خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲

منبع: شبونه

613

1401/9/11

00:09


خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ مسابقه ای پر گل و هیجان انگیز که هیچکسی توقع این چنین بازی را نداشت کاستاریکا در جام جهانی 2022 شگفتی ساز شد با اینکه در بازی اول ۷ گل از اسپانیا خورد اما بازی خوبی برای ژاپن و آلمان به نمایش گذاشت. کاستاریکا بالاتر از …

خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ مسابقه ای پر گل و هیجان انگیز که هیچکسی توقع این چنین بازی را نداشت کاستاریکا در جام جهانی 2022 شگفتی ساز شد با اینکه در بازی اول ۷ گل از اسپانیا خورد اما بازی خوبی برای ژاپن و آلمان به نمایش گذاشت.

کاستاریکا بالاتر از آلمان در جدول رده بندی گروهی قرار دارد و به روز پایانی مسابقات گروه E می رسد چه کسی فکر میکرد که این اتفاق بیفتد

اما هر دو کشور با شانسی برای راهیابی به دور حذفی هستند.

خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲

فرمول برای آلمانی که آخرین رتبه را دارد ساده است: آنها باید به هر قیمتی و با بیشترین گل ممکن برنده شوند. تساوی یا باخت قهرمان چهار دوره جهان را حذف می کند.

اگرچه هواداران آلمانی ممکن است با توجه به کوبیدن 7-0 اسپانیا به تیکوس از یک برد بی طرف مطمئن باشند، تیم آمریکای مرکزی به خوبی ریباند کرد. پیروزی 1-0 کاستاریکا مقابل ژاپن به آنها فرصتی می دهد تا با یک برد شوکه کننده دیگر یا حتی یک تساوی به شرط باخت ژاپن به پیشروی بروند.

اخبار ورزشی در حال پیگیری به‌روزرسانی‌ها و نکات مهم گلزنی کاستاریکا در مقابل آلمان در جام جهانی 2022 است. نتایج کامل بازی گروه E در قطر را در زیر دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو