بهترین ترفندهای رابطه: چطوری دل همسرتان را به دست آورید؟

منبع: گفتنی

61

1401/9/10

10:33


بهترین ترفندهای رابطه: یکی از کار هایی که آرزوی بسیاری از خانم ها هست نرم کردن دل شوهرشان است که چندان هم آرزوی محالی نیست که روش ها و ترفند های بسیار ساده ای نیز دارد زیرا دنیای زن ها سرشار از احساس و محبت و دنیای مرد ها در گرو استدلال های مردانه است …

بهترین ترفندهای رابطه: چطوری دل همسرتان را به دست آورید؟

بهترین ترفندهای رابطه: یکی از کار هایی که آرزوی بسیاری از خانم ها هست نرم کردن دل شوهرشان است که چندان هم آرزوی محالی نیست که روش ها و ترفند های بسیار ساده ای نیز دارد زیرا دنیای زن ها سرشار از احساس و محبت و دنیای مرد ها در گرو استدلال های مردانه است و در بیش تر مواقع احساسات زنانه پیروز بر منطق مردانه می شود.

پس شما می توانید با یاد گرفتن چند ترفند ساده دل همسر خود را به راحتی نرم کنید. در این مقاله از سبک زندگی به بررسی ترفند های نرم کردن دل همسر خواهیم پرداخت. با گفتنی همراه باشید.

 

بهترین ترفندهای رابطه: چطوری دل همسرتان را به دست آورید؟

 

سوالی که شاید ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر می کند این است که چگونه باید دل همسرم را به دست بیاورم؟ در ادامه به بررسی ترفند هایی که با استفاده از آن می توانید دل همسرتان را نرم کنید خواهیم پرداخت.

بهترین ترفندهای رابطه:

در زندگی زناشوییتان انعطاف پذیر باشید

بهترین ترفندهای رابطه: همیشه سعی کنید در زندگی با همسرتان رفتاری های متفاوتی داشته باشید به عنوان مثال همیشه مهربان و خوب نباشید یا همیشه یکنواخت و کسل کننده نباشید و با رفتار های جدید، پوشش جدید و زندگی جدید همسرتان را سورپرایز کنید تا متفاوت بودن خود را به همسرتان نشان دهید.

به حسادت های همسرتان توجه کنید

بهترین ترفندهای رابطه: اگر می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید و به جسادت های همسرتان توجه کنید به عنوان مثال از هیچ مردی پیش او تعریف نکنید و چیز هایی که از دیگران و غربیه ها یاد گرفته اید را پیش او با ناز و عشوه بیان نکنید با این که شاید همسرتان به شما عکس العملی نشان ندهد ولی پیامد های خوشایندی برایشان ندارد زیرا مردان در بسیاری از مواقع نمی توانند حسادت خود را بیان کنند اما در هر حالت حسادت می کنند و بیشتر مردان با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما به طور غیر مستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهند.

از احساسات او حمایت کنید

بهترین ترفندهای رابطه: در زندگی مردان مواقعی وجود دارد که برایشان بسیار بحرانی است و به یک پشتیبان نیاز دارند و اگر شما به عنوان یک جامی و پشتیبان کنار او باشید مطمئن باشید جایی در دل او خواهید داشت. شما در این مواقع نباید همسرتان را تنها بگذارید و باید همیشه در کنار او باشید.

آراسته باشید

بهترین ترفندهای رابطه: مردان دوست دارند همسر آراسته و خوش لباسی داشته باشد زیرا مردان به قوه بینایی خود متکی هستند بنابراین برای این که بتوانید دل همسرتان را نرم کنید باید به طاهر و تیپ خودتان برسید تا برای همسرتان بهترین باشید.

راز دار باشید

بهترین ترفندهای رابطه: همیشه در مورد راز های همسرتان امانتدار باشید و این راز ها، عیب ها و نقایص را برای هیچ کس مخصوصا والدین خودتان بازگو نکنید علاوه بر این اعتماد همسرتان را جلب کنید تا همسرتان بیش تر با شما راز هایش را بازگو کند همچنین شما باید پوششی بر عیب های همسرتان باشید.

برایش دست نیافتنی باشید

بهترین ترفندهای رابطه: همه مردان طالب چیز هایی هستند که به سختی به دست می آیند و دسترسی به آن ها مشکل است به طور کلی چیز هایی که به سختی به دست می آید ارزش بیشتری نسبت به چیز هایی که به راحتی به دست آمده است دارد به همین دلیل سعی کنید گاهی اوقات به دست نیافتنی باشید و گاهی تسلیم و گاهی انعطاف پذیر.

نیاز های اورا بشناسید

سعی کنید تمام نیاز های همسرتان را بشناسید و به تمام نیاز های جنسی، احساسی و فکری او پاسخگو باشید و در زمان مناسب با همه چیز هایی که در مورد او می دانید او را غافل گیر کنید.

برخی از ترفند ها هستند که می توانید با انجام دادن آن ها همسر خود را دیوانه خود کنید، در این مقاله به بررسی این ترفند ها خواهیم پرداخت.

بهترین ترفندهای رابطه:

برای همسرتان شنونده ی خوبی باشید و به حرف های او گوش فرا دهید.
شوهرتان را با هیچکس مقایسه نکنید.
با همسرتان به صورت چشمی ارتباط برقرار کنید.
همیشه او را مقصر ندانید.
رابطه جنسی منظمی داشته باشید.
از بحث با همسرتان دوری کنید.
نسبت به وضعیت روحی همسرتان حساس باشید.
سعی کنید همیشه پشتیبان او باشید و مانع پیشرفت او نشوید.
با انجام این کار ها می توانید به راحتی دل همسرتان را نرم کرده و او را دیوانه ی خودتان کنید. البته برای این کار عجله نکنید زیرا این ترفند ها در طولانی مدت در زندگی شما تاثیر خواهند گذاشت.

مطالب جالب برای دیدن:

علت عدم تمایل پسرها به ازدواج: چرا مرد مورد علاقه ام با من ازدواج نمی کنه؟!

حوه برخورد با افراد فضول: با یک فضول چطوری رفتار کنیم؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو