بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا

بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا


منبع: نم نمک

156

1401/9/10

09:16


بهترین کرم پودر خارجی و کرم پودر خارجی اصل و بهترین کرم پودر خارجی نی نی سایت و بهترین کرم پودر مخملی خارجی و بهترین کرم پودر مخملی قیمت و بهترین کرم پودر گریم عروس و بهترین کرم پودر 24 ساعته و بهترین کرم پودر گریم و بهترین کرم پودر خارجی با پوشش دهی بالا در نم نمک.

بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا

بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا

یکی از مهم ترین موارد برای داشتن یک آرایش حرفه ای ، تهیه بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا است که آرایش را به زیباترین شکل ممکن تکمیل می کند. چنین کرم پودری می تواند لکه هایی را که در اثر عوامل مختلفی مانند عدم استفاده از ضدآفتاب ، جای جوش و … بر پوست باقی می مانند ، کاور کرده و سطح صاف و بی نظیری برای بقیه مواد آرایشی روی پوستتان ایجاد کند. در واقع مهم ترین مشخصه یک آرایش خوب و باکیفیت ، زیرسازی درست پوست است که امکان آرایش یک دستی را برای شما فراهم می کند.

بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا

بهترین کرم پودر خارجی اصل با پوشش دهی بالا

به این منظور کرم پودرهای مختلفی در بازار محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ، از برندهای متفاوت وجود دارد؛ از انواع و اقسام مارک های خارجی گرفته تا برندهایی که ساخت داخل کشور هستند. بنابراین طبیعی است که در تشخیص و خرید بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا سردرگم شوید. از این رو در این مقاله از نم نمک مفصلا به توضیح خصوصیات چنین محصولاتی می پردازیم و سپس بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده کرم پودر را معرفی می کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

کرم پودر خارجی

نکات مهم خرید کرم پودر با پوشانندگی قوی

برای خرید کرم پودر خوب با پوشانندگی بالا باید فاکتورهای مختلفی را از جمله نوع و رنگ پوست در نظر داشت. درواقع انتخاب نوع مناسب کرم پودر بر اساس چرب ، خشک ، نرمال و یا مختلط بودن است. اگر پوست چربی دارید ، باید از کرم پودرهای بدون چربی استفاده کنید و اگر پوستتان خشک است ، باید کرم پودری های دارای آب رسان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

یکی از بهترین ویژگی های کرم پودر با پوشانندگی بالا داشتن بافت سبک و پوشانندگی و دوام بالا است. کرم پودر اگر ترکیباتی شامل ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها داشته باشد بهتر است؛ چرا که چنین کرم پودر هایی موجب جوان سازی و رفع چین و چروک می شوند.

نکته مهم دیگر در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا وجود SPF مناسب محل زندگی و نوع پوست افراد است. بهتر است کرم پودری را انتخاب کنید که قابلیت محافظت از پوست شما را در مقابل خورشید دارا باشد ، به این دلیل که از صبح تا شب این کرم روی صورت شما است.

به طور کلی پوشانندگی بالا و ماندگاری خوب و بافت نرم و سبک جزو مهم ترین ویژگی های بهترین کرم پودر های بازار با پوشانندگی بالا هستند. یکی از نکات مهم برای انتخاب کرم پودر ها بافت سبک و مخملی کرم پودر است تا پوست شما را سنگین و خسته نکند. تنوع رنگ کرم پودر هم یک عامل مهم دیگر در انتخاب کرم پودر است.

همچنین بهتر است کسانی که پوست خشک و یا نرمالی دارند ، قبل از مصرف کرم پودر ، از مرطوب کننده و یا روغن های طبیعی استفاده کرده و پوست را زیرسازی کنند. اگر پوست شما چرب است ، کرم پودری را انتخاب کنید که پوستتان را مات کند. به خصوص برای ناحیه T صورتتان از پودر فیکس یا تثبیت کننده آرایش استفاده کنید.

معرفی 10 مدل بهترین کرم پودر خارجی

1. کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige

کرم پودر خارجی

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige جزو یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی موجود در بازار ایران است ، این کرم پودر پوششی صاف و یکدست روی پوست ایجاد کرده و بافت نرم و سبک آن باعث می شود که هیچگونه سنگینی روی پوست خود احساس نکنید. از ویژگی های قابل توجه این محصول استفاده از ترکیبات ضد پیری در آن است ، که به طور موثری از ایجاد چین و چروک های سطحی روی پوست جلوگیری کرده و در کاهش چین و چروک های موجود نیز موثر است.

2. کرم پودر بورژ وآ سری Air Mat مدل Beige 04

کرم پودر خارجی

کرم پودر بورژ وآ سری Air Mat مدل Beige 04 یک محصول باکیفیت از برند فرانسوی بورژوآ است. از ویژگی های اصلی این کرم پودر ماندگاری 24 ساعته آن است ، به این معنی که بعد از استفاده تا 24 ساعت بدون تغییر روی پوست باقی می ماند و به دلیل پوشانندگی مناسب تمام لک های و نواقص صورت را پوشش می دهد. کرم پودر Air Mat بورژوآ یک ضد آفتاب ملایم نیز به حساب می آید که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

3.کرم پودر فیت می میبلین

کرم پودر خارجی

کرم پودر فیت می میبلین یک پوشاننده بسیار مناسب برای پوست های نرمال تا چرب می باشد. فرمولاسیون نوین حاوی میکرو ذرات کرم پودر فیت می میبلین به خوبی منافذ و عیوب پوست را پوشش داد و نمایی سلامت به پوست می بخشد. کرم پودر فیت می میبلین دارای بافتی بسیار سبک و ابریشمی بوده و پوشش کاملی بر روی پوست ایجاد می نماید. این کرم پودر با ایجاد بافتی مات بر روی پوست درخشندگی و براقیت پوست را تنظیم نموده و منافذ باز پوست را کاهش می دهد.

4. کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر خارجی

اگر به دنبال یک کرم پودر خوب با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هستید ، کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد ، این کرم پودر علاوه بر پوشانندگی و ماندگاری مناسب ، به دلیل داشتن ترکیبات موثر آبرسان ، از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت پوست را تا 16 ساعت حفظ می کند. بافت نرم و سبک آن به هیچ عنوان پوست را اذیت نکرده و ویتامین های C ، B5، E استفاده شده در آن به تغذیه بافت پوست کمک می کنند.

5.کرم پودر ساتین گلدن رز

کرم پودر خارجی

ساتین ، یک کرم پودر بی نظیر برای تمامی بانوان مدرن و امروزی است ، که پوششی کامل و بی نقص برای پوستشان می خواهند. کرم پودر ساتین ، ظاهری یکدست و طبیعی به پوست می بخشد که در تمام طول روز ماندگاراست.

به علاوه دارای فیلترهای ارگانیک است که پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرده (spf15) و دارا بودن ویتامین ای با خواص آنتی اکسیدانی موجب تغذیه پوست می گردد.

 

6. کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

کرم پودر خارجی

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H در حجم های 30 میلی لیتری تولید شده و برای استفاده انواع پوست مناسب است. این کرم پودر تمامی نواقص پوست را پوشش داده و جلوه ای طبیعی و درخشان به پوست می دهد. کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H به دلیل داشتن ترکیبات آبرسان ، از خشکی پوست جلوگیری کرده و در طول استفاده وظیفه آبرسانی به پوست را انجام می دهد. این محصول به دلیل ماندگاری 24 ساعته و بافت نرم ، یک کرم پودر سبک برای مصرف روزانه نیز محسوب می شود.

7.کرم پودر مات این لی

کرم پودر خارجی

کرم پودر مات این لی ، با بافت سبک و درعین حال قدرت پوشانندگی بالا سبب می شود تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر باعث می شود تا چهره ی شما در تمام طول روز مات و طبیعی بماند و از ایجاد ظاهر براق به ویژه بر روی بینی و پیشانی جلوگیری می کند. مقاوم بودن در برابر گرما ، تعریق و رطوبت از دیگر مزایای کرم پودر این لی است.

8. کرم پودر لورآل سری True Match

کرم پودر خارجی

کرم پودر روغن آرگان آموتیا به صورت حرفه ای پوششی یکدست و بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می آورد. کرم پودر روغن آرگان آموتیا دارای بافت سبک فلوییدی بوده که برای تمامی پوست ها مناسب است و علاوه بر داشتن پوشانندگی بالا ، پوست شما را مغذی و آبرسانی می کند. کرم پودر روغن آرگان آموتیا خاصیت ضد پیری ، ضد التهاب دارد و از پوست شما در برابر آفتاب هم محافظت می کند. کرم پودر روغن آرگان آموتیا مورد تایید متخصصین پوست است و حاوی ویتامین E و روغن آرگان است. کرم پودر روغن آرگان آموتیا رنگی یکدست مات طبیعی به پوست می دهد. همچنین در برابر آب مقاوم است . کرم پودر روغن آرگان آموتیا روی حیوانات تست نشده است.

9.کرم پودر تیوپی Hi-Cover حجم 30میل مپ بوته

کرم پودر خارجی

این محصول کاملا مات ، بسیار سبک ، فاقد بو ، اسانس و پارابن بوده و با بهره گیری از فرمولاسیون خاص خود به خوبی چروک های روی سطح پوست را پوشانده ، آرایشی کاملا مات را ایجاد می کند. فناوری های به کار رفته و ویژگی های منحصر به فرد این کرم پودر عبارتند از :

-استفاده از پروتئین ابریشم : باعث افزوده شدن خواص مرطوب کنندگی و محافظت در برابر رادیکال های آزاد به آن می شود.

-عدم استفاده از چربی در تهیه این محصول : خالی بودن فرمولاسیون آن از هرگونه چربی باعث کمتر بسته شدن منافذ سطح پوست شده و آن را برای پوست های حساس و مستعد جوش ، ایده آل می کند.

-سبک بودن در عین پوشانندگی بالا : این محصول طوری طراحی شده است که با وجود پوشش بالا هیچگونه احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.

-سطح نهایی کاملا مات و مخملی : لایه فوق العاده سبک و مخملی ایجاده شده ، علاوه بر آنکه درخشش ناشی از چربی روی پوست را کاملا برطرف می کند ، آن را در برابر گرما و تعریق نیز مقاوم کرده به گونه ای که در تمام طول روز جلوه ای مات و بی نقص به پوست می بخشد.

-سازگاری عالی با پوست : مقاومت در برابر تغییر رنگ و سیاه شدن پوست و همچنین تکه تکه شدن آرایش

10.کرم پودر ترکیبی براق کننده هین

کرم پودر خارجی

کرم پودر ترکیبی براق کننده هین یک کرم پودر ترکیبی است و فقط کافی است مقدار کمی از آن را به کرم پودر دلخواهتان اضافه کنید تا به آن تأثیر درخشان کنندگی بدهید. رنگدانه های صدفی میکرونیزه شده به همراه مواد براق کوچک در ترکیب با کرم پودر ظاهری درخشان ، جوان و سالم به پوست می بخشند. فرمولاسیون سبک این محصول که سرشار از ویتامین ای است لایه اپیدرم پوست را به خوبی تغذیه کرده و آن را احیا می کند. کرم پودر ترکیبی براق کننده هین برای استروبینگ نیز کاملا مناسب است؛ وقتی از آن به طور مستقیم روی صورت استفاده کنید تأثیری مانند تأثیر یک سطح آینه زیبا را دارد و می توانید از آن مستقیما روی استخوان گونه ، کمان بالای لب ، کمان ابرو ، بینی و خط گردن استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو