فیلم کامل ویولن زدن دختر شادمهر عقیلی آهنگ “برای” ویولون زدن جالب او را ببینید

منبع: شبونه

14

1401/9/11

12:24


فیلم کامل ویولن زدن دختر شادمهر عقیلی با آهنگ “برای” ویولن زدن عجیب دختر شادمهر عقیلی خواننده را در ادامه ببینید. فیلم کامل ویلون زدن دختر شادمهر عقیلی https://video.shaboneh.com/singer/avc_shadmehr-dokhtar.mp4 شادمهر عقیلی که در خارج از کشور به فعالیت موسیقی می پردازد در سال ۱۳۹۰ با یک دختر اهل فیلیپین به نام ملیسا میامسا ازدواج کرد …

فیلم کامل ویولن زدن دختر شادمهر عقیلی با آهنگ “برای” ویولن زدن عجیب دختر شادمهر عقیلی خواننده را در ادامه ببینید.

فیلم کامل ویلون زدن دختر شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی که در خارج از کشور به فعالیت موسیقی می پردازد در سال ۱۳۹۰ با یک دختر اهل فیلیپین به نام ملیسا میامسا ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر به نام ملینا میباشد.

فیلم کامل ویولن زدن دختر شادمهر عقیلی آهنگ

شادمهر عقیلی در سن ۳۹ سالگی ازدواج کرد و در حال حاضر دخترش هفت سال سن دارد دخترش همچون پدر علاقه به موسیقی داشته و در ویولون زدن بسیار با استعداد نشان داده است.

شادمهر عقیلی از نوازنده های مطرح ویولن بوده که به دخترش این حرفه را یاد داده که به زودی باید شاهد فعالیت هنری دختر او باشیم.

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ است و در حال حاضر ۵۰ سال سن دارد در ایران کار خوانندگی را آغاز کرد و چند آلبوم موسیقی را تولید و حتی دو فیلم سینمایی به نام های پرواز و شب برهنه را در سینما بازی کرد.

فیلم کامل ویولن زدن دختر شادمهر عقیلی آهنگ

شادمهر عقیلی در سال ۱۳۷۶ واحد موسیقی صدا و سیما وارد شد و مدتی در آنجا بود اما کارهایش با گرفتن مجوز مشکلاتی را ایجاد کرد که در نهایت تصمیم گرفت که از ایران مهاجرت کند.

اولین کار شادمهر عقیلی معبود نام دارد بعد از آلبوم “بهار من” که اولین آلبوم رسمی او به شمار می آمد موفق شد طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد شادمهر عقیلی علاوه بر ویولن در نواختن پیانو و گیتار نیز تخصص دارد.

او برای چند خواننده دیگر کار آهنگسازی را انجام داده است شادمهر عقیلی با آلبوم دهاتی موفق شد شهرت و محبوبیت زیادی را به دست آورد هرچند که این آلبوم برایش دردسرهایی را از نظر اخذ مجوز به وجود آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو