آزمون شناخت مقصر: اگه زبان بدن رو خوب می شناسی کار کیه؟!

منبع: گفتنی

13

1401/9/10

22:02


آزمون شناخت مقصر: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید. این نوع از آزمون های هوش از جمله آزمون شناخت مقصر به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.   …

آزمون شناخت مقصر: اگه زبان بدن رو خوب می شناسی کار کیه؟!

آزمون شناخت مقصر: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

این نوع از آزمون های هوش از جمله آزمون شناخت مقصر به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.

 

آیا شما زبان بدن را می شناسید و با آن آشنا هستید؟ افرادی که اصطلاحا در میان مردم آدم شناس های خوبی هشتند می توانند راست و دروغ را به خوبی تشخیص دهند. آن ها کمک تر کلک می خورند. ان ها هم درست مثل افراد عادی در معرض آسیب و فریب ها هستند اما چه چیزی باعث می شود که کم تر آسیب ببینند؟!

 

زبان بدن! بله شناختن درست حالات و رفتار آدم های غریبه می تواند مشخص کند آیا قابل اعتماد هستند یا نه. بیایید ببینیم چقدر با این فنون و تکنیک ها آشنایی دارید.

آزمون شناخت مقصر:

آزمون شناخت مقصر

.

.

آزمون شناخت مقصر:

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید. در این نوع از چالش ها شما بایستی هیچ نشانه ای را از نظر خود در نگه ندارید. 

.

.

جواب آزمون شناخت مقصر

زن شماره C دارد در گوشی به بغل دستی اش توضیح می دهد که او این خرابکاری را انجام داده است. زبان بدن او نشان می دهد که او مسئول این موضوع است.

جواب آزمون شناخت مقصر

 

تست هوش می تواند سرگرمی مفیدی باشد

آزمون شناخت مقصر: اغلب، ما از انجام کارهایی که برای ما شادی و سرگرمی به ارمغان می آورد، دست می کشیم، زیرا فکر می کنیم ممکن است هزینه یا زمان زیادی برای ما داشته باشد، اما همیشه اینطور نیست. در حال حاضر، با امکانی که اینترنت می‌تواند فراهم کند، به‌ویژه برای کسانی که می‌دانند از کجا محتوای خوب پیدا کنند، امکان دسترسی به دریایی از اطلاعات و محتوای درجه یک وجود دارد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد:

 

تست های باحال دیگه که پیشنهاد می شه ببینین:

معمای فوق العاده سخت: کدوم زامبی شوهر عروس خانم هست؟

آزمون شناسایی مرگبار: کدام زن دیرتر می میرد و کدام سریع؟!

معمای اشتباهات تصویر: فقط نابغه ها تو یه نگاه می فهمنا!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو