شایعه: تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 16 مشخص شد

منبع: زومجی

117

1401/9/11

00:26


شایعه: تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 16 مشخص شد

در طی چند هفته اخیر شواهد حاکی از آن بودند که به‌زودی تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XVI مشخص خواهد شد. به‌گفته سازندگان این اثر، کار توسعه بازی نزدیک به اتمام است و گزارش‌ها حاکی از آن است که معرفی تاریخ عرضه بازی در مراسم گیم اواردز امسال که ۱۸ آذر برگزار خواهد شد، صورت خواهد پذیرفت. حالا ظاهرا یک افشاگر برجسته زودتر از موعد تاریخ انتشار این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار را منتشر کرده است.

کاربر The Snitch در توییتر متنی شبیه به یک شعر از خود منتشر کرده است که با بررسی دقیق‌تر آن، به نظر اشاره به تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 16 است. شعر او بدین شکل است:

«در تنهایی شب

نوری چشمان مرا کور کرد

بیست‌ودو دانه شن

و کریستالی که از من محافظت کرد

شش ملت تقسیم شده

یک زبان مشترک»

کاراکتر بازی فاینال فانتزی شرکت اسکوئر انیکس

به گزارش Insider-Gaming، اشاره به کریستال درواقع نشانه‌ای مبنی بر ارجاع این شعر به مجموعه محبوب شرکت اسکوئر انیکس است؛ درحالی‌که ۲۲ دانه شن و شش ملت تقسیم شده ممکن است به روز و ماه عرضه بازی اشاره داشته باشد. اگر واقعا اینگونه باشد، تاریخ عرضه بازی ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) خواهد بود. پیش‌تر هم اسکوئر انیکس گفته بود این اثر در فصل تابستان منتشر خواهد شد که ماه ژوئن / تیر در این فصل قرار دارد.

به‌تازگی اعلام شده بود نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI در مراسم گیم اواردز با یک ارائه زنده بسیار ویژه حضور خواهد داشت. همچنین بازی همین اواخر در برزیل رده‌بندی سنی شده بود که نشانه‌ای دیگر مبنی بر احتمال معرفی تاریخ عرضه بازی به‌زودی است. شرکت ناشر اعلام کرده است قصد دارد قبل عرضه بازی نسخه دمویی از آن منتشر کند؛ هرچند مشخص نیست اطلاعات جدید دراین مورد چه زمانی اعلام خواهد شد.

بازی Final Fantasy XVI در دست توسعه برای کنسول پلی استیشن 5 است و حداقل به مدت ۶ ماه انحصاری این پلتفرم باقی خواهد ماند.


نظرات


تصویری


ویدئو