پرستو های ایران در قطر کیست اند؟ رسانه های ضدانقلابی دوباره شروع کردند

منبع: شبونه

18

1401/9/11

13:35


پرستو های ایران در قطر کیست اند؟ رسانه های ضدانقلابی دوباره شروع کردند رسانه هایی که به صورت تمام قد در روز های اخیر علیه تیم ملی فوتبال ایران جبهه گرفته بودند حالا بعد از حذف تیم ملی ایران شبکه های معاند تلاش در تخریب خانواده های مسئولین دارند و این شائبه را در ذهن …

پرستو های ایران در قطر کیست اند؟ رسانه های ضدانقلابی دوباره شروع کردند

پرستو های ایران در قطر کیست اند؟ رسانه های ضدانقلابی دوباره شروع کردند رسانه هایی که به صورت تمام قد در روز های اخیر علیه تیم ملی فوتبال ایران جبهه گرفته بودند حالا بعد از حذف تیم ملی ایران شبکه های معاند تلاش در تخریب خانواده های مسئولین دارند و این شائبه را در ذهن مرم به وجود اورند که مسئولین خانواده هایشان را بدون هیچ محدودیتی به قطر بفرستند.

پرستو های ایران در قطر کیست اند؟

چند روزیست تصاویر دخترانی بی حجاب در رسانه های بیانه منتشر میشود که آنها را منتسب به خانواده برخی مسئولین میکنند این رسانه ها بارها چنین اقداماتی را انجام داده اند و همچنان بر روی این خط از تخریب حرکت میکنند.

به توجه به اینکه چند روزیست آتش اعتراضات در کشورمان فروکش کرده است رسانه های بیگانه از هر ترفندی برای مغضوب نگه داشتن معترضان استفاده میکنند به خصوص اینکه شعار اعتراضات بیشتر به سوی حجاب اجباری در کشورمان بوده است.

پرستو های ایران در قطر کیست اند؟ رسانه های ضدانقلابی دوباره شروع کردند

از سوی دیگر با توجه به اینکه اینستاگرام فیلتر شده است بازار شایعات به شبکه های ماهواره ای کشیده شده است و انتشار تصاویر زنان و دختران بی حجاب سعی در شایعه پراکنی دارند.

همچنین ببینید:

رسانه هایی که قبل از شروع جام جهانی فضا را برای بازیکنان فوتبال به شدت ملتهب کرده بودند و در تاثیر آن را در مسابقه اول تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلستان شاهد بودیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو