عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان

عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان


منبع: ردمگ

19

1401/9/11

11:23


توجه کردن به جزئیات خصوصیت افرادی است که همه چیز را در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن می‌پسندند. تطبیق دادن بوی عطر

عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان

توجه کردن به جزئیات خصوصیت افرادی است که همه چیز را در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن می‌پسندند. تطبیق دادن بوی عطر با فصل‌ها، فقط از ذهن خلاق یک فرد ریزبین و کمال‌گرا برمی‌آید. با رسیدن فصل پاییز و زمستان، استفاده کردن از عطرهای گرم و شیرین، سرمای این روزها را گرفته و گرمایی با بوی مطبوع را به ارمغان می‌آورد. جنتلمن‌های واقعی همان افراد جزئی‌نگری هستند که با رسیدن فصل سرما، با گرمای عطرشان نظر هر کسی را به خود جلب می‌کنند. در ادامه این مقاله با معرفی ۵ عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان، به آقایان کمال‌گرا کمک می‌کنیم تا فصل‌های سرد سال را با گرمای عطر خود پشت سر بگذارند. از شما دعوت می‌کنیم آشنایی با این عطرها را از دست ندهید.

عطر آمواج اینترلود؛ یکی از بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان

آمواج را همه به‌عنوان برندی سلطنتی می‌شناسند؛ قیمت عطر و ادکلن اصل از این برند، حاکی از ارزش بالای آن است. عطر Amouage Interlude، اولین مورد در لیست عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان ما است. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و با رایحه مرموز خود از همان روزهای ابتدایی بعد از رونمایی با استقبال بسیاری مواجه شد. این عطر با رایحه تند و چوبی، برای سلیقه مردان خاورمیانه بسیار مناسب است. بطری آبی رنگ با تزئینات طلایی، دقیقاً شب‌های مهتابی خاورمیانه‌ای را در ذهن تداعی می‌کند. این عطر با رایحه قوی و تأثیرگذار خود به انتخاب اول بسیاری از مردان جسور و با اعتماد‌به‌نفس تبدیل شده است.

بعد از اسپری کردن این عطر، ابتدا بوی ترنج و پونه کوهی به مشام می‌رسد و در ادامه با حس کردن بوی عنبر معطر و فلفل، شگفت‌زده خواهید شد. نت پایانی این عطر که ترکیبی از بوی چرم و چوب صندل است، وقار و ابهت خاصی به این عطر داده و گرمای لذت‌بخشی به فضای سرد روزهای پاییز و زمستان می‌بخشد.

عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان

عطر کارولینا هررا سی اچ من پرایو؛ عطر زمستانی برای قرارهای عاشقانه

برند آمریکایی Carolina Herrera‌ زمانی که عطر سی اچ من پرایو را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کرد، هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که این عطر با چنین استقبالی مواجه شود. عطر Carolina Herrera CH Men Prive با رایحه گرم و پرشور خود، یکی از اغوا‌کننده‌ترین عطرهای مردانه است و برای قرارهای عاشقانه بهترین انتخاب خواهد بود. ادوتویلت سی اچ من پرایو، از همان نت‌های ابتدایی با بوی ویسکی، گریپ فروت و دارابی، هر فردی را محسور می‌کند. در ادامه بوی ادویه‌های گرم هل، آویشن قرمز، اسطوخودوس و مریم گلی، تحریک‌کننده‌ترین رایحه‌ای که در عمر خود احساس کرده‌اید را به وجود می‌آورند. رایحه چرم، دانه‌ تونکا، لوبان و بوی چوب این عطر را به بهترین شکل ممکن در ذهن تثبیت می‌کند. هنگام خرید عطر اورجینال مردانه برای پاییز و زمستان، حتماً این عطر را مدنظر داشته باشید.

عطر تام فورد لاست چری؛ ادکلن مردانه با خط بوی بالا در زمستان

طرفداران عطر، برند تام فورد را به عطرهای یونیسکس آن می‌شناسند؛ اکثر عطرهای این برند، از جمله عطر لاست چری برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. ادوپرفیوم Tom Ford Lost Cherry، در سال ۲۰۱۸ توسط لوئیز ترنر، یکی از مشهورترین طراحان عطر در جهان، به بازار عرضه شد. همان طور که از نام این عطر پیداست، بوی گیلاس در این عطر شما را به عمق دنیایی سحرآمیز می‌برد. طبع گرم لاست چری آن را به یک عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان تبدیل کرده است. در نت‌های ابتدایی این عطر جذاب و وسوسه‌کننده، بوی گیلاس و بادام تلخ به مشام می‌رسد. پس از چند دقیقه، عطر گل رز و یاس طراوت خاصی را در فضا ایجاد می‌کند. در نهایت، بوی دانه تونکا، خس‌خس، سدر، بلسان و چوب صندل سفید شگفت‌انگیز بودن این عطر را تکمیل می‌کند. برای اطلاع از قیمت ادکلن تام فورد لاست چری به سایت بودیسه شاپ سر بزنید.

عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان

عطر کرید رویال عود؛ عطر مناسب فصل زمستان و پاییز

عطر رویال عود از برند سلطنتی و لاکچری کرید در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد. عطر Creed Royal Oud EDP گرم و شرقی با تداعی کردن تصویر یک کاخ سلطنتی مجلل و باشکوه، با سلیقه مردان سخت‌پسند ایرانی کاملاً هماهنگ است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه‌های گرم و کمی تلخ فلفل صورتی، لیمو و ترنج سیسیلی آغاز می‌شود. در ادامه رایحه‌های گرم‌تر سدر، سنبل ختایی و صمغ گالبانیوم به مشام می‌رسند. در نهایت این عطر با بوی مشک، عود و چوب صندل فضا را به تسخیر خود در می‌آورد. این عطر با رایحه گرم و دلنشین، یک عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان محسوب می‌شود و ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد.

عطر تام فورد توسکان لدر؛ خوشبوترین عطر مردانه در ایران

عطر تام فورد توسکان لدر در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و تام فورد، صاحب این برند، این عطر را به‌عنوان کامل‌ترین عطری که تاکنون ساخته است معرفی می‌کند. عطر TOM FORD Tuscan Leather که مانند تعداد بسیاری از عطرهای برند تام فورد یونیسکس است، بهترین عطر برای خانم‌ها و آقایان خاص‌پسند در فصل پاییز و زمستان محسوب می‌شود. با این که در ترکیبات این عطر از بوی چرم استفاده شده است، به‌هیچ‌عنوان بوی تندی ندارد. نت‌های ابتدایی این عطر با بوی دل‌انگیز تمشک، زعفران و آویشن آغاز می‌شود و در ادامه رایحه روح‌نواز یاس و صمغ کندر را احساس خواهید کرد. در نهایت، بوی جیر، چرم، کهربا و رایحه‌های چوبی، وقار این عطر را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.

عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان

با خرید عطر از بودیسه شاپ به پاییز و زمستان گرما ببخشید

در این مقاله ۵ مورد عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان را معرفی کردیم. در روزهای سرد سال که قدرت پخش بو عطرها کمتر می‌شود، عطرهای گرم و برخی رایحه‌های تند، بهترین انتخاب هستند. این عطرها در هوای سرد به‌آسانی پخش می‌شوند و همچنان می‌توانید از خود نشانه‌ای در هر جمع بگذارید.

برای خرید عطرهای معرفی شده در این مقاله و صدها عطر دیگر، می‌توانید به سایت بودیسه شاپ سر بزنید. جدیدترین و متنوع‌ترین عطرهای روز دنیا در سایت بودیسه شاپ با آدرس boodise.shop جمع‌آوری شده‌اند تا شما به‌راحتی بتوانید عطر موردعلاقه خود را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید عطر مناسب با شماره ۰۲۱۵۵۵۹۶۸۱۶ تماس بگیرید.

نظرات


تصویری


ویدئو