حکم اعدام میلاد اشرفی و حسین اردوخانزاده و شاهین ایمانی و منوچهر شهبندی

منبع: شبونه

9

1401/9/10

21:58


ماجرای حکم اعدام میلاد اشرفی آتباتان حسین اردوخانزاده و شاهین ایمانی محمود آبادی و منوچهر شهبندی بجندی که قرار است به زودی اجرا شود. ماجرای حکم اعدام 4 نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات این افراد در اغتشاشات حضور داشته و به جرم آدم ربایی و همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شده اند. …

ماجرای حکم اعدام میلاد اشرفی آتباتان حسین اردوخانزاده و شاهین ایمانی محمود آبادی و منوچهر شهبندی بجندی که قرار است به زودی اجرا شود.

حکم اعدام میلاد اشرفی و حسین اردوخانزاده و شاهین ایمانی و منوچهر شهبندی

ماجرای حکم اعدام 4 نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات

این افراد در اغتشاشات حضور داشته و به جرم آدم ربایی و همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شده اند.

ماه گذشته روابط عمومی سپاه خبر از بازداشت چند نفر به عنوان اراذل و اوباش خبر داد که با اسرائیل همکاری داشته اند که از طرف اسرائیل اقدام به خرابکار در اعتراضات میکردند و باعث سرقت و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم شده بودند به گفته روابط عمومی سپاه آنها اقدام به آدم ربایی کرده بودند که در سپاه توانست در یک عملیات انها را شناسایی و دستگیر کند.

همچنین ببینید:

ماجرای کامل حکم اعدام سامان یاسین خواننده کرد کرمانشاهی

به گفته سپاه این افراد از طریق برخی از افسران اسرائیل اسلحه تهیه کرده و اقدام به آدم ربایی و حمله به نیرو های امینتی میکردند و دستمزد خود را از اسرائیل به صورت ارز دیجیتال دریافت میکردند.

روابط عمومی سپاه میگوید این افراد دارای سوءسابقه بوده و برنامه های خود را از طریق افسران اسرائیلی دریافت میکردند و در کشورمان در قبال دریافت پول اقدام به بر هم زدن امینت و خرابکاری میکردند .

بعد از بازداشت این افراد تحویل مراجع قضایی شده و پرونده آنها روال قانونی خود را طی کرده و در حال حاضر به اعدام محکوم شده اند و حکم آنها به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و در نهایت رأی نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد.

حکم اعدام میلاد اشرفی و حسین اردوخانزاده و شاهین ایمانی و منوچهر شهبندی

بر اساس رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر، براساس جرایمی از جمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به پنج تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو