اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان صحت دارد؟

منبع: ساعد نیوز

8

1401/9/11

19:54


ساعد نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان خبر اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.

اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان صحت دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شمس آبادی گفت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه های معارض و معاند و برخی افراد معلوم الحال منتشر و مدعی شده اند که ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان وبلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده اند که قویاً تکذیب می شود.

وی افزود: متاسفانه رسانه های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه در خبر کذب و غیرواقعی این رسانه ها آمده است که در دادگاه کیفری یک زاهدان برای ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال حکم محاربه و اعدام صادر کرده است ضمن تکذیب این خبر یادآور می شوم که نه تنها برای این ۲ فرد مذکور؛ بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله ای در دادگاه کیفری یک به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

به گفته شمس آبادی؛ مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه ای خود لازم است فریب رسانه های دروغ پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو