تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023

منبع: تکراتو

19

1401/9/11

10:33


طبق اخبار منتشر شده، تا سال 2023 شاهد تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront خواهیم بود. این صرافی وابسته به پیامرسان لاین است و قصد توقف فعالیت خود را دارد.

تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023

طبق اخبار منتشر شده، تا سال 2023 شاهد تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront خواهیم بود. این صرافی وابسته به پیامرسان لاین است و قصد توقف فعالیت خود را دارد.

به نظر می‌رسد تعطیل شدن صرافی رمزارزها تنها محدود به داخل کشور ما نیست. اخبار جدید حاکی از تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023 هستند. این صرافی اعلام کرد که قصد توقف فعالیت خود را به صورت تدریجی تا سال دیگر دارد. این تصمیم به نظر می‌رسد با هدف تمرکز بیشتر بر روی توسعه زیرساخت بلاک‌چین و توکن این شبکه با نام لینک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: ورشکستگی صرافی بلاک‌فای (BlockFi) ؛ زمستان کریپتو همچنان قربانی می‌گیرد

جزئیات تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront

شرکت ژاپنی لاین در تاریخ 27 نوامبر به طور رسمی از اقدام برای تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023 خبر داد. کناره‌گیری از کسب و کار معاملاتی توسط این شرکت می‌تواند به دلیل نزولی شدن بازار رمزارزها باشد. در بیانیه‌ی منتشر شده توسط این شرکت، مهم‌ترین علت این کناره‌گیری ادامه روند نزولی ارزهای دیجیتالی و سایر مشکلات در صنعت رمزارزها اعلام شده است.

البته علی‌رغم اعلام این خبر، پیام‌رسان لاین از اقدام برای سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با بلاک‌چین مانند اکوسیستم بلاک‌چین لاین و توکن لینک مربوط به این شرکت خبر داده است. این شرکت در بیانیه دیگر اعلام کرد که به رغم تلاش‌ها برای غلبه‌ بر چالش‌های صنعت به سرعت در حال تحول رمزارزها، بهترین تصمیم برای ادامه رشد اکوسیستم بلاک‌چینی لاین و اقتصاد توکن لینک، تعطیلی صرافی رمزارز Bitfront است. طبق اعلام این شرکت، این تعطیلی ارتباطی با رسوایی اخیر صرافی FTX ندارد.

تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023

بر اساس بیانیه این شرکت، این تعطیلی به یکباره نخواهد بود و رویکردی تدریجی برای تعلیق خدمات Bitfront مد نظر است. البته توقف ثبت‌نام و پرداخت در این پلتفرم از تاریخ 28 نوامبر آغاز شده است. سپرده‌های مربوط به ارزهای دیجیتالی و فیات تا پایان دسامبر لغو خواهند شد. تعلیق کامل برداشت‌ها نیز برای تاریخ 31 مارس سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

وبسایت Cointelegraph در خصوص صرافی Bitfront گفت که این صرافی توسط پلتفرم لاین در سال 2018 به عنوان یک تجارت مستقر در سنگاپور راه‌اندازی شده است. در ابتدا نام این شرکت BitBox بود و بعدها به Bitfront تغییر پیدا کرد. صرافی Bitfront در تاریخ فوریه 2020 به آمریکا انتقال یافت و در سال‌های اخیر مقیاس برخی از فعالیت‌های خود را کاهش داد. این شرکت در دو سال گذشته از سرویس‌دهی در کره‌جنوبی نیز صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو