آیند، اما از زانو گشاد می شوند. این مدل جذاب در رنگ های جین، پارچه ای، چاک دار و فاق بلند موجود است. یکی از ویژگی های مثبت این مدل، خوش فرم و کشیده نشان دادن پاها است.

به همین دلیل همه افراد به خصوص افرادی که پایین تنه توپُر و چاق دارند می توانند از این مدل شیک استفاده کنند.

شلوار بوت کات یکی از مدل های قدیمی دهه 80 است که این روزها دوباره طرفداران خود را پیدا کرده است. این مدل شلوار را می توان با کفش های پاشنه دار، تخت و نیم بوت مدل داد.

شلوار راسته

شلوار راسته را می توان کژوال ترین و پرکاربردترین مدل شلوار زنانه دانست شلوار راسته از جمله شلوارهایی است که برای هر اندامی و سنی مناسب است. شلوار راسته می تواند پارچه ای یا جین باشد.

این مدل کلاسیک نیز همیشه مد روز و به روز است و جایگاه ویژه ای در کمد لباس های زنانه دارد برای تکمیل یک استایل شیک با شلوار راسته، بهتر است از وسایل کلاسیک دیگر مانند کفش های ساده پاشنه دار یا تخت و بلوزهای ساده و شیک استفاده کنید.

شلوار جین مام استایل

شلوار مدل جین مام از جمله شلوارهای محبوب دهه 90 است. این شلوارها معمولاً فاق بلندی دارند و باسن را خوش فرم و کشیده نشان می دهد.

مدل شلوارم مام استایل در قسمت ران پهن است و هر چه به مچ دست نزدیکتر شود تناسب آن بیشتر می شود. حالت غیررسمی استایل های مام استایل، آنها را به گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه خانم های جوان تبدیل کرده است.

شلوار بگی

شلوار گشاد این روزها یکی دیگر از مدل های خاص شلوار است. این شلوار در همه قسمت ها گشادی یکسان دارد و فقط در قسمت کمر باریک است.

ن رو می توان این مدل را مدلی مناسب برای هر فرم پا و اندامی دانست. شلوار بگی می تواند یک شلوار راحت و مناسب برای موقعیت های کژووال شما باشد.

سخن پایانی:

یک شلوار خوب علاوه بر ظاهر زیبا باید راحت باشد. توجه به ظاهر و قسمت های مختلف شلوار زنانه در هنگام خرید می تواند به شما کمک کند تا شلواری راحت و مناسب با اندام خود پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو