بوقلمون در فال قهوه

بوقلمون در فال قهوه

همواره انسان برای آگاهی از رویدادهایی که در آینده رخ میدهد، مشتاق بوده و کوشیده است تا هر چه زودتر به آن ها دست یافته و بتواند آینده را به نحو احسن مدیریت نماید. فال گرفتن یکی از انواع آگاه سازی از رخدادهای روزهای آینده به شمار می رود که از دیرباز مرسوم بوده و از سرگرمی های بسیار جالب برای انسان به شمار می رفته است و البته همچنان طرفداران زیادی در اقصی نقاط جهان به خود اختصاص داده است. تاریخچه هنر فال بینی به چین باستان و قرن ها پیش بر می گردد، که مراسم مخصوص نوشیدن چای توسط راهبان بودائی انجام می شده است. به این ترتیب که پس از نوشیدن چای، نحوه قرار گرفتن تفاله ها در ته فنجان را خوانده و آنها را به اتفاقاتی در آینده نسبت می دادند. اما امروزه مراسم دیدن ته فنجان قهوه در هر محفل و مجلسی موجبات سرگرمی افراد را فراهم می آورد. هر شکلی در ته فنجان یک نماد و نمایانگر اتفاق خاصی در آینده خواهد بود.با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت آلامتو تفسیر بوقلمون در فال قهوه را بررسی کرده و به جزئیات بیشتر آن بپردازیم.

 

فال حافظ اصلی


معنی بوقلمون در فال قهوه

به طور کلی رویت پرنده در فال قهوه تعبیر و تفسیر مثبتی در پی دارد. بوقلمون نیز نماد بال در فال قهوه نمایانگر سعادت و خوشبختی است. اما ممکن است این نقش بسته به حالت بوقلمون تعابیر متفاوتی داشته باشد. به هر حال تعبیر کلی تصویر بوقلمون در ته فنجان قهوه نماد سود و منفعت و سعادت و نیکبختی خواهد بود. ناگفته نماند در برخی منابع از بوقلمون را نماد فردی متقلب عنوان کرده اند البته نمادهای اطراف می تواند کمک به سزایی در ارائه تفسیر مناسب به شما داشته باشد. برخی مفسرین تفسیر نقش بوقلمون را نماد غرور و افتخار و اعتماد به نفس دانسته و رویت آن در فنجان قهوه را موفقیت های اخلاقی و معنوی تعبیر نموده اند.


معنی بوقلمون در حال پرواز در فنجان قهوه

چنانچه بوقلمون در فنجان قهوه با بال های باز دیده شود بیانگر این است که در آینده ای نه چندان دور به خوشنامی و شهرت خواهید رسید. نقش بوقلمون در ته فنجان دلالت بر حمایت معنوی و مادی شما از جانب اطرافیان و خانواده دارد.

همچنین بخوانید: فال سرنوشت واقعی

معنی بوقلمون در فال قهوه در بالای فنجان

البته که محل رویت نقش بوقلمون در فنجان برای تفسیر و تعبیر آن اهمیت بسیاری برای مفسر فال دارد. نقش‌ بوقلمون در بالای فنجان از رویدادهای آینده خبر می‌دهد. از آنجا که انسان ذاتا نسبت به آینده و اتفاقات آن کنجکاو است شکل بوقلمون در بالای فنجان مورد پسند بیشتر افراد است چرا که آگاهی بر روزهای آینده به آنها کمک می کند تا مدیریت اتفاقات را به دست بگیرند.


معنی بوقلمون در فال قهوه در وسط فنجان

شکل بوقلمون در میانه فنجان به زمان حال نسبت داده می‌شود. شایان ذکر است زمان حال مطلقا محدود به امروز نمی شود، بلکه مقصود از زمان حال آینده‌ ای نه جندان دور، پیرامون زمان حال محسوب می شود.

همچنین بخوانید: خرگوش در فال قهوه

معنی بوقلمون در فال قهوه


معنی بوقلمون در فال قهوه در پایین فنجان

نقش بوقلمون که در ته فنجان دیده شود، دلالت بر زمان گذشته دارد و معمولا به خانه و روابط خانوادگی و خویشاوندان نسبت داده می شود. علاوه بر آن که نقوش در کدام قسمت فنجان قهوه ظاهر شده‌ باشند، اندازه اشکال نیز اهمیت بسیاری دارد. هرچقدر نماد واضح تر و بزرگتر باشد، اهمیت آن بیشتر بوده و احتمال بیشتری برای رخ دادن وجود خواهد داشت.