شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز 11 آذر 1401 و فردا 12 آذر

منبع: شبونه

9

1401/9/11

15:05


شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز 11 آذر 1401 و فردا 12 آذر همراه جزئیات آلودگی هوا در تهران و کرج را در ادامه بخوانید. شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز ر حال حاضر شاخص آلودگی هوا بر روی ۱۱۰ قرار گرفته است که عدد بسیار بالایی را نشان می دهد و گروه …

شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز 11 آذر 1401 و فردا 12 آذر

شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز 11 آذر 1401 و فردا 12 آذر همراه جزئیات آلودگی هوا در تهران و کرج را در ادامه بخوانید.

شاخص آلودگی هوای تهران و البرز امروز

ر حال حاضر شاخص آلودگی هوا بر روی ۱۱۰ قرار گرفته است که عدد بسیار بالایی را نشان می دهد و گروه های حساس جامعه باید از خانه خارج نشوند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ کشورمان همچنان یکی از معضلاتی است که مردم با آن درگیر هستند هنوز هیچگونه راهکاری برای جلوگیری از آلودگی هوا در نظر گرفته نشده و هر ساله با سرد شدن هوا آلودگی باعث دردسر هایی برای مردم می شود.

در حال حاضر وضعیت به شکل بحرانی پیش میرود و باید فکری اساسی برای این موضوع کرد.

مسئولین مربوطه بیشتر منتظر بارش باران و یا وزیدن باد بودند تا کمی از آلودگی هوا بکاهد اما متاسفانه چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است و پزشکان معتقد هستند دانش آموزان و سالمندان و افراد بیمار حد الاامکان از خانه خارج نشوند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تا فردا ادامه خواهد داشت لذا توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان کمتر از منزل خارج شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو