جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه

منبع: روزیاتو

14

1401/9/11

13:33


جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه

جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

⦁    آیا دلتان می‌خواهد با یک ماشین مدرن به استقبال سال جدید بروید؟
⦁    آیا دوست دارید ماشین فعلی خود را که یک پراید یا سمند قدیمی است با یک ماشین مدرن‌تر مثل شاهین عوض کنید؟
⦁     آیامدت‌هاست به خرید یک ماشین جدید فکر می‌کنید، اما هر طور که حساب کتاب می‌کنید نمی‌توانید سرمایه لازم را جور کنید؟
⦁    آیا به دنبال بهترین طرح برای خرید اقساطی خودرو می‌گردید؟
⦁     آیا گمان می‌کنید در شرایط اقتصادی فعلی کشور امکان ارتقای سطح معیشت و ماشین دار شدن به رویایی محال تبدیل شده است؟!
⦁    آیا…؟!
اگر این سوالات و مسائلی از این دست، دغدغه‌های شما هم هست و اگر دوست دارید پله‌های ترقی را چند تا در میان بپیمایید و ره صد ساله را یک شبه بروید، ما یک پیشنهاد استثنایی برای شما داریم:    جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه!! مگر می‌شود؟! چراکه نه! با ما همراه باشید.

آیا واقعا خرید اقساطی خودرو، یک شبه ره صد ساله رفتن است؟!

چرا به جای شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه که در آن مجبور می‌شویم

فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما کارمندی هستید با ماهیانه ۱۰ میلیون تومان حقوق. اگر مجرد باشید و حتی تمام حقوقتان را هم پس‌انداز کنید، پس از یک سال تنها ۱۲۰ میلیون تومان پول خواهید داشت. سوال این است که آیا با ۱۲۰ میلیون تومان می‌توان در سال ۱۴۰۱ ماشینی را به صورت نقدی خرید؟!  پاسخ منفی است. با این پول فقط باید به دنبال گزینه‌های دست دوم بود. حالا تصور کنید مجرد هم نیستید و بخشی از این ۱۰ میلیون تومان را باید هزینه مایحتاج زندگی کنید. در این شرایط دیگر حتی پس انداز ۱۲۰ میلیون تومانی سالانه هم ممکن نیست.

⦁    امکان خرید خودرو با پس‌انداز کردن وجود ندارد!!

اکنون این سوال برای عده‌ای پیش می‌آید که خب! اگر قدری بیشتر صبر کنیم چه؟! چرا به جای شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه که در آن مجبور می‌شویم پرداخت ماهانه در اقساط بلند مدت داشته باشیم، بیشتر صبر نکنیم تا تمام پول ماشین را جور کنیم؟! ببینید، امروز یعنی در آبان ۱۴۰۱ قیمت پراید صفر به عنوان ارزان‌ترین خودرو ملی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که  فروردین ۱۴۰۲ یا آبان سال بعد، قیمت پراید در همین محدوده مانده باشد! اگر روزی که برخی‌ها قصد خرید پراید ۷ میلیون تومانی را داشتند به آن‌ها می‌گفتید که چند سال دیگر ماشین شما ۲۰۰ میلیون تومان می‌ارزد، قطعا تصور می‌کردند که شما هیچ درکی از اقتصاد ندارید، اما امروز این احتمال ضعیف، به واقعیت تبدیل شده است.
حال فکرش را بکنید به جای پراید، قصد خرید ماشین‌های خارجی مثل هیوندای، هاوال، جک یا خرید دیگنیتی را داشته باشید!! هر چقدر خودروسازان ایرانی قیمت تمام شده محصولات خود را سال به سال اضافه می‌کنند، محصولات خارجی از نوسان شدیدتری برخوردارند. زیرا عوامل بی ربط و با ربط زیادی هستند که قیمت آن‌ها را تعیین می‌کنند. این تنها یکی از دلایلی است که اثبات می‌کند، شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه طی کردن پله‌های ترقی چند تا در میان است!

⦁    امکان خرید قسطی خودرو از کارخانه وجود ندارد

گروهی هستند که ترجیح می‌دهند آب را از سرچشمه برداشت کنند. حق هم دارند، منطقی ترین و امن ترین خرید هر محصولی از خاستگاه اصلی آن است. شما ترجیح می‌دهید زیره اصل را از کرمان بخرید یا تهران؟! یا برای خرید سنگ فیروزه به نظرتان رشت مکان بهتری است یا نیشابور؟! طبیعی است که اگر شما بخواهید ماشین شاهین خریداری کنید و شرایط فروش سایپا با اوضاع و احوال شما سازگاری داشته باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که به دیگر مراکز فروش خودرو مراجعه کنید.
اما در این میان یک سنگ بزرگ پیش پای شماست! آن هم موجودی حسابتان است. اگر می‌خواهید از سایپا، ایران خودرو یا هر شرکت خودروساز دیگری در ایران ماشین بخرید، فقط باید پول نقد داشته باشید. زیرا امکان خرید اقساطی برای شما وجود نخواهد داشت. شما ناگزیرید تا ثبت نام کنید و به بخت آزمایی دل بسپارید، بلکه موفق شوید سوار ماشین محبوبتان شوید. اما اگر شما هممانند میلیون‌ها ایرانی دیگر به دنبال طرح‌های اقساطی می‌گردید، هیچ طرحی بهتر از     جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه پیدا نخواهید کرد.

⦁    خرید خودرو دست دوم صرفه اقتصادی ندارد

در جایی از همین مطلب اشاره کردیم که با پس انداز کردن ماهانه ۱۰ میلیون تومان سر سال ۱۲۰ میلیون تومان سرمایه خواهید داشت. اگرچه با این پول هیچ خودرو صفری نمی‌شود خرید، اما در بازار دست دوم می‌توان ماشینی در این محدوده قیمتی پیدا کرد. حال سوال این است آیا خرید خودرو دست دوم منطقی است؟! اگر بر اساس ظواهر بخواهیم به این سوال جواب دهیم باید بگوییم که خب! شما درجشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه مجبور هستید تا مدت‌ها به صورت ماهانه مبلغی را به عنوان اقساط بپردازید، اما برای خرید خودرو کار کرده، ماشین را فوری می‌خرید، به خانه می‌آورید، سند را به نام می‌زنید و مجبور به پرداخت ماهانه هم نیستید. این ظاهر ماجراست. آنچه کمتر به آن پرداخته می‌شود، این است که شما باید چندین برابر پول ماشین دست دوم را خرج ایرادهای ریز و درشتی کنید که بعد از مدتی سر باز می‌کنند.

شما نمی‌دانید که مالک قبلی چگونه از خودرو خود نگهداری کرده است، نمی‌دانید موتور چه ایرادات پیدا و پنهانی دارد، نمی‌دانید خودرو چندین بار دچار حادثه شده، علاوه بر این وقتی ماشین دست دوم می‌خرید، قدرت انتخابتان محدود به موجودی حسابتان می‌شود. بنابراین خیلی قدرت مانور روی آپشن‌های مورد نظرتان را ندارید. در نهایت اینکه هیچ راننده‌ای لذت نشستن پشت فرمان یک خودرو صفر را حاضر نیست با یک ماشین دست دوم عوض کند. بنابراین شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه علاوه بر اینکه منطقی است و صرفه اقتصادی دارد، پیمودن یک شبه راه صد ساله هم هست. زیرا شما با بهترین شرایط صاحب یک ماشین مدل بالا می‌شوید، مثلا برای خرید دیگنیتی اقدام می‌کنید و به این ترتیب، سطح معیشت خود را ارتقا می‌دهید.

چرا سایا خودرو بهترین مجموعه برای خرید قسطی ماشین است؟

چرا به جای شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه که در آن مجبور می‌شویم

وقتی قرار است به غیر از کمپانی سازنده با مجموعه‌های دیگر برای خرید اقساطی ماشین معامله کنیم، آنچه بسیار حائز اهمیت است، مرکز فروش خودرو است. بسیاری‌ها در این مواقع روی شرایط فروش زوم می‌کنند. ما درباره  جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه بیشتر صحبت خواهیم کرد و منظور از عبارت شرایط خاص و ویژه‌ای که این مرکز برای مشتریانش در نظر گرفته است، بیشتر توضیح می‌دهیم، اما آنچه مهم‌تر از هر چیز دیگری است، اعتبار عرضه کننده طرح‌های قسطی است.

شرایط ویژه جشنواره پاییزه سایاخودرو برای فروش اقساطی ماشین چیست

اگر قصد شرکت در جشنواره پاییزه سایا خودرو برای خرید اقساطی ماشین را دارید به شما تبریک می‌گوییم. شما یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیمات مالی تمام دوران زندگی خود را گرفته‌اید. تصمیمی که باعث می‌شود با بهترین شرایط صاحب یک خودرو لوکس و مدرن مانند شاهین، دنا پلاس، دیگنیتی و … شوید و از این طریق هم از سواری گرفتن از یک خودرو لوکس بهره ببرید و هم یک سرمایه‌گذاری هدفمند را پی‌ریزی کنید. اما این شرایط ویژه چیست؟!

⦁    فروش قسطی خودرو به شرط تحویل فوری و آنی
⦁    ثبت سند به نام خریدار
⦁    ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو
⦁    تنظیم قراردادهای شفاف
⦁    تعیین اقساط بلند مدت
⦁    تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری
⦁    عمل به تمامی تعهدات مربوط به فروشنده
⦁    امکان خرید خودرو قسطی با سرمایه کم و حداقل پیش پرداخت
⦁    امکان خرید قسطی خودرو با قیمت واقعی و سود متعارف
⦁    فروش قسطی تمامی تولیدات داخل
⦁    فروش اقساطی خودروهای محبوب خارجی

با این شرایط نباید برای شرکت     جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه حتی لحظه‌ای تردید کرد!!

امکان شرکت در جشنواره پاییزه سایاخودرو تا چه زمانی امکان‌پذیر است؟

از قدیم گفته‌اند در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست! اگرچه این مثل معمولا در خواستگاری‌ها به کار می‌رود، اما مگر خیرتر و بهتر از شرایط ویژه سایا خودرو برای ماشین‌دار شدن شما راهی وجود دارد؟! بنابراین تعلل جایز نیست. با این حال چنانچه چند روزی احتیاج به فکر کردن و مشورت دارید، باید به شما بگوییم که این شرایط استثنایی تا شب یلدا در سایا خودرو برقرار است. فرقی نمی‌کند که قصد دارید یک پراید بخرید و با آن به قلب جاده بزنید و با کار کردن در آژانس تلفنی یا تاکسی اینترنتی کسب درآمد کنید، یا با خرید دیگنیتی می‌خواهید تجربه رانندگی با یک غول رویایی چینی را کسب کنید، جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه برای شماست تا آرزوهایتان را زندگی کنید.
کدام خودروها در  جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه عرضه می‌شود؟

به جای اینکه شما بپرسید در جشنواره پاییزه سایا خودرو چه ماشین‌هایی عرضه می‌شود، ما از شما می‌پرسیم: دوست دارید پشت فرمان چه ماشینی بنشینید؟! شاهین؟! دنا پلاس توربو اتومات؟! تارا؟! پژو ۲۰۶ تیپ ۲؟ رانا پلاس سقف شیشه‌ای؟ کوییک آر؟ شاید شما عاشق ماشین‌های خارجی هستید و برای خرید دیگنیتی، انواع جک، اچ سی کراس و… قصد شرکت در طرح‌های سایا خودرو را دارید. خب! خب! خب! اصلا جای نگرانی نیست. در جشنواره پاییزه سایاخودرو، فروش اقساطی ماشین با شرایط ویژه هم ماشین ایرانی عرضه می‌شود، هم خارجی. هم سدان و هم کراس اوورهای جذاب، هم ایران خودرو هم سایپا، هم خودروهایی با محدوده قیمتی اقتصادی و هم خودروهای گران قیمت و لوکس. کافی است انتخاب کنید، تصمیم بگیرید و عمل کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو