رنگ های مناسب فصل پاییز برای لباس

رنگ های مناسب فصل پاییز برای لباس


منبع: نم نمک

107

1401/9/10

12:36


رنگ های مناسب فصل پاییز و بهترین رنگ های مناسب فصل پاییز و لباس مناسب فصل پاییز و رنگ پاییز امسال و رنگ های پاییزی برای ناخن و رنگ های پاییزی برای نقاشی‫ و طبیعت فصل پاییز و ترکیب رنگ های پاییزی و رنگ های مناسب پاییز و زمستان و میوه های فصل پاییز در نم نمک.

رنگ های مناسب فصل پاییز برای لباس

رنگ های مناسب فصل پاییز چیست؟

بعضی ها عاشق پاییز و زمستان هستند. آن ها از لباس های مربوط به این فصول خوششان می آید و عاشق ترکیب کردن رنگ های مختلف و جذاب برای استایلشان هستند. کلاه ، کت ، شال ، پولیورها و ژاکت های بافت با رنگ های متنوع سررسیده اند و پاییزدوستان را خوشحال می کنند.

رنگ های مناسب فصل پاییز برای لباس

رنگ های مناسب فصل پاییز برای لباس

در این مقاله از نم نمک ، رنگ های مناسب لباس برای پاییز را با هم مرور می کنیم. بعد به سراغ رنگ هایی می رویم که در کنار هم پالت جذابی می سازند و استایلی چشم نواز برایمان فراهم می کنند و ترکیب چند رنگ را به طور خاص برای پوشیدن در پاییز توصیه می کنیم.

زرد؛ مگر پاییز بدون رنگ زرد هم داریم؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

زرد از رنگ های غالبی است که در فصل پاییز دیده می شود. نشاط این رنگ در فصل هایی مانند پاییز و زمستان که هوا تیره تر و روزها کوتاه تر است ، تضاد خوب و مناسبی ایجاد می کند و انگار حضورش در فصل هایی که به درخشش بهار و تابستان نیستند ، کمی لازم به نظر می رسد.

رنگ زرد را به کمد لباس های پاییزی تان اضافه کنید و حواستان باشد که آن را با رنگ های خنثی ترکیب کنید. زرد طیف های متنوعی دارد. هماهنگ کردن آن با رنگ مشکی هم همیشه جواب می دهد.

قرمز شرابی؛ مگر نمی خواهید شیک و خاص باشید؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

قرمز شرابی از آن طیف های رنگ قرمز است که همه را راضی نگه می دارد و با پوست بیشتر افراد در هماهنگی است. هم کسانی می توانند آن را بپوشند که پوست تیره تری دارند و هم سفیدترها. این رنگ را برای لباس بخش های مختلف استایلتان انتخاب کنید و ببینید که نتیجه بسیار راضی کننده است.

یقه اسکی شرابی را فراموش نکنید. اگر یقه اسکی با اندامتان هماهنگ است ، حتما یکی به رنگ شرابی برای خود تهیه کنید. یادتان باشد که این رنگ برای کیف و کفش هم گزینه خوبی در پاییز است. نیم بوتی به این رنگ بسیار شیک و خاص می شود.

صورتی؛ مگر می شود از ملاحت و دلنشینی صورتی گذشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

صورتی از آن رنگ های جذابی است که برای تمام فصول می تواند در استایل نقش آفرینی کند. این رنگ هم ملیح است و هم پر از ملاحت و لطافت. وجود لباس صورتی برای کمد هر خانم یا آقایی ضرورت دارد. این رنگ را می توان با انواع رنگ های زیبا و جذاب هماهنگ کرد.

برای پاییزتان هم تکه ای لباس صورتی فراهم کنید. ترکیب آن با جین که فوق العاده می شود. اگر به دنبال استایل هایی با رنگ های متفاوت هستید هم می توانید روی صورتی ، حسابی حساب کنید. چون با طیف وسیعی از رنگ ها هم خوانی دارد.

قرمز؛ مگر می شود از جذابیت قرمز گذشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

قرمز را فراموش نکنید. هیچ گاه زیبایی این رنگ جذاب را دست کم نگیرید. پاییز و زمستان هم که فرامی رسند ، حضور قرمز از همیشه ضروری تر می شود. برای مثال ، کت یا پالتویی به این رنگ را در نظر بگیرید و به زمستان ها و روزهای پاییزی تان رنگی جذاب اضافه کنید.

قرمز طیف های مختلفی دارد. بنا به اینکه کدام رنگ این طیف ، بیشتر با پوستتان هماهنگ است ، مورد مناسب را انتخاب کنید و برای کت ، سوئیشرت یا هر بخش دیگری از استایل روی این رنگ حساب کنید.

سبز؛ مگر می شود طراوت سبز را در پاییز کنار گذاشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

در پاییز و زمستان از سبزی طبیعت اطرافمان کم می شود. وجود چنین رنگی در استایل باعث می شود که در پالت رنگ هایی که مقابل دیده هایمان می آیند ، تعادل و تناسب بیشتری به وجود آید.

رنگ سبز هم در طیف های مختلفش زیباست. سبز پررنگ را برای شلوار یا یقه اسکی و حتی کیف و کفشتان در نظر داشته باشید. شلوار سبز هم انتخاب جذاب و متفاوتی است. اگر به دنبال تدارک دیدن تیپی خاص هستید ، به آن هم فکر کنید.

خردلی؛ مگر می شود از رنگ های متنوع گذشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

خردلی تقریبا از طیف های زرد به حساب می آید. خردلی گرما و نشاط زیادی دارد که مناسب فصل های سرد سال است. برای کیف ، کفش ، اکسسوری های مختلف و بخش های گوناگون استایلتان به خردلی فکر کنید.

حتی اگر می خواهید که پالتو و کاپشن بخرید و رنگی متنوع برای امسال به تن کنید هم به فکر خردلی باشید. شاید در نگاه نخست ، فکر کنید که خردلی به سختی با رنگ های مختلف هماهنگ می شود اما این طور نیست. ترکیبش با جین هم که عالی از کار درمی آید. نظرتان چیست؟

شتری؛ مگر می شود از این رنگ کلاسیک در استایل پاییزی گذشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

رنگ شتری هم از رنگ های مناسب لباس برای پاییز است. این رنگ جذاب می تواند در استایلی مونوکروم بسیار زیبا جلوه کند؛ یعنی سرتاپا را به همین رنگ بپوشید. کیف و کفش شتری هم که از انتخاب های کلاسیک و رایج برای استایل پاییزی و زمستانی است.

شتری رنگی تقریبا خنثی است و با رنگ های متنوع و مختلف بسیاری هماهنگ می شود. با خرید پالتو ، یقه اسکی یا دامن و بخش های دیگر لباس ، این امکان برایتان وجود دارد که سِت های لباس متنوعی بپوشید.

سبز زیتونی؛ این رنگ چشم نواز را دریابید

رنگ های مناسب فصل پاییز

سبز زیتونی رنگ جذابی است. در میان رنگ های مناسب لباس برای پاییز از این رنگ هم زیاد استفاده می شود. سبز زیتونی تقریبا به تمام طیف های رنگ پوستی هم می آید و با آن ها مناسب است. ترکیبش با قهوه ای کم نظیر و فوق العاده از کار درمی آید.

سبز زیتونی را برای بخش های مختلف استایل انتخاب کنید. برای مثال ، اگر سرهمی به اندامتان می آید ، سرهمی زیبایی با رنگ سبز زیتونی برای خود تهیه کنید و ببینید که چه استایل خوبی پیدا خواهید کرد. این استایل در عین سادگی ، خاص هم هست.

آبی/خاکستری؛ مگر می شود از این رنگ پرکاربرد گذشت؟

رنگ های مناسب فصل پاییز

رنگ آبی/خاکستری هم رنگ آسمان پاییز است؛ آسمانی که دلش پُر است و گاهی می بارد و گاهی سکوت می کند (چقدر ادبی شد!). این رنگ هم می تواند گزینه مطلوبی برای بخش های مختلف استایل پاییزی تان باشد و شما را حسابی شیک کند.

آبی/خاکستری هم می تواند در طیف رنگ های خنثی قرار بگیرد. داشتن لباس هایی به این رنگ برای شما امکان ترتیب دادن ست های متنوع و متعدد را فراهم می کند.

پالت های رنگی استایل پاییزی را دریابید

در این بخش از بررسی استایل های پاییزی در نم نمک می خواهیم از پالت های رنگی مناسب برای این فصل بگوییم. به دنبال رسیدن به بهترین رنگ های مناسب لباس برای پاییز به انتخاب های متنوع نگاهی داشته باشید تا به گزینه دلخواهتان برسید.

پالت رنگی با تم پاییز

رنگ های مناسب فصل پاییز

این پالت رنگی را در نظر بگیرید و برای استایل های پاییزی و زمستانی تان از آن استفاه کنید. این روزها ، دیگر زمستان ها و پاییزهای شهرهای ایران چندان پربرف و باران نیستند اما همچنان بوت ها و نیم بوت ها می توانند استایلتان را شیک و زیبا کنند. قبول دارید؟

پالت رنگی کلاسیک

رنگ های مناسب فصل پاییز

از رنگ های مناسب لباس برای پاییز که پیش تر معرفی کردیم ، برای ترتیب دادن استایلی کلاسیک استفاده کنید و تیپی مانند ترکیب تصویر بالا برای خود ترتیب بدهید. پالتوهای بلند و استفاده از رنگ های روشن و تیره در کنار هم می تواند همیشه نتایج خوب و قابل قبولی داشته باشد.

پالت رنگی شکلاتی ، آبی و سبز؛ ترکیب شیک همیشه برنده

رنگ های مناسب فصل پاییز

این ترکیب رنگی زیبا هم می تواند سبزی و طراوتی که در پاییز و زمستان کمتر می شود به چشم ها و استایلتان تقدیم کند. همچنین گرمای رنگ شکلاتی در کنار سردی رنگ آبی ترکیب همیشه شیکی است که چشم نوازی اش ردخور ندارد.

ترکیب زیبای خاکستری و خانواده بنفش

رنگ های مناسب فصل پاییز

این استایل را در نظر بگیرید ، ترکیب پالت رنگی آن بسیار جذاب است. تلفیق رنگ هایی که مکمل هم هستند از هنرهای ترتیب دادن استایلی موفق است. هرچقدر چشمتان با ترکیب های چشم نواز بیشتر آشنا باشد ، انتخاب های بهتری هم برای تیپ خودتان خواهید داشت. کنار هم قرارگرفتن دو رنگ بنفش و خاکستری همیشه نتایج خوبی به همراه دارد. جالب آن است که طیف های مختلف این دو رنگ هم همیشه در کنار هم دیدنی می شوند.

یک ترکیب رنگی گرم و پرشور

رنگ های مناسب فصل پاییز

رنگ های گرم و شاد هم می توانند انتخاب هایتان در پاییز طلایی باشند. گرمای استایل و سرمای هوا با هم جور درمی آیند. قرمز شرابی را که پیش تر معرفی کردیم در استایل بالا به خوبی در کنار رنگ های دیگر نشسته است. روزهای کوتاه پاییزی کم هیجان تر از تابستانند اما با داشتن استایل های شاد و گرم می توانید رمق بیشتری به آفتاب سرد پاییزی بدهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو