اتصال به بلوتوث ضبط ماشین چگونه است؟

اتصال به بلوتوث ضبط ماشین چگونه است؟


منبع: پلازا

11

1401/9/11

20:02


اتصال به بلوتوث ضبط ماشین چگونه است؟

در این آموزش روش اتصال به بلوتوث ضبط ماشین در بین یک گوشی هوشمند و سیستم صوتی ماشین را شرح خواهیم داد. در این میان نکات مهمی وجود داشته که اگر آنها را مدنظر قرار ندهید قطعا با مشکل عدم اتصال مواجه خواهید شد.

نکات مهمی که با رعایت آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن اتصال خود را برقرار کنید و دیگر نیازی به آموزش وصل شدن به بلوتوث ضبط خودرو نداشته باشید. امروزه فناوری در تمام زمینه های ممکن حضور چشمگیری داشته که اگر بخواهیم به یکی از رایج ترین آنها اشاره داشته باشیم ارائه وایرلس در ضبط ماشین بوده که از طریق بلوتوث میتوانید فایل های صوتی خود را به سادگی از طریق باندهای موجود پخش کنید. در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

اتصال به بلوتوث ضبط ماشین

اتصال به بلوتوث ضبط ماشین

آموزش وصل شدن به بلوتوث ضبط خودرو را در عرض چند ثانیه میتوانید یاد بگیرید. در این زمینه نیز میتوانید مشکلات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا در صورت وجود مشکل از تجربه کارشناسان پلازا برای برطرف نمودن مشکلات استفاده کنید.

چگونه ضبط ماشین را بلوتوث دار کنیم؟

در این خصوص روشی وجود نداشته که بتوان با انجام آن ضبط ماشین را بلوتوث دار نمود مگر اینکه از ابزارهای کمکی نظیر دانگل بلوتوث استفاده کنید که در این خصوص میتوانید به گزینه های خوبی در فروشگاه پلازا دسترسی داشته باشید. دانگل بلوتوث یک ارائه دهنده بلوتوث بوده که با وصل آن میتوانید ضبط قدیمی ماشین خود را به فناوری بلوتوث مجهز کنید. با وصل نمودن این ابزار و روشن کردن بلوتوث گوشی هوشمند خود میتوانید در عرض چند ثانیه به بلوتوث متصل شوید و فایل های صوتی خود را از طریق گوشی به ماشین منتقل کنید.

نحوه اتصال بلوتوث گوشی به ضبط ماشین

نحوه اتصال بلوتوث گوشی به ضبط ماشین

در صورتی که ضبط ماشین شما جدید بوده و بلوتوث دار است میتوانید با قرار دادن آن روی حالت بلوتوث و طی نمودن مسیر زیر ، گوشی خود را به بلوتوث ضبط ماشین متصل کنید:

  • برای شروع ضبط را روی حالت بلوتوث قرار دهید.
  • سپس وارد تنظیمات و سپس بلوتوث گوشی خود شوید.
  • با روشن نمودن بلوتوث و اسکن بلوتوث های اطراف میتوانید نام بلوتوث ماشین که اغلب نام برند آن بوده را مشاهده کنید.
  • با لمس نام بلوتوث میتوانید به آن متصل شوید.
  • حال میتوانید فایل های صوتی خود را پخش نمایید و از طریق باندماشین به آنها گوش دهید.
  • در صورتی که از شما برای اتصال یک رمز درخواست شد میتوانید از دفترچه راهنمای ضبط ماشین برای یافتن رمز استفاده کنید که اکثر آنها روی “0000” تنظیم شده اند.
  • دقت داشته باشید تا زمانی که گوشی شما به بلوتوث ماشین متصل است شخص دیگری نمیتواند به آن متصل شود مگراینکه شما دسترسی را قطع کنید.

نکات اضافی در مورد جفت شدن بلوتوث به ضبط ماشین

نکات اضافی در مورد جفت شدن بلوتوث به ضبط ماشین

  • برای اتصال به بلوتوث فقط میتوانید یک گوشی را متصل کنید و اگر قصد دارید گوشی جدیدی به بلوتوث متصل شود باید دسترسی قبلی را قطع کنید.
  • امکان ذخیره سازی اطلاعات اتصال برای دفعات بعدی وجود داشته است که اینکار را در گوشی خود میتوانید انجام دهید. معمولا گوشی های هوشمند امکان نگهداری اطلاعات بلوتوث تا 8 مورد را دارا هستند.
  • پنجره زمانی برای اتصال به بلوتوث معمولا چیزی حدود 1 الی 2 دقیقه خواهد بود که اگر در طول این زمان نتوانستید متصل شوید باید مجددا تست نمایید.
  • در خصوص نحوه اتصال دانگل بلوتوث به ضبط ماشین اگر نمیتوانید بلوتوث ماشین را پیدا کنید پیشنهاد میشود که یکبار بلوتوث گوشی و ضبط ماشین را غیرفعال و ثانیه هایی بعد مجدد تست نمایید تا تنظیمات جدیدی برای اتصال بوجود بیاید. با این حال اگر مجددا در زمینه اتصال با مشکل مواجه بودید میتوانید از گوشی دیگری برای صحت عملکرد بلوتوث ضبط ماشین استفاده کنید.
  • اگر دستگاه پخش شما از فناوری A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) پشتیبانی می کند ، می توانید از طریق Car Audio به موسیقی گوش دهید. شما باید Bluetooth گوشی خود را در لیست منبع موسیقی انتخاب کنید. (گزینه های دیگر ممکن است رادیو AM/FM) یا سی دی باشد. اکثر گوشی های هوشمند مدرن مجهز به A2DP هستند.
  • اگر در خصوص نحوه اتصال دانگل بلوتوث به ضبط پایونیر با مشکلات دیگری مواجه هستید میتوانید در بخش نظرات باما در ارتباط باشید.

روش های وصل کردن بلوتوث گوشی به ضبط اتومبیل در اختیار شما قرار گرفت که در این زمینه باید بدانید مسیر جدید و خاصی وجود نداشته که بتوان به آن اشاره نمود اما به هرحال شما عزیزان میتوانید از روش ذکر شده برای اتصال گوشی خود به ضبط ماشین استفاده کنید. همچنین اگر هنوز با سوال اینکه چگونه بلوتوث ضبط ماشین را روشن کنیم؟ مواجه هستید میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید.

سخن پایانی

آموزش وصل شدن به بلوتوث ضبط خودرو به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به نکات خوبی اشاره داشته باشیم. نظر شما در مورد مقاله اتصال به بلوتوث ضبط ماشین چیست؟ آیا توانستیم نیاز شما در این زمینه را تحت پوشش قرار دهیم یا خیر؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خود در مورد مقاله و یا مشکلاتی که با آنها مواجه هستید را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا با بررسی های بیشتر پاسخ تکمیلی را برایتان ارسال کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو