هیجان شهربازی دبی مال و جذابیت های آن

هیجان شهربازی دبی مال و جذابیت های آن


منبع: آرگا

33

1401/9/11

10:15


شهربازی دبی مال یکی از مجموعه های جذاب در این شهر است. این شهربازی نمونه کوچک شده از دنیای امروزی بوده که کودکان در آن امکان کار کردن، پول درآوردن و زندگی واقعی را تجربه می کنند.

دبی شهری سراسر شگفتی است. شهری که به دلیل برخورداری از به روزترین جاذبه های دنیا مشهور می باشد. از مهم ترین دیدنی های این شهر می توان به شهربازی دبی مال اشاره کرد. این شهربازی فرصت بسیار مناسبی است تا فرزند کوچولوی شما از سفر خود نهایت لذت را ببرد.

شهربازی دبی مال

مجموعه تفریحات شهربازی دبی مال

این مجموعه پارک های تفریحی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند. در واقع این مجموعه را می توان یک پارک آموزشی و تفریحی ویژه قلمداد کرد. این شهربازی در داون تاون قرار گرفته است و فرصت مناسبی برای گردشگران می باشد. در این مجموعه زندگی بزرگترها در قالب یک مجموعه کوچک و جذاب برای گردشگران در حال نمایش است.

مجموعه تفریحی دبی مال

این شهر کوچک و زیبا شامل انواعی از ساختمان های واقعی در دنیای امروزه می باشد. ساختمان های بیمارستان، رستوران، آتش نشانی و … در این مجموعه دیده می شود که جذابیت های زیادی دارد. شما در این دنیا می توانید از نزدیک کسب و کارهای واقعی را مشاهده کنید. این مجموعه از مکان های دیدنی دبی است.

بازی در دبی مال

بخش های مختلف دبی مال:

این شهربازی شامل بخش های مجزا و مختلفی است. همانطور که اشاره شد، ساختمان های متعدد در این شهربازی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند و شامل چند ساختمان می باشند. بیمارستان، سوپرمارکت، کارخانه، ایستگاه پلیس، سالن زیبایی، تئاتر و … قسمت های مختلف این مجموعه به شمار می آیند.

بازی تفریحی دبی مال

لمس زندگی واقعی و قسمت های مختلف آن در یک مجموعه کوچک شده بسیار جذاب است. این شهربازی در واقع به نوعی در معرفی انواع کسب و کارها نیز موثر می باشد. کودکان ابتدا در پذیرش بررسی می شوند و وارد این مجموعه خواهند شد. برچسب های ویژه ای که به کودکان داده می شود، برای تردد راحت آن ها است. این شهربازی می تواند از موزه های دبی نیز جذاب تر باشد.

دیدنی های دبی مال

برای ورود به این مجموعه بازی باید بلیط تهیه کنید. چکی به مبلغ ۵۰ کیدزوس که ارز رسمی شهربازی دبی مال کیدزانیا است به کودکان داده می شود که می توانند از طریق آن در بخش های مختلف این شهربازی خرید کنند و یا آن را به پول تبدیل نمایند. این پول در واقع یک پول واقعی برای خرج کردن است.

بازی های کاری در دبی مال

در این شهربازی چه تفریحی وجود دارد؟

این شهربازی شامل بخش های مختلفی می باشد با توجه به اینکه در ورودی کودکان پول دریافت می کنند، باید در شهربازی این پول را افزایش دهند و یک کسب و کار راه اندازی کنند. این شهربازی کودکان را تشویق می کند تا خودشان به طور مستقل عمل نمایند. آن ها آزادانه در شهر تردد دارند و کسب و کار مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.

در بخش هایی از این شهربازی نیز رانندگی به کودکان آموخته می شود که می توانند، تجربه رانندگی را به تنهایی داشته باشند و در این شهربازی ماشین کرایه کنند. این شهربازی امروزه از مهم ترین دیدنی های دبی محسوب می شود. از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر می توان به موزه آینده دبی اشاره کرد که جذابیت آن به این شهربازی می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو