همسر اول دوم گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟

منبع: شبونه

10

1401/9/10

17:17


همسر گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟ ماجرای ازدواج های گلشیفه فراهانی بازیگر را در ادامه بخانید. همسر گلشیفته فراهانی کیست گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران زن سابق سینما و تلویزیون ایران بوده که به خارج از کشور مهاجرت کرده و حالا چند سالی است در فرانسه زندگی می کند. او با فیلم …

همسر گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟

همسر گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟ ماجرای ازدواج های گلشیفه فراهانی بازیگر را در ادامه بخانید.

همسر گلشیفته فراهانی کیست

گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران زن سابق سینما و تلویزیون ایران بوده که به خارج از کشور مهاجرت کرده و حالا چند سالی است در فرانسه زندگی می کند.

او با فیلم سینمایی درباره الی موفق شد گام مهمی را در سینما بردارد فیلم های میم مثل مادر و ماتیک از جمله کارهایی بود که خانم گلشیفته فراهانی در ایران انجام داد و مورد توجه علاقه مندان به سینما قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی همیشه به عنوان یک بازیگر با استعداد در کشور تحسین می شد اما به یکباره تصمیم گرفت ایران را ترک کند و در سینمای هالیوود به فعالیت بپردازد.

بعد از مدتی تصاویر عجیبی از گلشیفته فراهانی بر روی یک مجله فرانسوی قرار گرفت تصاویر برهنه این بازیگر جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد و خانواده‌اش مدتی سکوت کرده و مصاحبه انجام ندادند.

گلشیفته فراهانی خواهر شقایق فراهانی دیگر بازیگر کشورمان بوده که در تلویزیون و سینما در حال حاضر فعالیت دارد.

درباره ازدواج های گلشیفته فراهانی خبرهای زیادی منتشر شده است او تا به حال چندین بار وارد روابط مختلف شده و خبر ازدواج او چند بار در رسانه‌های خارجی منتشر شده است که گویا حالا طلاق گرفته و مجرد است.

همسر گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟

ازدواج اول گلشیفته فراهانی + طلاق

گلشیفته در سال 1382 وقتی 20 ساله بود در فیلم «بابا عزیز» با همسرش امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم و مترجم بود آشنا و بعد از چند ماه ازدواج کردند

این دو حتی دوسال بعد از خروج از کشور نیز با هم بودند اما در سال 91 بدون دلیل خاصی ، از یکدیگر طلاق گرفتند.

همسر گلشیفته فراهانی کیست چند بار ازدواج کرده است؟

ازدواج دوم گلشیفته فراهانی + طلاق

دو سال بعد از طلاق در سال 1393 گلشیفته فرهانی با همسرش کریستوس دورجه واکر (Christos Dorje Walker) روانشناس استرالیایی ازدواج کرد

این زندگی هم در نهایت سال 96 بخاطر شرایط کاری و سفرهای زیاد گلشیفته به جدایی ختم شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو