اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد

منبع: تکراتو

25

1401/9/11

15:00


شرکت “Disney”  اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 را منتشر کرد. این فیلم در ژانر اکشن فیلم‌برداری شده و بازیگر سرشناس “هریسون فورد” در آن بازی می‌کند.

اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد

شرکت “Disney”  اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 را منتشر کرد. این فیلم در ژانر اکشن فیلم‌برداری شده و بازیگر سرشناس “هریسون فورد” در آن بازی می‌کند.

اولنی تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 توسط شرکت “Disney” و با بازی متفاوت “هریسون فرود” منتشر شد. تریلر پخش شده از فیلم ایندیانا جونز 5 در حدود 2 دقیقه است و به نمایش رویدادهای هیجان‌انگیز فیلم می‌پردازد. کارگردان این فیلم جذاب، “جیمز منگول” است که برای فیلم “Logan” نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد. البته ابتدا قرار بود استیون اسپیلبرگ کارگردان این فیلم باشد اما در نهایت او از این سمت کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک جهان [37 فیلم جدید برتر]

تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد

شرکت Disney ضمن رونمایی از نام رسمی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵)، نخستین تریلر و پوستر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است. این فیلم اکشن که هریسون فورد در آن نقش‌آفرینی می‌کند، Indiana Jones and the Dial of Destiny نام گرفته است. تریلر تازه تقریبا در طول ۲ دقیقه به نمایش رویدادهای هیجان‌انگیز فیلم می‌پردازد و شما می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم ایندیانا جونز ۵ در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد.

ظاهراً استیون اسپیلبرگ به این دلیل از سمت کارگردانی فیلم ایندیانا جونز ۵ کناره‌گیری کرد که نسل جدیدی از فیلم‌سازان بتوانند این مجموعه‌ی محبوب را ادامه دهند. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کنند و جان ویلیامز برای تولید موسیقی بازگشته است. فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

تریلر فیلم ایندیانا جونز 5

فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده) نخستین فیلم مجموعه Indiana Jones بود که در سال ۱۹۸۱ روی پرده‌ی سینما رفت و موفقیت‌های آن باعث تولید ۳ دنباله شد. چهار فیلم اول ایندیانا جونز در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشتند که موفقیت بزرگی برای مجموعه به حساب می‌آید. با اینکه فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه‌ی بلورین) پس از اکران در سال ۲۰۰۸ موفق به جلب رضایت بینندگان نشد، اما در گیشه اوضاع چندان بدی نداشت و تقریباً ۷۹۰ میلیون دلار فروش کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو