برای زیبایی واژن و افزایش اعتماد بنفس خود به کلینیک تخصصی شیرین مراجعه کنید

منبع: ردمگ

7

1401/9/10

02:23


لابیاپلاستی یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی اندام تناسلی زنان است. این روش اغلب در فرادی که

لابیاپلاستی یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی اندام تناسلی زنان است. این روش اغلب در فرادی که لابیا های بزرگ و یا نامتقارن دارند انجام می شود. این روال زیبایی در سراسر جهان حدود ۴۰ درصد در حال رشد است و این موضوع نیز محبوبیت خود را نشان می دهد. تا آخر این مقاله با متخصصین کلینیک تخصصی شیرین همراه باشید.

زیبایی واژن

عمل لابیا پلاستی چیست؟

در این جراحی لابیا مینورهای بزرگ شده کوچکتر و متقارن می شوند و چین و چروک های پوست و پوسته های اضافی از بین می روند. این جراحی را می توان همراه با هدکتومی یا برداشتن لایه های اضافی پوشش کلیتوریس انجام داد.

علت ایجاد لابیای بزرگ

شایع ترین علت بزرگی لابیا ژنتیکی است. البته بارداری و زایمان، تغییرات و اختلالات هورمونی، رابطه جنسی مکرر و ورزش های حرفه ای که باعث ایجاد تنش زیاد در ناحیه تناسلی می شود، می تواند علت باشد. لابیا های بزرگ ممکن است فقط به دلیل زیبایی و اعتماد به نفس در روابط با شریک زندگی مورد پسند افراد قرار نگیرد، اما در بیشتر موارد افراد به دلیل ناراحتی هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ، درد و سوزش در ناحیه در حین رابطه جنسی، درد در هنگام انجام این کار، رنج می‌برند. ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، دویدن یا اسب سواری و همچنین عفونت جهت انجام عمل لابیاپلاستی مراجعه میکنند.

انواع لابیا

از نظر آناتومیک دو لابیای مینور و ماژور در ناحیه ی خارجی واژن بانوان وجود دارد. لابیا های مینور دو لبه ی پوستی هستند که در اطراف ورودی واژن قرار دارد.

شکل این لابیا ها در افراد متفاوت است. ممکن است بزرگ و کوچک، زخیم و نازک و تیره یا روشن باشند.

که تمامی این موارد در زیبایی واژن تاثیر میگزارد.

مزایای انجام عمل لابیاپلاستی

  • ایجاد جذابیت در ناحیه ی بیرونی اندام تناسلی بانوان
  • افزایش اعتماد بنفس در رابطه ی جنسی
  • بهبود عملکرد میل جنسی
  • رفع چین و چروک در دستگاه تناسلی زنان
  • ایجاد راحتی در هنگام ورزش های روزانه

انواع جراحی تناسلی زنان

جراحی زیبایی واژن مجموعه ای از اعمالی است که برای زیباسازی اندام تناسلی خارجی زنان و رفع مشکلات و بهبود ظاهر یا نقص های عملکردی هر قسمت انجام می شود. این جراحی ها اساسا مربوط به اندام تناسلی خارجی زن است و ربطی به واژن ندارد. اما معمولاً به این عمل جراحی زیبایی واژن گفته می شود. کانال واژن بین ناحیه تناسلی و سطح خارجی رحم قرار دارد و محل برقراری رابطه جنسی است.

چه کسانی می توانند این عمل را انجام دهند:

  • خانم های بالای ۱۸ سال سن
  • خانم هایی که دارای سلامت جسمانی هستند
  • خانم هایی که بیماری خاص و زمینه ای نداشته باشند
  • خانم هایی که از ظاهر ناحیه ی تناسلی خود ناراضی هستند
  • خانم هایی که طی رابطه جنسی درد دارند

زیبایی واژن

بکارت و لابیاپلاستی

سوالی که به طور شایع برای انجام عمل لابیاپلاستی پرسیده میشود، این است که آیا افراد باکره میتوانند این عمل را انجام دهند یا خیر؟ قابل ذکر است که بسیاری از مراجعین و متقاضیان جراحی لابیاپلاستی دختران باکره هستند. این جراحی آسیبی به پرده ی بکارت نمیزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به کلینیک تخصصی شیرین مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو