رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 که مد هستند

رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 که مد هستند


منبع: نم نمک

658

1401/9/10

12:23


رنگ های ترند پاییز و رنگ های ترند زمستان و رنگ های ترند پاییز و زمستان و امسال پاییز چی مده و امسال پاییز چی بپوشم و رنگ ترند امسال برای کاپشن و رنگ ترند امسال برای پالتو در نم نمک.

رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 که مد هستند

رنگ های ترند پاییز و زمستان امسال که مد هستند

ترندهای جدید رنگ لباس ، هر فصل در باند فرودگاه ها متولد می شوند ، اما تا زمانی که به خیابان ها قدم نگذارند ، نمی توان گفت واقعاً زنده هستند.به گفته استایلیست های بزرگ ، این فصل بهترین رنگ های مد پاییزی امسال روشن و زیبا هستند؛ از رنگ های پرتقالی سر تا پا و سبز لیمویی خوش طعم گرفته تا قهوه ای و خاکستری پاییزی کلاسیک. اگر خود را بیشتر یک رنگ مینیمالیستی می دانید ، بگذارید این پاییز همان فصلی باشد که شما از دایره امن خود خارج می شوید.

رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 که مد هستند

رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 که مد هستند

پالت رنگ پاییز امسال

رنگ های ترند پاییز

در این پالت ، رنگ هایی شاد و ماندگاری در کنار هم قرارگرفته اند که الهام بخش خلاقیت هستند. در ادامه انواع ترندهای رنگ لباس پاییزی را به صورت جداگانه معرفی می کنیم. آشنایی با این رنگ ها باعث می شود تا بتوانید بهترین استایل ممکن را در پاییز و زمستان داشته باشید.

آبی به آرامش نیمه شب های دریای اژه

رنگ های ترند پاییز

رنگ آبی دریای اژه در دو فصل گذشته به آرامی از باند فرودگاه ها شروع کرده و بعد وارد کت واک ها شده و در آخر به خیابان های شهر راه پیدا کرده است. دریای اژه از دریاهای اطراف مدیترانه است که میان دو کشور یونان و ترکیه (شبه جزیره یونان و آناتولی) قرارگرفته است. این رنگ تداعی کننده آبی دریای اژه است و ذهن هر شخصی را به سمت آرزوی سفر به آن منطقه می برد. برای ست کردن یک استایل زمستانی ، می توانید از این رنگ به عنوان یک لباس تک رنگ و از سایر تناژهای آبی برای سایر آیتم های استایل خود استفاده کنید. رنگ آبی یک انتخاب مناسب رنگ لباس برای پوست گندمی است و با ایجاد تضاد رنگ سرد و گرم ظاهر شما را بسیار جذاب می کند.

روز عالی پرتقالی

رنگ های ترند پاییز

این پاییز خود را غرق در نارنجی ها کنید. با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ لباس پاییزی خود این رنگ چشم نواز را شجاعانه حتی در کل استایل خود استفاده کنید. اگر دوست ندارید در یک جکع بسیار تمایز و شاخص به نظر برسید ، می توانید این رنگ را در اکسسوری های خود به کار ببرید. اگر نارنجی های روشن باب میل شما نیست می توانید با الهام از غروب تابستان از تناژهای تیره تر رنگ پرتقالی استفاده کنید. پرتغالی بهترین انتخاب رنگ لباس برای پوست روشن است.

استایل امیدبخش

رنگ های ترند پاییز

این رنگ دوستانه ، شاد در روزهای سرد و تاریک نویدگر یک روز آفتابی یا آینده ای روشن است. علاوه بر این تداعی کننده بهار ، پیک نیک و نرگس های تازه جوانه زده نیز است. زردهای ملایم در پاییز امسال به تقلید از تغییر رنگ برگ های پاییزی جای خود را در رنگ لباس ما باز کرده اند. بهترین راه برای ست کردن لباسی به این رنگ ، استایل کردن آن با رنگ های خنثی کلاسیک پاییزی مانند خاکستری روشن و قهوه ای کم رنگ است که در نهایت آن را به یک ترکیب فوق العاده پاییزی تبدیل می کند.

هم رنگ طبیعت باش

رنگ های ترند پاییز

لپرچوان در لغت به معنی جن کوچک در افسانه های ایرلندی است که بر طبق آنها هر کسی که آن را گرفتار می کرد ، می توانست به گنج نهفته ای دست پیدا کند. این رنگ روشن و شاد ، یادآور و نماد افسانه های فرهنگ مردم ایرلندی است. برای ایجاد یک استایل زیبا و باشکوه ، می توانید این رنگ را با تناژهای مختلف آبی ترکیب کنید.

به رنگ یک باربی

رنگ های ترند پاییز

به لطف ظهور ژانر باربی و خبر پیش تولید جدیدترین فیلم باربی در سال جاری ، صورتی تند قطعا لحظه های اوج خود را سپری می کند و در میان شیک ترین افراد دنیای مد مورد توجه قرار گرفته است. حالا اگر گفتید قهرمان یک استایل صورتی باربی کیست؟ آفرین یک جفت شلوار چرمی صورتی تند

این تناژ از رنگ صورتی پرجنب وجوش ، جسورانه و جذاب است. می توانید این رنگ را با رنگ های صورتی تیره نیز ترکیب کنید. در انتخاب رنگ لباس هم می توانید این رنگ را با یک کت طوسی یا جین تیره ترکیب کنید تا یک استایل غیرمنتظره و درعین حال مناسب برای پاییز خود بسازید. صورتی تند یک پیشنهاد خوب برای انتخاب به عنوان رنگ لباس مناسب پوست سبزه باشد.

صورتی کم رنگ یا روزت رنگ پریده

رنگ های ترند پاییز

رنگی دوست داشتنی ، عاشقانه و ملایم که شما را یاد پتوی کودکیتان می اندازد که می توانستید در اطراف خود بپیچید و در روزهای بارانی گرم شوید. می توانید ترند بودن این رنگ لباس آرام را در رنگ لباس تا رنگ موی سلبریتی ها ببینید. این رنگ بسیار مناسب رنگ لباس برای پوست تیره است و با تضاد ملایمی که با رنگ پوست ایجاد می کند استایل شما را به حد کمال می رساند.

قهوه ای شتری

رنگ های ترند پاییز

این رنگ لباس ترندی و پرطرفدار ، القاکننده گرما و حسی حمایت گر بودن است. ترکیب این رنگ با لباس های چرم مختلف جلوه ای زیبا به استایل شما ، به خصوص در پاییز می بخشد.

آتشفشان قرمزها

رنگ های ترند پاییز

وقتی صحبت از رنگ های پاییزی می شود ، قرمز رنگی است که همیشه در ترکیب ها قرار می گیرد و به استایل شما گرما و انرژی می بخشد. علی رغم جنب وجوش زیاد ، این رنگ لباس برای پاییز امسال با اکثر رنگ های خنثی گرم ، آبی تند و حتی زرد و نارنجی به خوبی ست می شود. علاوه بر این ها ترکیب رنگ قرمز با مشکی استایلی شیک و جذاب برای شما می سازد. قرمز آتشفشانی بسیار ایده آل به عنوان انتخاب رنگ لباس برای افراد سفید پوست است تا با انرژی بی حد خود به ظاهر آن ها نشاط بیافزاید.

قهوه ای هرچه تیره تر بهتر

رنگ های ترند پاییز

این رنگ نمادی از پوست ریشه درخت ساسافراس است و حس علاقه به طبیعت را منتقل می کند. قهوه ای در پاییز بیش ترین استفاده را دارد ، مخصوصاً در استایل های تک رنگ. درواقع رنگ های مختلف قهوه ای ، تناژ رنگی مخصوص پاییز به حساب می آیند. این موضوع را می توانید در هفته مد نیویورک به وضوح مشاهده کنید.

رنگ های کلاسیک اصلی پاییز و زمستان امسال

در ادامه گروهی از رنگ لباس پاییزی خنثی و کلاسیک را خواهید دید که می توانید مطمئن باشید که هیچ گاه از مد نمی افتند.

سفید کرم نارگیلی

رنگ های ترند پاییز

رنگ سفید کرمی بدون فصل است ، اما این سفیدهای پاییزی کمی خامه ای تر هستند. مانند اگر در فکر استفاده از این رنگ لباس هستید خرید بافت های ست با این رنگ را در اولویت قرار دهید. این رنگ لباس در تناژی بین سفید و کرم قرار می گیرد.

خاکسترهای تیره جذاب

رنگ های ترند پاییز

یکی دیگر از ترندهای پرتکرار رنگ لباس پاییزی خاکستری تیره ، رنگی خنثی و آرام و شیک است که از لحاظ روانشناسی به انسان آرامش و حس اعتماد می دهد. رنگ خاکستری از پیروز های دنیای مینیمال در پاییز امسال است. امکان ندارد که بدون رنگ خاکستری ترندهای رنگ لباس پاییزی را جمع بندی کنیمبا توجه به خنثی بودن این رنگ ، به راحتی با تمامی رنگ های دیگر ست می شود. حتی می توانید این رنگ را با مشکی نیز ترکیب کنید و استایلی جذاب در پاییز و زمستان داشته باشید.

بژ بلوند همیشه ماندگار

رنگ های ترند پاییز

این رنگ متمایل به سفید است و علاوه بر جهانی و فراگیر بودن ، حس بی پایان و جاودانگی را القا می کند. رنگ سویا به شلوارهای کمر دار ، بافت ها و کت های پشمی جلوه جذابی می دهد.

سبز زیتونی شیک و با وقار

رنگ های ترند پاییز

سبز زیتونی رنگی غنی ، خوش رنگ و نماد رشد است. استفاده از کت ، ترنچ ، کاپشن یا پافر با این رنگ بسیار چشم گیر و برای پاییز مناسب است. شما می توانید در یک استایل ، این رنگ را با رنگ های نارنجی و مشکی هم ترکیب کنید. این رنگ جذاب و شیک یک انتخاب خوب برای انتخاب به عنوان رنگ لباس مناسب افراد چاق است چراکه تناژ تیره دارد و اندام شما را باریک تر نشان می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو