آزمون سرگرمی خنده دارآزمون سرگرمی خنده دار همه را خنداند: چرا زنده می مونن؟!

منبع: گفتنی

8

1401/9/9

22:02


آزمون سرگرمی خنده دار:آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید! بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان …

آزمون سرگرمی خنده دار:آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

 

آزمون سرگرمی خنده دار:

به نظر می رسد که همه افراد در حال غرق شدن هستند. اما باید بگوییم که همه آن ها نجات یافتند. ظرف 2 ثانیه حدس بزنید چرا و چگونه؟!

آزمون سرگرمی خنده دار

.

.

آزمون سرگرمی خنده دار:

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

جواب آزمون سرگرمی خنده دار

چون سوپرمن همه آن ها را نجات می دهد!

جواب آزمون سرگرمی خنده دار

 

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند تست هوش زن مناسب می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

 

تست های باحال دیگه که باید دید!

آزمون درخواست عجیب: هدف زن آدم ربا از این حرفش چیه؟!

تست هوش زن مناسب: مرد بهتره با کی قرار بذاره تا زنده بمونه؟!

آزمون اونی که روح نیست رو تشخیص بده بدون ترس و لرز!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو