عجیب ترین ابرشرور های دی سی از نگاه سایت فیگار

عجیب ترین ابرشرور های دی سی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

14

1401/9/10

21:06


هواداران دی سی به دنبال این هستند که بدانند عجیب ترین ابرشرور های دی سی چه شخصیت‌هایی هستند ما آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

عجیب ترین ابرشرور های دی سی از نگاه سایت فیگار

هواداران دی سی به دنبال این هستند که بدانند عجیب ترین ابرشرور های دی سی چه شخصیت‌هایی هستند ما آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

گاهی اوقات به نظر می‌رسد که سازندگان دی سی کامیکس نمی توانند از برخی از عجیب ترین ایده های خود برای خلق شخصیت‌های فوق العاده استفاده نکنند. کمپانی‌های بزرگ کمیکی DC و Marvel به دنبال ایجاد شخصیت‌های جدید هستند که در این هنگام عجیب ترین ابرشرور های دی سی را خلق می‌کنند که بسیار قابلیت‌های متفاوتی را دارند.

ابر شرور های عجیب غریب دی سی بر اساس ضاهر، قابلیت‌ها، سلاح‌هایی که استفاده می‌کنند و سایر موارد در دسته عجیب ترین شرور های DC قرار می‌گیرند که با بقیه ابر شرور‌ها بسیار متفاوت هستند.

معرفی عجیب ترین ابرشرور های دی سی

  • برترین ابر شرور های عجیب dc

در ادامه قرار است چند تا از عجیب ترین ابرشرور های دی سی را نام ببریم:

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

به نظر می‌رسد که افراد شرور هر چه یک برند کمیک توسعه‌ یافته‌تر می‌شود، به چیزهای عجیب و غریب دست می‌یابند. از انتقام‌جویی‌های شخصی علیه موهای صورت گرفته تا شیفتگی به پرواز بادبادک، برخی از بهترین ابرشرور های عجیب DC آنقدر خاص هستند که کاملاً عجیب به نظر می‌رسند.

Calendar Man

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

هر ابرشرور DC حقه یا موضوع خود را دارد، درست مانند تعطیلات شاخص سال. اما، یک ابرشرور خاص تصمیم گرفت حیله خود را در تمام تعطیلات شاخص سال انجام دهد. با ماه‌های سال که دور سرش خالکوبی می‌شود، Calendar Man که جزء ابر شرور های عجیب غریب دی سی است به تعطیلات مختلف در طول سال وسواس دارد و جرم خود را حول آن‌ها متمرکز می‌کند. امروزه این شخصیت مفهومی تاریک‌تر دارد؛ اما او به‌عنوان یک بدجنس شوخ طبع شکل گرفت که لباس‌های جداگانه‌ای دارد و مطابق با هر تعطیلاتی شرارت های مخصوص خودش را خواهد داشت.

Kite Man

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

بادبادک برای برخی افراد سرگرمی دوران کودکی است؛ اما برای Kite Man تمام هویت او میباشد. Kite Man جزء عجیب و غریب ترین ابر شرور های DC است که اخیراً پس از اینکه یکی از شخصیت‌های جانبی مورد علاقه طرفداران در هارلی کویین قرار گرفته بود، رنسانس پیدا کرده به حدی که اکنون در حال ساخت سریال اسپین‌آف خود است.

Kite Man یکی دیگر از ابرشرورهای DC است که به‌عنوان یک شوخی برای طرفداران فرهنگ پاپ شروع شد. نام او، چارلز “چاک” براون، ادای احترام به  قهرمان مشهور Peanuts است. او به طور معمول درخشان ترین لامپ در بسته نیست و عشق او به بادبادک‌ها به جای تهدید، دوست داشتنی است.

Captain Cold

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

اگرچه لئونارد اسنارت در Arrowverse ظاهری عجیب و جالب داشت که به او انرژی شخصیت اصلی می‌داد؛ اما منشأ او در کمیک‌ها کمی عجیب است. اگر طرفداران کمیک دی سی کلمات “سرد” و “شرور” را می‌شنیدند، به طور خودکار به آقای فریز فکر می‌کردند که به‌نظر می‌رسد Captain Cold جزء عجیب ترین شرور های DC است که نسخه کمتر جالبی از او در کمیک‌ها می‌باشد.

اسنارت پس از کار با پدربزرگش بر روی یک کامیون یخ، از پدر بدرفتار خود فرار می‌کند و زندگی جنایتکارانه‌ای را آغازخواهد کرد. او که می‌خواهد فلش را شکست دهد، با یک سلاح به آزمایشگاه سیکلوترون می‌رود و متوجه می‌شود که در ترکیب با سیکلوترون، اسلحه‌اش هوا را منجمد می‌کند و در نتیجه تبدیل به Captain Cold می‌شود.

The Heckler

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

هکلر یکی از برترین ابر شرور های عجیب dc است که کمتر شناخته شده؛ اما به دلیل ماهیت عجیبش پتانسیل نمایش بزرگ و سرگرم کننده را دارد. در مورد انگیزه او برای مبارزه با قهرمانان یا شخصیت شرور اطلاعات زیادی در دست نیست. هکلر که «باگز بانی ابرشرورها» نامیده می‌شود، هیچ ابرقدرت واقعی ندارد.

درعوض، او با طعنه و توهین هدفمند با ابرقهرمانان مبارزه می‌کند، و اغلب آن‌ها را وادار می‌کند که به‌طور مؤثر خودشان را شکست دهند. در زمان بیکاری، او صاحب یک غذاخوری است و دقیقاً برعکس The Heckler می‌باشد. در حالی که این شخصیت شرور با اعتماد به نفس و شوخ است؛ اما هویت واقعی او، استو مقعدی است و به‌راحتی ناامید می‌شود.

Javelin

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

پرتاب نیزه یک ورزش المپیکی است که عموماً شناخته شده و مورد احترام است؛ اما به‌عنوان یک هویت فوق شرور چندان منطقی نیست. با این حال، این دقیقا همان چیزی است که گونتر براون، قهرمان سابق المپیک آلمان، شخصیت شرور خود را در اطراف آن متمرکز کرد.

Javelin بهترین شرور عجیب دی سی است که یک سلاح بسیار دست و پا گیر و غیرعملی برای یک شرور می‌باشد که می‌تواند از آن استفاده کند، به خصوص اگر لازم باشد بیش از یک بار به کسی ضربه بزند. اگرچه نیزه‌های Javelin با سلاح‌های دیگری تجهیز شده بودند، اما مؤثرترین استفاده از نیزه از هارلی کوین بود که با آن به کره چشم یک ستاره دریایی غول‌پیکر ضربه زد.

Weasel

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

یکی دیگر از اعضای عجیب گروه ضربت ایکس The Suicide Squad  Weasel بوده که یک انسان جونده هیبریدی که هیکل آن اندازه یک انسان بالغ است. Weasel جزء شرور های عجیب الخلقه دی سی بود که تقریباً خوی حیوانی داشته و قدرت خاصی ندارد، علاوه بر این که از یک جونده یا انسان معمولی بادوام‌تر است.

منشأ کمیک ویزل حتی عجیب‌تر و خنده‌دارتر است. جک مونرو مدام مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت و توسط همسالانش با Weasel مقایسه می‌شد. وقتی که بزرگ شد معتقد بود که معاصرانش علیه تصدی او توطئه می‌کنند و مانند راسو لباس پوشید و آن‌ها را به قتل رساند.

Gorilla Grodd

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

گوریل گرود جزء بهترین ابرشرور های عجیب DC که احتمالاً الهام‌ بخش از فیلم علمی تخیلی سیاره میمون‌ها بود، یک گوریل تله‌پاتیک و فوق‌نابغه‌ای است که می‌خواست دنیا را تسخیر کند. پس از برخورد یک کشتی بیگانگان به کلونی گوریل‌های او، بیگانه‌های سرنشین به همه آن‌ها هوش فوق‌العاده و نقشه‌هایی برای شهر گوریل‌ها در اختیارشان گذاشت.

وقتی نقشه‌اش برای تسلط بر جهان خراب می‌شود، ظاهراً توسط The Flash شکست می‌خورد، اما بارها و بارها به بازگشت خود ادامه می‌دهد و از توانایی‌های تله‌پاتی خود برای کنترل ذهن دیگران و جهان در کل استفاده می‌کند.

Ratcatcher 2

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

چه چیزی عجیب تر از شروری که از طریق تله پاتی با ارتشی از موش ها ارتباط برقرار می کند تا اعمال شیطانی خود را انجام دهد؟ پاسخ نسخه دوم شروری است که به صورت تله پاتی با ارتشی از موش‌ها ارتباط برقرار می‌کند تا اعمال شیطانی خود را انجام دهد.

Ratcatcher 2 جزء عجیب و غریب ترین ابر شرور های DC است که به‌طور عجیبی تصمیم می‌گیرد که به جای نامش، فقط روی «2» بنشیند، راتکچر 2 چیزی جز یک کپی کربن است و او انبوهی از انرژی شخصیت اصلی دارد . اتصال به یک سیستم فاضلاب کامل از جوندگان ممکن است بسیار عجیب باشد، اما Ratcatcher 2 هنوز هم یکی از مرتبط ترین اعضای Taskforce X است.

Polka-Dot Man

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

هیچ چیز به خصوص ترسناک یا شرورانه‌ای در مورد خال‌های پولکا وجود ندارد. آن‌ها به عنوان تزئینات برای اتاق خواب کودکان و جشن تولد به طور منظم استفاده می‌شود. با این حال، عجیب و غیرعادی است که یک ابرشرور، نقطه‌های پولکای پر انرژی را به سمت مردم پرتاب کند.

به نظر می‌رسد که The Suicide Squad مملو از ضدقهرمانان عجیب و غریب بود. طرفداران به طور خاص Polka-Dot Man را می‌نامند که جزء بهترین شرور عجیب دی سی است؛ اما یکی از بهترین شخصیت‌هایی که جیمز گان به DCEU آورده است. رفتار ترسو و عجیب او همراه با قدرت نقطه‌ای چشمک‌زنش، نمایشی عجیب اما سرگرم‌کننده می‌سازد.

The Beard Hunter

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

احتمالاً یکی از شرور های عجیب الخلقه دی سی The Beard Hunter است. نام او به اندازه کافی عجیب می‌باشد؛ اما شخصیت فوق شرور به دلیل کمبود هورمون و ناتوانی در رشد موهای صورتش، نفرت از تمام موهای صورت دارد.

The Beard Hunter که دشمن Doom Patrol بود، یک قاتل سریالی وسواس بود که هر کسی را که موهای صورت داشت را شکار می‌کرد و ریش‌ها را به‌عنوان غنائم جنایات خود جمع می‌کرد. او تا حد زیادی فردی بود که اعتماد به نفس نداشت و این توهم را داشت که فیلمی درباره تلاش‌های او به‌عنوان یک ابرشرور ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  عجیب ترین ابرشرور های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو