آرژانتین ۲- لهستان ۰: شیرین‌ترین باخت تاریخ!

منبع: ساعد نیوز

560

1401/9/10

02:02


ساعد نیوز: آرژانتین در شبی که برتری کامل داشت با دو گل لهستان را شکست داد و صدرنشین شد اما اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که یاران لواندوفسکی هم با وجود شکست راهی دور بعد شدند.

آرژانتین ۲- لهستان ۰: شیرین‌ترین باخت تاریخ!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، یاران مسی پس از این گل هم دست بردار نبودند و بارها حملات مختلفی را پی ریزی کردند که در دقیقه ۶۷، خولین آلوارز روی یک حرکت ترکیبی دیگر اختلاف را به دو گل رساند.

پس از گل دوم بازی کمی آرام تر شد اما باز هم یاران لواندوفسکی فرصتی برای نشان دادن توانایی هایشان را نداشتند و مالکیت در اختیار یاران مسی بود. در نهایت این مسابقه با دو گل به سود یاران مسی تمام شد تا آلبی سلسته با شش امتیاز به عنوان تیم اول راهی دور حذفی شود.

لهستان هم که از دو مسابقه قبلی ۴ امتیاز گرفته بود موفق شد با همان امتیازات جواز حضور در دور بعد را کسب کند. مکزیک با برتری مقابل عربستان ۴ امتیازی شد اما یاران لوا با تفاضل بهتر به مرحله بعد صعود کردند .

در بازی های امروز جام جهانی تکلیف دو تیم صعود کننده یکی از گروه هایی که هر چهار تیم شانس صعود داشتند مشخص شد. در بازی حساس لهستان و آرژانتین مسابقه ای یک طرفه از سوی یاران مسی نمایش داده شد و آنها تیم برطرف میدان بودند.

آرژانتینی ها از همان ثانیه های ابتدایی آرام و قرار نداشتند و بی امان حمله می کردند. در نیمه نخست لهستان با چاشنی خوش شانسی و مقاومت شزنی، دروازه بان شان بدون گل خورده به رختکن رفتند. در نیمه اول داور با مشورت از اتاق VAR برای آرژانتین پنالتی گرفت که ضربه مسی را شزنی با یک سوپر واکنش مهار کرد. در ادامه این نیمه هم شزنی چندین موقعیت خوب دیگر را از آرژانتینی ها گرفت.

با این حال با شروع نیمه دوم مقاومت شزنی و لهستانی ها شکسته شد و آرژانتین در دقیقه ۴۶ با الکسیس مک آلیستر به گل رسید تا استادیوم ۹۷۴ منفجر شود.

داور: دنی مک کلی(هلند)/ کمک ها: هسل استیگ استرا و جان دی وریس

استادیوم: 974ترکیب آرژانتین:
امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، ناهوئل مولینا، مارکوس آکونا(۵۹- نیکولاس تاگلیافیکو)، انزو فرناندز(۷۹- خرمان پسلا)، رودریگو دی پائول، آنخل دی ماریا( ۵۹- لئوناردو پاردس)، لیونل مسی، الکسیس مک آلیستر(۸۴- تیاگو آلمادا) و خولین آلوارز( ۷۹- لائوتارو مارتینز)

ترکیب لهستان:
شزنی، برزینسکی( ۷۳- آرتور یدرژیچیک)، کیویور، کریستین بیلیک (۶۲- دامیان شیمانسکی)، متی کش، زیلینسکی، کریشوویاک(۸۴- پیاتک)، بیلیک، فرانکوفسکی (۴۶-جاکوب کامینسکی)، سوئیدرسکی(۴۶- میخال اسکیوراس)و لواندوفسکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو