معمای اشتباهات تصویر: فقط نابغه ها تو یه نگاه می فهمنا!

منبع: گفتنی

9

1401/9/9

23:55


معمای اشتباهات تصویر: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید. معمای اشتباهات تصویر: فقط نابغه ها تو یه نگاه می فهمنا!   اشتباهات تصویر چیه؟؟   آیا می توانید …

معمای اشتباهات تصویر: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

معمای اشتباهات تصویر: فقط نابغه ها تو یه نگاه می فهمنا!

 

اشتباهات تصویر چیه؟؟

 

آیا می توانید در نگاه اول همه آن چه عجیب و غیر عادی به نظر می رسد بیابید؟

معمای اشتباهات تصویر

.

.

معمای اشتباهات تصویر:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

جواب معمای اشتباهات تصویر

مرد غذای سگ را می خورد. سگ کراوات زده. زن ظرف ها را در ماشین لباس شویی می گذارد. همچنین دستگاه توستر و آبمیوه گیری روی ماشین لباس شویی قرار دارند که چون الکتریکی هستند گذاشتن آن ها در آن جا خطرناک و عجیب است.

جواب معمای اشتباهات تصویر

آیا تست هوش این هفته را دوست داشتید؟

آیا تست هوش این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: هوش تصویری بیشتر در مجله گفتنی

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

 

تست های باحال دیگه که باید دید!

تست هوش زن مناسب: مرد بهتره با کی قرار بذاره تا زنده بمونه؟!

آزمون درخواست عجیب: هدف زن آدم ربا از این حرفش چیه؟!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو