معرفی بهترین سریال های سئو این گوک (Seo In-guk)

معرفی بهترین سریال های سئو این گوک (Seo In-guk)


منبع: پلازا

167

1401/9/10

10:10


معرفی بهترین سریال های سئو این گوک (Seo In-guk)

سئو این گوک یکی از ستاره‌های درخشان این روزهای کی‌دراما است. با معرفی بهترین سریال های سئو این گوک بازیگر و خواننده جذاب کره جنوبی همراه ما باشید. سریال برتر سئو این گوک کدام است؟

سئو این گوک (Seo In-guk) خواننده و بازیگر معروف کر جنوبی، متولد 23 اکتبر 1987 (1 آبان 1366) است. او فعالیت هنری خود را به عنوان خواننده در سال 2009 پس از موفقیت در یک مسابقه تلویزیونی تحت عنوان “Superstar K” آغاز کرد و با بازی در سریال آقای خورشید و پاسخ به 1997 در سال 2012 نیز پا به عرصه بازیگری گذاشت. سئو این گوک در طی این سال‌ها در ژانرهای مختلفی نقش‌آفرینی کرده است و توانسته است در هر نقشی طرفدارانش را هیجان‌زده کند. شما با تماشای کدام سریال با این بازیگر آشنا شدید؟ برترین سریالهای سئو این گوک را عناوین کمدی این بازیگر توانمند می‌دانید یا ترجیح می‌دهید او را در نقش‌های سرد و بی‌تفاوتی که در دو سال اخیر بازی کرده است ببینید؟ با پلازا همراه بمانید تا با بهترین سریال های سئو این گوک این هنرمند با استعداد بیشتر آشنا شویم.

فهرست مطالب:

بهترین سریال های سئو این گوک

بیایید برترین سریالهای سئو این گوک را از جدید به قدیم همراه با خلاصه داستان و بازیگرانشان مرور کنیم.

1. سریال نابودگر در خدمتگزاری حاضر است (Doom At Your Service)

بهترین سریال Seo In guk

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: کون یونگ ایل (Kwon Young-il)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: پارک بو یونگ، لی سو هیوک، کانگ ته او، شین دو هیون

سریال “ویرانگر در خدمت شما است” برای طرفداران ژانر فانتزی-رمانتیک یک پکیج کامل است. این سریال با داستانی متفاوت، تیمی از بازیگران فوق‌العاده جذاب و صد البته حضور سئو این گوک و نگاه‌های سرد و بی‌تفاوتش به عنوان “میول مانگ”، عزرائیلی که هر کجا که می‌رود عذاب و نابودی به بار می‌آورد اثری دیدنی و فراموش نشدنی برجای گذاشته است.

میول مانگ عزرائیلی است که سالیان سال زندگی کرده و هیچ چیز برایش اهمیتی ندارد تا اینکه با تک دونگ کیونگ (پارک بو یونگ)، دختر بیماری که از همه چیز خسته شده آشنا می‌شود و توجهش را جلب می‌کند. چرا؟ چون این دختر به‌جای دعا برای بهبودی‌اش با تمام وجود آرزو می‌کند دنیا نابود شود! و این دقیقا همان چیزی است که میول مانگ به دنبال آن است، نابودی دنیا. این آرزوی متفاوت درست در شبی که میول مانگ اجازه دارد هر آرزویی را که بخواهد برآورده کند، زندگی دونگ کیونگ و این عزرائیل را به یکدیگر گره می‌زند. سریال ویرانگر در خدمتگزاری حاضر است جدیدترین و بهترین سریال Seo In guk است.

2. سریال لبخند پرکشیده از نگاهت (The Smile Has Left Your Eyes)

پربیننده ترین سریالهای سئو این گوک

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: یو جه وون (Yoo Je-won)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • سایر بازیگران: جونگ سو مین، پارک سونگ وونگ، گو مین شی

سریال “The Smile Has Left Your Eyes” در واقع بازسازی سریال ژاپنی Sora Kara Furu Ichioku No Hoshi (2002) و از پربیننده ترین سریالهای سئو این گوک است. در این درام، سئو این گوک در نقش تیره‌ دیگری و به عنوان کیم مو یانگ، پسری سرد و مرموز بازی می‌کند. دست سرنوشت او را به سمتی می‌برد که به دختر خونگرمی به نام یو جین کانگ (جونگ سو مین) علاقه‌مند می‌شود و شروع به نشان دادن جنبه‌های نرم و معصوم خود می‌کند.

با این حال، وقتی او مظنون به درگیری در یک پرونده قتل حل نشده می‌شود، همه چیز بهم می‌ریزد چرا که کارآگاه مسئول حل پرونده برادر جین کانگ (پارک سونگ وونگ) است. سه نقش اصلی این درام در نقش‌های خود بی‌نقص هستند و شما را از همان ابتدا به سمت این داستان پیچیده می‌کشانند. کسی هست که این سریال را تماشا کرده باشد و چهره سئو این گوک و موهای یاقوتی‌اش را درحالی که به هر دری می‌زد تا بتواند کمی شادتر زندگی کند بخاطر نیاورد؟ به همین دلیل است که این درام سریال برتر سئو این گوک از نظر بسیاری از منتقدان است.

3. سریال لویی پادشاه خرید (Shopping King Louie) از برترین سریالهای سئو این گوک

سریال برتر سئو این گوک

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: لی سانگ یوب (Lee Sang-yeob)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • سایر بازیگران: نام جی هیون، یون سانگ هیون، ایم سه می

“لویی پادشاه خرید” یکی دیگر از سریال های با بازی سئو این گوک است که یک داستان سرگرم کننده در ژانر کمدی برای شما به ارمغان می‌آورد! سئو این گوک نقش لوئی، یک وارث ثروتمند و نازپرورده را بازی می‌کند. او به معنای واقعی عاشق خریدن لوازم لوکس است البته تا قبل از زمانی که حافظه خود را از دست بدهد. او طی یک حادثه هم حافظه‌اش را از دست می‌دهد و هم گم می‌شود. سپس با بوک شیل (نام جی هیون)، دختر جوان روستایی آشنا می‌شود که برای پیدا کردن برادرش به شهر آمده. این دو مسیرشان با هم یکی می‌شود و بوک شیل به لویی می‌آموزد که از داشتن یک زندگی ساده لذت ببرد.

اگر جزو افرادی هستید که با سریال‌های اخیر سئو این گوک که در آن‌ها نقش فردی بی‌تفاوت، جدی و سرد را بازی کرده است آشنا شده‌اید، به تماشای سریال لویی پادشاه خرید بنشینید تا مانند ما از اینکه این بازیگر چگونه می‌تواند در نقش‌های کمدی هم فوق‌العاده عمل کند متعجب شوید و همراه با این سریال بلند بلند بخندید و از تماشای ماجرای ساده و دیدنی لویی و بوک شیل لذت ببرید.

4. سریال سلام هیولا (Hello Monster) محبوبترین سریال سئو این گوک

بهترین فیلم سئو این گوک

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: نو سانگ هون (Noh Sang-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • سایر بازیگران: پارک بو گوم، جانگ نا را، چوی وون یانگ

آیا می‌دانستید که Seo In Guk در یک سریال فوق‌العاده هیجان‌انگیز در کنار پارک بو گوم همبازی بوده است؟ در سریال سلام هیولا که با نام “من تو را به یاد می‌آورم” نیز شناخته می‌شود، این گوک نقش یک پروفایلر نابغه را بازی می‌کند که به کره بازمی‌گردد تا برای گذشته‌ای که نمی‌تواند به خاطر بیاورد، پاسخی پیدا کند. او سپس با برادر کوچکترش لی مین (پارک بو گوم) دوباره ارتباط برقرار می‌کند، اما به زودی متوجه می‌شود که در واقع از نام جدیدی استفاده می‌کند، جونگ سون هو. دی او عوض گروه EXO نیز بخشی از بازیگران این سریال است!

در صورتی که به دلیل بیشتری برای تماشا نیاز داشتید باید بگوییم او در کنار کارآگاه چا جی آن (جانگ نارا) کار می‌کند، که در واقع او را در طول سال‌ها تحت نظر داشت و نگران وضعیت روحی او بود و حالا این دو سعی می‌کنند پرونده‌های قتلی را که به نظر می‌رسد به یکدیگر مرتبط هستند، حل کنند. با این حال، با نزدیک‌تر شدن به حقیقتی که به دنبال آن بوده‌اند، متوجه می‌شوند که همه دارند به دست فردی شرور بازی داده می‌شوند. سلام هیولا سریال برتر سئو این گوک در ژانر معمایی است.

5. سریال چهره پادشاه (The King’s Face) از بهترین سریال های سئو این گوک

سریال های با بازی سئو این گوک

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: یون سونگ شیک (Yoon Sung-sik)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • سایر بازیگران: جو یون هی، شین سونگ روک، لی سونگ جه

سریال چهره پادشاه تنها درام تاریخی سئو این گوک است که در دوره چوسون اتفاق می‌افتد. سئو این گوک نقش گوانگ های، فرزند نامشروع پادشاه را بازی می‌کند که سپس ولیعهد چوسون می‌شود. بزرگ شدن برای او آسان نیست زیرا تهدید به مرگ و رقابت با پدرش مانع از آن می‌شود که جایگاه واقعی خود را در تاج و تخت به‌دست آورد.

در این درام تاریخی، او به مدت 16 سال به عنوان یک شاهزاده نامشروع در دورانی پرتلاطم زندگی می‌کند. او با پدرش، پادشاه سئونجو، رابطه‌ای مشاجره آمیز دارد و آن‌ها هم در سیاست و هم در عشق رقیب یکدیگر می‌شوند. اگر می‌خواهید Seo In Guk را در لباس‌های تاریخی با چهره‌ای متفاوت ببینید، این سریال برای شماست. “چهره پادشاه” بر روی ولیعهد (غیر قانونی) چوسون، گوانگ های و نحوه استفاده او از چهره خوانی به عنوان ابزاری برای به قدرت رسیدن خود متمرکز است. با توجه به ماهیت سنگین‌تر درام، بازی او در اینجا جذابیت بیشتری دارد و از رام‌کام‌های سبک‌ترش فرمان‌برتر است و از برترین سریالهای سئو این گوک است. اجرای پرشور او حتی جوایز آخر سال را برای او به ارمغان آورد.

6. سریال پادشاه مدرسه (King of High School)

معروف ترین سریال سئو این گوک

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: یو جه وون (Yoo Je-won)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • سایر بازیگران: لی هانا، لی سو هیوک، لی یول اوم

به درام‌هایی درباره “تغییر مکان با شخص دیگر” علاقه دارید؟ پس سریال پادشاه مدرسه که از بهترین سریال های سئو این گوک است، دقیقا برای شماست! در سریال High School King Of Savvy، لی مین سوک (Seo In Guk) یک بازیکن نابالغ هاکی روی یخ در دبیرستان خود است. همه چیز به شدت تغییر می‌کند وقتی که او باید جای برادر بزرگترش را بگیرد و در کار جدیدش در مورد یک فناوری بزرگ وانمود کند که او است!

لی مین سوک پس از دریافت یک تماس مرموز از سوی برادرش، هویت هیونگ سوک را به عنوان یک مدیر عالی رتبه در یک شرکت فناوری اطلاعات می‌پذیرد. او در حالی که سعی می‌کند زندگی واقعی خود را دستکاری کند وارد دنیای بزرگسالان می‌شود و طبیعتاً در این راه با زنی زیبا آشنا می‌شود. منشی او که یک زن مسن‌تر با شخصیت عجیب و غریب است. این رام کام سرگرم‌کننده و دلپذیر به جنبه کمدی بازیگری Seo In Guk نور می‌تاباند.

7. سریال ارباب خورشید (Master’s Sun) از برترین سریالهای سئو این گوک

بهترین سریال های سئو این گوک

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: جین هیوک (Jin Hyuk)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • سایر بازیگران: سو جی ساب، گونگ هیو جین، کیم یو ری

سو جی ساب در نقش جو جونگ وون، مدیر عامل حریص یک شرکت بزرگ، و گونگ هیو جین در نقش تائه گونگ شیل، زنی که توانایی دیدن ارواح را دارد، بازی می‌کند. اما جالب اینجاست که ارواح اطراف گونگ شیل با لمس جونگ وون ناپدید می‌شوند! سئو این گوک در سریال ارباب خورشید نقش یک سرباز سابق ارتش کره جنوبی را بازی می‌کند که در نهایت به عنوان رئیس امنیت شرکت جونگ وون مشغول به کار می‌شود.

اولین فکری که هنگام فکر کردن به سریال ترسناک “Master’s Sun” به ذهن شما خطور می‌کند، احتمالاً شیمی نیروبخش بین شخصیت‌های گونگ هیو جین و سو جی ساب، و تمام سکانسی که از اپیزود اول تا آخر به همراه دارد است. با این حال، حضور سئو این گوک در نقش کانگ وو، دومین نقش اصلی که عاشق ته گونگ شیل (گونگ هیو جین) است و همیشه در کت و شلوارش فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد، در این سریال به اندازه کافی پررنگ هست تا نام این درام نیز در لیست برترین سریالهای سئو این گوک حضور داشته باشد.

8. سریال برتر سئو این گوک ؛ پاسخ به 1997 (Reply 1997)

محبوبترین سریال سئو این گوک

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: جونگ اون جی، لی سی اون، شین سو یول

چه کسی سری سریال‌های محبوب Reply را نمی‌شناسد؟ سریال Reply 1997 معروف ترین سریال سئو این گوک، در واقع اولین قسمت از این مجموعه اعتیادآور و دیدنی است و زندگی شش نوجوان را در بوسان در سال 1997 دنبال می‌کند. این درام سونگ شی وون (Jeong Eun Ji) طرفدار نسل اول کی پاپ را دنبال می‌کند. Seo In Guk نیز نقش دوست پسر شی وون را در دوران کودکی بازی می‌کند.

این یک بازگشت نوستالژیک به نسل اول کی پاپ و هر چیز دیگری از آن دوران است. اما حتی اگر در آن زمان یک کی پاپر نبودید، می‌توانید به راحتی از این درام با تمام قلب و گرمی‌اش قدردانی کنید. سئو این گوک نیمی از سریال نقش یون یون جائه را ایفا می‌کند و نیمی دیگر را در نقش دوست پسر سونگ شی وون، جونگ یون جی بازی می‌کند. دوستی قابل ربط آنها، احساسات فزاینده آنها نسبت به یکدیگر، و اراده آنها همه را درگیر می‌کند، و این به لطف شیمی آسان، باورپذیر و سوزان بین این دو بسیار دیدنی است. به همین دلیل سریال پاسخ به 1997 اولین سریال برتر سئو این گوک است.

سخن آخر

با معرفی بهترین سریال های سئو این گوک همراهتان بودیم. از بهترین فیلم های سئو این گوک نیز می‌توانیم شنای بدون نفس 2013 و خط لوله 2021 را نام ببریم. شما کدام نقش Seo In Guk را بیشتر از همه دوست دارید؟ بیشتر از دیدن او در کدام ژانر هیجان زده هستید و از نظرتان سریال برتر سئو این گوک کدام است؟ در قسمت نظرات پایین می‌توانید ما را آگاه کنید! در این مقاله نیز می‌توانید با جدیدترین سریال‌های کره ای 2022 آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو