خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد +عکس و تصاویر

منبع: شبونه

13

1401/9/11

14:48


خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد آیا کتایون ریاحی درگذشت؟ بعد از حواشی که روزهای اخیر برای کتایون ریاحی به وجود آمده است برخی از سایت ها اعلام کردند که کتایون ریاحی خود را آتش زده است و این کار را در مقابل قوه قضاییه انجام داده است. اما ماجرا چیست؟ خودسوزی کتایون …

خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد +عکس و تصاویر

خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد آیا کتایون ریاحی درگذشت؟ بعد از حواشی که روزهای اخیر برای کتایون ریاحی به وجود آمده است برخی از سایت ها اعلام کردند که کتایون ریاحی خود را آتش زده است و این کار را در مقابل قوه قضاییه انجام داده است.

اما ماجرا چیست؟

خودسوزی کتایون ریاحی به اسفند 1395 یعنی 6 سال پیش برمیگردد که تصمیم داشت خود را در مقابل قوه قضاییه به آتش بکشد او این اظهارات را در واکنش به خودسوزی یک دختر هوادار تیم ملی استقلال نشان داد.

خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد +عکس و تصاویر

اما حالا بعد از مدتی که گفته میشود کتایون ریاحی در زندان است برخی از سایتها میخواهند خودسوزی او را به حوادث اخیر مرتبط کنند که این گونه نیست و خودسوزی این بازیگر مربط به سالها پیش بوده است.

ادعای تعرض سعید پورصمیمی

کتایون ریاحی چندی پش هم مدعی شده بود که سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت در سالهای دور تصمیم به تعرض به او را داشته است ادعایی که سعید پورصمیمی از او شکایت کرد.

کتایون ریاحی گفته بود در دوران اوایل بازیگری اش سعید پورصمیمی تصمیم داشته به او تعرض کند که این بازیگر چنین اجازه ای را به او نداده است.

همچنین ببینید:

بعد از این اظهارات خانم ریاحی بسیاری از بازیگران کشورمان به آن واکنش نشان دادند و به کتایون ریاحی حمله کردند.

تعدادی از بازیگران با حمایت از آقای پورصمیمی از کتایون ریاحی انتقاد کردند.

خودسوزی کتایون ریاحی جلوی قوه قضاییه غوغا کرد +عکس و تصاویر

وی که ایفای نقش زلیخا در سریال «یوسف پیامبر(ع)» آخرین حضورش در دنیای هنر بود و پس از آن به اختیار خودش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، درباره اینکه راهکار و پیشنهادی برای بهبود شرایط فعلی فرهنگ و هنر و به خصوص صداوسیما دارد و اگر شرایط فراهم شود، بار دیگر شاهد حضورش خواهیم بود؟ خاطرنشان می کند: درباره تلویزیون واقعاً نمی دانم چه پیشنهاد یا راهکاری بدهم چون طبیعتا کسانی هستند که از حرف هایی که من می زنم خوششان نمی‌آید؛ بنابراین درباره صداوسیما فقط می توانم بگویم با کدام پیشنهاد می شود درست کرد خانه ای را که از پایبست ویران است و اینکه اصلا آیا کسی به پیشنهاد من گوش می دهد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو